לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים של דג במים


אני אמצא מישהו אחר שיכתוב.. למרות שזה קצת מביך לשאול "אתה יכול לכתוב לי תיאור בשביל הבלוג שלי?" XD

כינוי: 

בן: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

כמעט דרסו אותי היום + שיבוצים להדרכה


אני מדריך בכיתה ה' קבוצה שצריך לפתוח.. הם התפרקו לפני כמה זמן.. אני עם איילון כהן..

חשבתי שישבצו אותי עם מישהו אחר.. אני לא מכיר את איילון ממש.. אה אוי! Eric Clapton. >_>


איזה משוגעת אחת כמעט דרסה אותי היום.. הייתה שורה של מכוניות לפני עצירה והן לא עמדו לזוז (כי הן חיכו שמכונית אחרת תזוז אחרת הן לא יוכלו להתקדם), אז התקדמתי כדי לעבור ביניהן (כי הן ממילא לא יכולות לזוז), ואז פתאום המשוגעת הזאת נוסעת ברוורס כשאני ליד הפגוש האחורי והייתי צריך לקפוץ הצידה כדי לא למות XDD


זה הכל.. \= תגובות בבקשה..

נכתב על ידי , 30/8/2008 00:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד יום וחצי!!


עוד יום וחצי! זה הזמן שיעבור עד שאני אדע עם מי אני מדריך ואיזו שכבה. אני -ממש- מתרגש ומחכה לדעת כבר..

 

 

בכל מקרה, עוד לא בניתי פעולות, אבל הפעולה הראשונה תהיה פשוטה XD.. חוץ מזה הקן החדש עוד לא נפתח >_>

 

פוסט קצר, אבל זה פחות או יותר הכל לעכשיו..

נכתב על ידי , 28/8/2008 01:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפגש בת"א + דברים שקרו לפני


עוד לא הסברתי למה מחקתי את הפוסט האחרון, אבל אני אסביר עכשיו.. ההורים שלי החליטו להחזיר את הכלב.. -_- הם אמרו שהם ייקחו אחד יותר גדול, כי האחרון היה ממש קטן ואי אפשר היה להשאיר אותו לבד. אבל אני לא רוצה לדבר על זה .. >_>


Aaaaaaanyhow, אתמול הייתי בבית הספר למבחן, ואז חיפשתי ברשימות את השם שלי אבל הוא לא הופיע שם. המחשבה הראשונה שהייתה לי היא "אויי לא בטח שכחו אותי או משהו והכל נהרס..", אבל אז דיברתי עם המורה למתמטיקה, שבדקה משהו ואז אמרה לי שאני לא צריך להיבחן, כי אני כבר ב-5 יחידות! נראה לי שלא הצלחתי לסגור את הפה מרוב תדהמה.. (" ") ואז הסתובבתי בבית הספר וסתם הסתכלתי על הנוף.. (יש נוף ממש יפה שם בבוקר)

ואז בא המנקה והתחיל לדבר איתי.. הוא דיי נחמד O_O ראיתי את איילון וויסי והחלטנו לחכות לעידן שעדיין היה במבחן.. ואז הוא אמר לנו שהוא לא בא. זה היה ב-11, ואז שלושתנו התחלנו לרוץ לאוטובוס וממש מזל שהוא בא איך שהגענו לצומת.. מפחיד אם היינו מדברים עם עידן 30 שניות מאוחר יותר.. ><"


הגענו לתחנת רכבת וכולם כבר היו ברציף ממול, ואז הרכבת באה (הייתי באזור של הפס הצהוב ועובד רכבת אמר לי "[הילוך איטי]תיזהההההההההרררר!!! [\הילוך איטי]" וממש אז הרכבת עברה לידי O_O

 

ברכבת הלכנו לקרון האחורי והיה שם ספסל "כמו באוטובוס! " (כמעט כל מי שראה את זה XD) ורעות אמרה "אין לנו בנים בקבוצה" אז אני אמרתי "חבל שהבת היחידה בקבוצה שלנו היא רעות! -שקט- "אה.. ואני כאילו.."    ><" XD

ואז באו נוע"ליסטים מתחנות אחרות והיה ממש רעש אז בא מישהו להגיד לנו להיות בשקט..


