לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just me and my pencil :3


בעיקרון אני סתם ילדה שמציירת ביום ואוכלת אנשים בלילה... (מוחעחעחעחע!!!) טוב אולי אני לא אוכלת אנשים בלילה אבל לפחות אני מציירת! (מוחעחעחעחע!!! זה לא קשור לכלום... 3: )

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011


כן, לקחתי חתיכת הפסקה, אני מודעת XD"

כבר 2011 ובתאריך המגניב פשוט קרא לי לעדכן O3O

הייתה לי תקופה די עמוסה, אבל עבר כבר כל-כך הרבה זמן שפשוט אין לי כח לספר, אבל אני כן יכולה לספר שביום ראשון הלכתי עם עמית למקס ברנר, ושבסוף השבוע הזה הולך להיות לילה לבן בפורום אומנות! ואני הולכת לפתוח פעילות של צביעת ליינארטים... ליתר דיוק עם הליינארטים האלה-







כן... ליינארטים הם לא הצד החזק שלי. אתם מוזמנים לצבוע אותם גם אם אתם רוצים, אבל תנו כרדיט! P:

אולי אני יעשה עוד אחד בשביל הגיוון, או שאני אמצא איזה שני ליינארטים נורמאלים XD

 

 

לפני שאנחנו מגיעים לשאר הציורים, יש לי הודעה מאוד חשובה והיא שהורידו לי את הגשר ביום ראשון! שמחה ואושר אול אובר דה פלייס! D:

אבל במקום זה יש לי פלטה, היא גורמת לי להישמע ממש מוגבל אבל לפחות אפשר להוריד אותה T:

בכל מקרה... מכיוון שאין לי כח לשתף אתכם בשאר חוויותי אתם תאלצו להסתפק בציורים שהצתברו לי, בעיקר הדיגיטאלים כי אין לי כח לסרוק =W="

המממ.. צ'יבי בפוטושופ עם העכבר:

אכן '-'

 

 

משהו שציירתי לבאטל בפורום אומנות:

טיפה כושל, אבל מאא~ ם:

 

 

עוד משהו שציירתי למשהיא מפורום אומנות XD :

משומה כולם חושבים שהם הפוכים, טוב, יש לזה עקמת לא מבוטלת  ._."

 

 

תפוח שציירתי בפוטושופ, נראה לי שעשיתי קצת יותר מידי סמאג', אבל זה עם העכבר אז נבליג U:

=O="

 

 

נעבור לקצת ציורי עיפרון~ הנה לכם שתי דמויות שלי שאני לא זוכרת את השם שלהן XD


הפרופורציות... T^T

 

 

וילדה מוזרה שהתחשק לי לצייר:

ניימ  .ם.

 

טוב, אין לי כח לסרוק עוד וגם ככה לא ציירתי משהו חשוב בזמן הזה, אז בזה נגמר הפוסט, אני מקווה שאני יחזור לעדכן באופן יחסית רציף שוב XP"

ואני גם רוצה להודות לגלגל ההצלה המוזר והמסתובב, שהציל לי את כל הפאקינג פוסט עכשיו, אני גאה בו ;W;

 

 

 

 

 

 

 

אתם מוזמנים להגיב עכשיו, תעשו חיים 3;

שידרוס אתכם עץ! 3>

 

 

 

נכתב על ידי , 11/1/2011 17:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,027
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המשועממים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשטרודל תפוחים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שטרודל תפוחים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)