לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


:) Just Be OpTimiStiC

Avatarכינוי:  ™תגע בי גיי D:

בת: 30

ICQ: 239721096 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

נמאס לי ממנו !


כל כך נמאס לי ממנו ,
ומהתנהגות הזאת שלו וואי !
חבר טוב עלללקק .
חשבתי אני יכולה לדבר איתו על הכל ,
אני לא יכולה לסבול אותו יותר !
אין שיחה שלא תתחיל בזה שאני אומרת משהו
והוא חייב להתגרות בי או להשתחצן .
פשוטט חייב !
אני לא יכולה לדבר איתו ע לחבר שלי . למה ?
זה מעצבן אותו , למה ?
כי הוא אקס שלי והוא קנאי !
הוא לא יכול לראות אותי מאושרת פעם אחת ,
חייב להרוס תמיד הכל ,
בחיים לא הסתכל על עצמו או על ההתנהגות שלו
תמיד ע לכולם יש לו מה להגיד .
אני לא מעריכה דברים שהוא עושה בשבילי .
הוא בכלל לא יודע מה זה להעריך ומה עם להעריך
דברים שאני עושה בשביליו !
וואי פשוט מעצבןן אותי ,
שונאאאאאאת אותו !
כזה אגואיסט , כזה שחצן , כזה חושב שהוא יודע הכל
חושב שהוא עבר יותר דברים ממני שהוא כל כך יודע על החיים
ממש חכמולוג !
לא אני ילדה קטנה שלא יודעת כלום מהחיים שלה ,
הוא תמיד חושב שהוא מכיר את כל האנשים העולם !
כוסעממק , איך כולם מתלקקות עליו ,
ככה גודל לו האגו .
שימות כברררררררררר !
נאחחס .
כמה שנאה יש לי אליו עכשיו שזה פשוט לא יאומן .
הוא תמיד מעיר לי על דברים שאני עושה ,
ואני תמיד מנסה לשנות את זה לטובה
אבל שום דבר לא טוב לו ולא מספיק , יש לי פשוט
אופי חרא !
זה מה שהוא אומר .
סבבה , מעניין למה יש לי חבר שאוהב אותי כל כך
ולו אין חברה או שיש לו חברה וזה רק
לכמה ימים !
כוסעמממק !

כמה שהייתי צריכה להוציא את זה לאנשהו !
אייזה הקלה אני מרגישה :)
עכשיו טוב לי .

נכתב על ידי ™תגע בי גיי D: , 19/8/2010 21:59  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגועים .


אוף אוף ואוף !
לפני יומיים הנסיך שלי טס :(
ועברו רק יומיים ואני מתגעגעת אליו מאוד !
היה לי איתו שבוע מדהים לפני שהוא טס ,
והיה כל כך כיףף .
בקיצור אני ממש מתגעגעת אליו ,
והוא חוזר רק יום שלישי הבא :\
לא נראה לי אני ישרוד :D

חחחח אוקי ,
היום שמתי לב שלא משנה באיזה שעה
אני הולכת לישון .
אני עדיין יקום מאוחר :D
אתמול הלכתי לישון ב10 בערב
וקמתי למחרת ב12 וזה היה בלי שרציתי ,
התעוררתיבגלל הבכי שלאחותי הקטנה :D
הייתי יכולה להמשיך לישון .
אני פשוט מוזרה , ועכשיו אני בכלל
לא נרדממת וכבר 5 בבוקר !
אני לא יודעת מה אני יעשה כשיתחילו הלימודים :)

טוב אז החופש ביינתים מצויין :)
למאמי שלי נגמר המלווה שסוף סוף נוכל לנסוע
לאן שבא לנו ;)
וב29 אני נוסעת לימית 2000 עם הנסיך :D
וב30 לסרט " סוהי סדום " איתו .
צריך לנצל עכשיו כל רגע איתו לפני שהוא מתגייס לי .
כולם עזבים אותי בשביל חו"ל אני לא מאמינה :D
חברה שלי יום ראשון טסה גם לבולגריה .
אבל מה הכי טוב בזה ?
שיביאו לי מלא מתנוווווווווווות ;)
וואו זאת כבר פעם שנייה באותו מקום שאני
קולטת מכונית עוקבת אחרי ,
ואני כמובןן גאוון !
אני קולטת את המכונית וישר פונה למקום
היא לא יכולה לנסוע אחרי או משהו :D
פשוט לא יעבוד לכם , אני חכמה :P
טוב נאמס לרשום , אז לילה טוב או שכבר בוקר טוב ,
וזהו צ'או . :-*
נכתב על ידי ™תגע בי גיי D: , 19/8/2010 05:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™תגע בי גיי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™תגע בי גיי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)