לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על החיים ושטויות אחרות


שלום אני דרור עוד אזרח בא"י, בלוג זה הוקם כדי להעביר את מחשבותי השונות על המדינה והעולם ועוד שטויות אחרות, אני מקווה שהכתוב ישפיע עליכם ויגרום שינוי במחשבה שלכם. או בקיצור "בלה...בלה...בלה...פיטפוט שמיטפוט"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005

המדריך לעינוג הגבר במיטה


שלום לכולם,


מה שלומכם? אני מקווה שהחיים שלכם מתוקים כמו שלי :)


ובכן לעיניניינו (יו איזה מילה קשה),


לבקשת ידידות טובות מאוד היתבקשתי לרשום "מדריך" לעינוג הגבר במיטה,ת'אמת שאני גם רציתי לכתוב מין מדריך שכזה לאור ה"בורות" המינית שיש להרבה נשים במיטה ובכלל בנושא הסקס.


לפני שנתחיל אני חייב להזהיר שבכתבה זאת יהיו הרבה מילים גסות,אז לכל מי שמפריע לשמוע (לקרוא) את המילים: כוס,זין,רקטום,סקס,זיון,מציצה,צביקה פיק (איך הוא ניכנס לשם?!) וכו' מוזמן לעזוב את המדריך וללכת לגלוש במקום אחר.


יאללה מתחילים...


טוב חברות ,לפשוטות העיניין חילקתי את המדריך לסעיפים מאוד קלים ,מובנים וכמובן ישירים (אין מצב שמישהו לא יבין אותם).כמובן רשמתי את המדריך מנקודת מבט שלי, רשמתי מה אני אוהב ומה מדליק אותי אבל אני מאמין שמדריך זה מדבר אל כול הגברים אי שם


הנה זה בא:

המדריך לעינוג הגבר




  1. תשוקה/זרימה- בכל סקס טוב חייב לבוא עיניין התשוקה ובעיקבותו הזרימה,שניהם מחזקים אחד את השני,ככול שהתשוקה לפרטנר יותר חזקה ככה גם הזרימה תהיה והפוך,ככול שהזרימה תהיה יותר חופשית התשוקה רק תיגדל ותיגדל.בנות, ברגע שאתן ניסחפות עם התחושה עם התשוקה שיש בתוככן אתם מעלות את איכות הסקס בכמה רמות.אין יותר מבאס ומסרס אם באמצע החירמוז (חירמון/מיזמוז באדיבות רג'י) האישה עוצרת ואומרת "האם אתה בטוח?","אני לא יודעת אם זה בטוח לעשות את זה"...דברים כאלה קוטעים האת הזרימה! והתשוקה יורדת ,אין מה לעשות! אפילו אם יהיה סקס  לגברים נישאר טעם מר של "הכרחתי אותה" ,"למה הייתי צריך לשכנע אותה?!" או "איזה ילדה קטנה".כמובן אם לא נוח לכן הבנות אז תעצרו, רק דבר אחד,תיהיו סגורות על עצמכן מההתחלה!! בלי דילמות באמצע החירמוז העצבני והלוהט


  2. יוזמה- אין יותר מדליק מבחורה שלוקחת את העינינים לידיים שלה (בגבול הטעם הטוב).בחורה שתיתפוס את הגבר ותיזרוק אותו למיטה,תופסת את הראש שלו ודופקת לו צרפתית מפוצצת ,היא הרבה יותר מושכת והרבה יותר חושנית!!בנוסף היוזמה הזאת מצד הבחורה מורידה הרבה הרבה חששות ודאגות מהגבר,הגבר יכול לשים על "אוטומט" ולדעת שהבחורה יודעת מה היא רוצה,אתה לא תיפגע בה או משהו.כמובן פחות חששות/דאגות = תשוקה יותר גדולה זרימה יותר גדולה והנאה יותר גדולה לכולם!!! ולא לשכוח אף אחד לא אוהב לשכב עם בול עץ במיטה (פינוקיו לא עושה לנו את זה)


