לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמונות - ראש בראש :!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

היום הכי עצוב/כאוב/מפחיד חזרתי מאישפוז


טוב היום דור מתקשר אליי, עושה לי : " הולכים היום למשחק"

אני עושה לו כן ,(עכו נגד ב"ש ת3:0 לעכו :()

.

טוב הגעתי לקופה קניתי כרטיסים, פתאום גיליתי שגנבו לי את הפלא' (N95)

מה הכי דפוק שאין ביטוח משמה הלך הפלא' ( מי שגנב לי את הפלאפון בן של זונהההה)

 

חזרתי מהמשחק פתאום כל הגוף שלי התחל לגרד (כשהייתי בן 7 הייתה לי אלרגיה חריפה לשזיף)

כולי ניהיתי מין בובספוג עם מלא עיגולים (שלפחות).

אמרתי : "אמא סתכלי מה קרה לי"

אמא שלי " אמאשוב יש לו אלרגיה"

טסנו לבית חולים (סורוקה),

התחילו לעשות לי בדיקת לחץ דם וכו..)

ישבתי על המיטת חולםי  אני  שואל את הרופא: תעשה לי זריקה?"

הרופא אומר : לא , שתיים

הראשונה לא כאבה אבל השנייה

7 ס''מ מזה כואב אבל החומר מזה : סטרואידים (סמים)

אבל בהחלט עזר.

אחרי זה לפני חצי שעה ככה בא הרופא

שאל כמה שאלות

שאל : ממה היה ל אלרגיה , מתי זה קרה

וההורים שלי עונים ביחד . ואז הרופא הזה עושה

"תיאמתם גרסאות?"

אני אומר לו "תאימת עם המצחיק?"

בקיצר' אני היתי מאושפז ומחר אני צריך לחזור.

יאלה אני חייב ללכת לישון , והכי חושב "רק בריאות"

נכתב על ידי , 24/8/2008 02:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לguy hania אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על guy hania ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)