לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

...שלא אתעורר יותר


''...וכבר הרבה זמן חשבתי שאתה לא תמצא פיתרון לעיניין. כנראה טעיתי, הלילה היה ממדהים!! ''

כינוי:  איפה הילדה?

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009


'' להסתכל לעולם בעיניים להבין שהוא גדול ולדעת שהוא קטן. ''

 

שיגרה שיש עליה יותר דיבורים ממה שמגיע לה, כזו גדולה, כזו שונה, לאן נכנסנו?

כולנו יחד, בכור היתוך מדהים שכזה, גדול במימדיו, משונה בתכליתו.

כל אחד, עם העבר שלו, עם  הטיול שלו והחברים שלו והבילויים שלו והמשפחה שלו

וההתרסקויות שלו

והבן זוג שלו

והריבים שלו

כולנו נמצאים באותו מקום.

המקום בו העבר והעתיד נמחקים, נשארים כפנטזיה מתוקה, סופרים את הימים כדי שיעברו אך לא רוצים לגדול.

ליפול לתוך מקום עם 20 אנשים שלמדו בבית ספר אחר, בעיר אחרת, גדלו על משקאות שונים וברים שונים, אוהבים מוזיקה שונה וחוש הומור שונה, לא תמיד מחייכים מאותם דברים, לא חושבים על אותם דברים.

כשכל זה ייגמר, הבניין הזה יהווה אך ורק זיכרון אשר יהפוך למתוק, לאט לאט מספרי הטלפון יימחקו ונלך למסלולים שונים.

זה המקום היחיד, פרט למשפחה, בו לא בחרתי בעצמי את האנשים שאני רוצה סביבי.

 

לא רוצה לחשוב אם הייתי כולה להתחיל הכל אחרת, המצב הוא כמו שהוא ואני יכולה רק לשפר אותו.

לאן שייקח אותי הגורל - לשם אני יילך. מנסה לזכור שבסופו של דבר הכל ייגמר.

.

נכתב על ידי איפה הילדה? , 26/12/2009 00:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,111

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפה הילדה? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפה הילדה? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)