  3. גניחות/צעקות- להוסיף צעקות לסקס זה כמו להוסיף שמן למדורה,אני רק שומע צעקה של הנאה ,המטען שלי מיתמלא מחדש ויש לי כח לענג אותה עוד שעתיים שלוש שעות לפני שמגיעים לתור שלי.הצעקות מפרגנות לאגו הגברי שלנו בצורה מדהימה ושוב אני כגבר מרגיש יותר גברי ויותר בטוח להישתגע בלי עכבות, בלי דאגות,כמובן אם יש אנשים בבית ולא רוצים להפריע אז גניחות קטנות באוזן נותנות את אותו האפקט


  4. גסויות/דיבור מלוכלך- בהמשך לגניחות ולצעקות דיבור מלוכלך בכלל משגע אותנו הגברים,אם הבחורה צועקת "תכניס לי אותו!" ,"תיכנס לתוכי!" "אני רוצה להרגיש אותו!!" או האולטימטיבים, "תזיין אותי","תדפוק אותי!!" וכו' וכו' האגו שלנו בכלל משתגע!! ופיתאום הניסיון לגרום לבחורה להנות הופך למין מסע נקמה עצבני!! אין מצב שבחורה צועקת את זה במיטה שליי והיא לא צולעת אחרי מה שאני יעשה לה!!! זה כבר הופך לאתגר מגניב!! ונותן לנו מטרה מובהקת


  5. אלכוהול- אין מה לעשות כמה שזה נישמע זול אלכוהול מוסיף לאקט,לא שהוא נותן משהו מיוחד,תחושה מיוחדת,פשוט לרוב הנשים יש הרבה שריטות ועכבות הן לא יכולות לזרום חופשי אפילו שהן רוצות,יש בנות שאני מכיר שמודעות לעיניין וכבר מציעות אלכוהול כדי שהן לא יעצרו את מה שיבוא, הן רוצות לזרום אבל יודעות שהמח שלהן לא יתן להן להישתחרר עד הסוף.אני לא מאשים אותן הן גדלו לחברה כזאת שאם את משוחררת מינית את "זולה" שזה ממש לא נכון! רוב הגברים יציעו אלכוהול כי הם כבר מכירים טוב את הסרטים של הנשים בנוסף לגברים יש מלא מלא חששות ופחדים שהאלכוהול מוחק אותם ,ובכן תעשו לעצמכן ולנו טובה אם אתם יודעות שאתן רוצות סקס ואתן יודעות שיש לכן סרטים או עכבות תישתו אלכוהול בסבבה אבל שוב!! רק אם אתן רוצות ,אם אתן לא רוצות אל תישתו אבל...בלי סרטים בלי דילמות או היתלבטויות משותפות,תהיו סגורות על עצמכן! אני אישית תמיד אומר כן אם מישהי מציעה לי אלכוהול ,גם בשביל התחושה החופשית יותר וגם כי אני לא רוצה שהפרטנרית תשתה לבד...זה מבאס לשתות לבד ויוצר מרחק פסיכולוגי בנינו,אם אני מציע אלכוהול והבחורה לא רוצה,אין מצב שאני שותה לבד


  6. ניקיון והגיינה אישית- מבאס,מבאס,מבאס לרדת לבחורה בשיא התשוקה ולגלות כוס מסריח ומגעיל מזיעה זה פשוט יכול להוציא את כל החשק!!!כמו שאני לפני כל פגישה מתקלח ,מתגלח שם בושם דאורדורנט ומנסה להיות במיטבי גם הבחורה צריכה להיות אותו דבר,ת'אמת למזלי זאת בעיה שלא ניתקלתי בה הרבה,רב הנשים מודעות להיגיינה אישית שלהן אפילו יותר מהגברים אבל מכוון שמדריך זה מופנה לנשים וניתקלתי גם בבנות מסריחות בחיים שלי (מעטות ,אבל בכל זאת...) אני מציין זאת ,אל תגידו "לא שמעתי,לא ידעתי"


