לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על החיים כפי שהם,תאמינו או לא.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

חצוצרת הכאב


נגעתי בה, בחצוצרת הכאב

והיא צרחה.

נגעתי בה עוד קצת, ועוד.

עד שתם לה כוחה.

וזה נראה כאילו לא כואב לה.

וזה נראה כאילו לא כואב לה.

אך משתם כוחה לצרוח,

הכאב עבר אלי.

ועכשיו

אני

חצוצרת כאב.

געי בי.

נכתב על ידי שלומי: לא סתם אחד , 18/7/2010 15:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשבר לי


אכפתיות. אין. 
לאיש לא אכפת ממני. גם לא לי.
לא מעניין אותי דבר.
אני חי בלהעביר את הזמן, וזהו.
יש עבודה ויש עבודה ויש עבודה,
וכ"כ צריכים אותי שם, שאני לא מסוגל לעשות שום דבר.
העניין הוא שלא כ"כ אכפת לי מהעבודה כבר.
לא אכפת לי מכלום.
ולאיש לא אכפת ממני.
הלוואי והיה למישהו אכפת ממני.
הלוואי והייתי במצב של להיות מסוגל להיפתח ולומר מה שאני מרגיש.
אבל העבודה מחייבת. להיות רשמי. ייצוגי.
ואני רשמי וייצוגי.
כל הכבוד לי.
אין לי חיים.
ואני לא רוצה חיים.
לא רוצה כלום.
רוצה למות כבר.
למות.
די.

נכתב על ידי שלומי: לא סתם אחד , 9/7/2010 07:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שלומי: לא סתם אחד

בן: 49





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלומי: לא סתם אחד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלומי: לא סתם אחד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)