לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Joe be it - מכתבים שאני כותב לה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2016

דפיקות לב ברומא


מתוך "שיחות עם האפיפיור"


בבוקר ישבתי לאספרסו בותיקן עם הפאפא על המרפסת שלו. נוף יפה שקט לפני שבאו כל האנשים.

״מה אגיד לך מיו אמיקו״, הוא אומר לי ״החיים בותיקן זה לא מייאלה, לא דבש, כל הקרדינאלים האלו משגעים אותי,
מזל שיש לי כאן את הפיקולה בלקונה שלי לשבת בה בשקט״.
יש לך איטלקיות שוות כאן, זה גם משהו אני משיב ולוקח לגימה מהאספרסו הטעים,
״חכה שתראה את הצרפתיות שמגיעות עוד מעט״ הוא אומר נושם עמוקות ומחייך. ״איי איי תענוג... אבל הנדר אתה יודע איי הנדר״.
תגיד לי פאפא, אני שואל את האיש החביב בבגד הלבן, יש לי שאלה,
איך יודעים שאשה רוצה אותך באמת? ששווה לך להיכנס לזה להשקיע להקשיב לה, להיות הגבר שלה?
״הו זה קל״ הוא אומר, ״אישה כזו מחכה לך, היא מתרגשת כשהיא רואה אותך
ויש סימן ברור הוא קומץ את כף היד מניח אותה על החזה ומסתכל עלי

"לאישה הזו ידפוק הלב חזק בפעם הראשונה שתיפגשו״ הוא אומר "ידפוק לה הלב כל כך חזק שתוכל לשמוע אותו"
"יהיה פתאום שקט מסביב וכל מה שתשמע זה את הלב שלה דופק"
״היא תאחז בך חזק, לא תתן לך ללכת ממנה. לא תוכל לפספס את זה״.
טוב, אני מקשה ואם היא נחמדה וחכמה ויפה ורוצה אבל לא דופק לה הלב, אם היא לא מתרגשת. מה לעשות?
״אז תקשיב מיו אמיקו״ אומר לי פרנציסקוס החכם, ״אם לא דופק, תתקשר תגיד יפה שלום ואל תשכח להגיד לה תודה״.
תודה? למה?!! אני שואל בפליאה
״זו תהיה טובה גדולה״ הוא משיב ומוריד לרגע את המשקפיים, "תאר לך עכשיו שאתה איתה שנה, מתאהב מתרגל אליה, עם הילדים שלה ושלך וכל הסיפור ואז בוקר אחד היא קמה והולכת... סתם ישבר לך הלב״. ״היא תעשה לך טובה גדולה מיו בואון אמיקו! אז אם לא דופק לה הלב תכף תגיד לה שלום ותודה״ הוא עושה תנועה גדולה ביד ומחייך חיוך גדול.

"ועכשיו אני חייב ללבוש את הכובע ולנופף להם מהמרפסת, נו צריך גם לעבוד. תהנה ברומא ותבוא לצהריים"
״אה, הוא מוסיף בחיוך גדול ומניף את האצבע המורה ואם לא קשה לך תביא לי פלאפל בפעם הבאה שאתה בא, אה? צ׳או״

 

נכתב על ידי , 28/3/2016 11:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר




4,091
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Joe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)