הגענו לעזריאלי וממש כולם היו שם! אז עלינו לגג וראיתי שם את בת אל ונועה (ממודיעין).. ירדתי למטה שוב וראיתי את החוג שלי!

אבל לא נשארתי איתם הרבה.. אחרי שעה בערך של הסתובבויות שם הלכתי עם נועה וסבר לחפש משהו לאכול וניגש אלינו איזה מישהו מוזר.. ששאל אם אנחנו נוע"ליסטים ואם חייבים שיער ארוך ולהיות פריקים בשביל להיות בנוע"ל.. הוא אמר שהוא בצופים (וכמה דקות אחר כך הוא אמר שהוא לא בתנועת נוער O_O), הוא התחיל לדבר עם נועה ואני וסבר התרחקנו חחח.. עוד הספקתי לשמוע ("את אוהבת שוקולד? נכון ששוקולד זה הדבר הכי טעים בעולם?" .. מטריד  XD)

 

עזרתי לסבר לחפש בגד ים, והלכנו לחנות אחת ובגדי ים היחידים שהיו שם היו (כן, של בנים!) ורודים!! ורוד זה השחור החדש של הערסים XD חחח

אח"כ ראיתי את גדעון, נדב ו-3 בנות מהקבוצה שלי והתחלנו ללכת לעזריאלי עם עוד אנשים.. היה ממש חם וממש הצטערתי שלא הבאתי מטרייה/שמשייה.. אחרי 10-15 דקות הגענו לסנטר, שבנוי בצורה די 'מתוחכמת' ( = מסובכת ממש! XD) וחיכיתי בתור למקדונלד'ס במשך חצי שעה XD אח"כ ראיתי ממש הרבה אנשים מהתנועה ועברה בטח איזו שעה-שעתיים עד ש.. ראיתי שוב את הילד המטריד!! והוא ראה שאני אוכל המבורגר אז הוא אמר לי "אתה יודע שבשר זה רצח? תחשוב שהפרה מתה בעינויים בשביל ההמבורגר שלך" ואז הוא הושיט יד ואמרתי לו "אממ.. לא" והוא הלך O_O.. הלכתי עם אופק (נראה לי XD) וראיתי את ענבל! שכנראה לא באה בשביל לראות חברים מהנוע"ל XD ... אח"כ הלכתי לכלי זמר והייתי שם כמה זמן.. לא זוכר כל כך כבר חחח... חזרנו בשבע וחצי-ארבעים לעזריאלי אחרי שכולם כמעט כבר הלכו, ונשארנו רק אני, סבר ואופק אחרי שהשאר (3 אנשים) הלכו למצפה.. חיפשנו מה לאכול, ואז סתם התיישבנו וספרתי כמה כסף נשאר לי (52 :P) הם חזרו והלכנו ליציאה לרכבת וראיתי שנשארו עוד כמה.. הם קנו כרטיסים ב-8:00 והרכבת הייתה ב8:03 וכולם היו ממש בלחץ! חחח.. עלינו וישבנו בקומה למעלה, ואז חיפשנו מקומות והלכתי לשירותים, ולא ידעתי איך לסגור אותם, בטח שלא שצריך לנעול אותם (>________<) ואחרי שהתחלתי לסגור את החגורה נכנסה מישהי ואמרה "O_O סליחה" אז הבנתי שצריך ללחוץ על הזהו המהבהב.. XD


בכל מקרה הגענו ולקחתי אוטובוס חזרה, ואז נסעתי הביתה.  - היה ממש מגניב חחח :P

 

 

ליאורי היה ממש טוב לראות אותך! 3>  וגם את השאר.. XD

נכתב על ידי , 25/8/2008 17:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדג_Fish אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דג_Fish ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)