"לעתים, כדי להצליח למכור בייתר שאת מוצר ותיק ומוכר שנס ליחו, ינקטו המפרסמים בתעלול הישן והיעיל - שינוי שם המוצר ועיצוב חדש של האריזה. המוצר הינו אותו המוצר, היצרן גם הוא לא השתנה, רק השם והתדמית משתנים. התוצאה - קהל הצרכנים מולך שולל ומקבל מוצר שמאס בו אך הוטעה לחשוב כי קנה מוצר חדש...בניגוד למתכונת הפרסומות המשודרות בין התוכניות, במהלכן הצופים מודעים לעובדת היותן פרסומות, "פרסום סמוי" היא הטעיה מכוונת שכל מטרתה להונות את הצופים, שאינם מודעים לעובדה כי מוצר מסוים מופיע במהלך התוכנית כיוון שהיצרן שילם עבור הפקת התוכנית, וכך להנמיך את יכולת השיפוט ולהקטין את האפשרות להתגונן מפני הפרסומת. "
(מאיר שני, עו"ד המתמחה בדיני תקשורת ורגולציה, בטור שהתפרסם היום באתר The Marker).
שני סנטימטר משמאל למטה מהטור שלו, אפשר לראות דוגמה מצויינת לאותה הטעיה מכוונת - במקום שבו מופיעות כותרות חדשותיות הוצבה "ידיעה" על שירות עדכון SMS של האתר.