  7. גועל ומוזרויות- אז זהו...שבסקס אין דבר כזה "מגעיל" אין דבר כזה "דוחה" או "מוזר" בסקס הכל יפה והכל טעים,בניגוד לסעיף מעל, זיעה שנוצרת במהלך הסקס היא הדבר הכי טעים ומתוק שיש.גבר ששומע את המילה "איכס" מפה של בחורה ישר ניכנס לקונכיה שלו וישר המוח ניכנס לסרטים (בקטנה אבל עדיין זה מוריד מהעוצמה הכללית).ברגע של תשוקה מטורפת אין מעצורים, הכל אבל ה-כ-ל הולך בשיא היופי ,בחורה שיורדת לי ובסוף בולעת את השפיך היא מדהימה!! אני אח"כ חייב לתת לה איזה צרפתית שתבין שהיא לא לבד אני מבין את האי נעימות שהיא חווה ואני משתתף בו,ומראה לה שאין מעצורים.בנות תרגישו חופשיות לרדת לגבר ללקק לו את האשכים (בעדינות) את החיבור של האשכים עם התחת ואפילו את הרקטום עצמו, יש משפט אחד שחבר שלי אמר שמסכם את כל הפסקה הזאת: "ברגע של סקס מטורף רק תן לי את הזיעה ,המיץ כוס ואת כל הנוזלים בכוסית שוט,ואני בולע את זה כמו מטורף!!" והוא צודק בכל מילה!!!


  8. נקודות אסטרטגיות בגוף הגבר- כמו שיש לאישה נקודות עונג אסטרטגיות(אני לא אציין אותן פה,אבל לפי "חברים" יש 7 בגוף האישה),גם לגבר יש נקודות אסטרטגיות.צריכים להבין שגוף של גבר הוא לא כמו גוף של אישה הוא הרבה יותר פשוט וקל לתיפעול .אם לנשים יש 7 אזורי גירוי לגבר יש מקסימום 3 והן:



    • הראש- הצוואר, האוזן והשיער הן איזורים רגישים אצל הגבר מציצה של הצוואר + משיכה קלה בשיער מדליקות רצח, לק באוזן בחושניות מקפיצה את החושים של כל אחד אפשר לתמרן בין השלושה וליצור גיוונים מדליקים


    • הזין- מרכז העונג שלנו,אי אפשר לפספס אותו ולרוב אנחנו הגברים נכוון את כולן רק לשם.לקיקות באיזור הכיפה, הגזע והאשכים מומלצות ואף רצויות כמובן חייב שיהיה שם הרבה הרבה רוק או חומר סיכה אחר כי אם לא זה פשוט שורף רצח .נשיכות (קלות) ומציצות הן מדהימות!!


    • רקטום- לא כל הנשים יודעות ורוב הגברים לא מודעים לעיניין ,אבל הרקטום הוא ה-מרכז עצבים שלנו ,כל נשיקה חביבה שם,משב רוח ,לק או אפילו חדירה של אצבע (שוב בעדינות!)לרקטום מעלה את הגמירה הגברית לחוויות חדשות!!אורגזמות מטורפות נוצרות .נשים -תנסו לא תיצטערו ,גברים-תעיזו ,זה שווה את זה.


  9. נקודות לא אסטרטגיות בגוף הגבר- בנות,תקשיבו....אני יודע שהפטמות וכל איזור החזה אצלכן רגיש ביותר ואתן הנהות ממנו מאוד אבל אצלינו הגברים הוא כמו תחנת מעבר לכוון הזין,לא צריך להיתעכב שם ,רוב הבנות שהייתי איתן דוגרות העל הפטמות שלי כאילו עוד מעט יפרוץ משם שפיך,כל הזמן הזה אני רק משתעמם יותר,כמובן שאני נהנה מזה אבל דיר באלקום כמה אפשר לימצוץ פיטמה...אותו דבר על כל האיזור שבין הצוואר לזין, לק בתבור לא עושה לי כלום וגם משחק עם השערות ערווה לא מזיז לי.השיטה האולטמטיבית היא להיתעכב על האוזן,צוואר סיבוב קצר על הפטמות והחזה...לרדת באלגנטיות לבטן ומשם לזין,לא צריך לדחות את זה הרבה,עוד דבר אם אתן יורדות לחזה שלנו ומוצצות את הפיטמה והחזה אנחנו רק מחכים שתרדו לזין ותענגו אותו,אין דבר כזה לעלות חזרה ולהיתנשק בלי לעבור בזין...זה מבאס ,זה "one way ticket" אם אתן יורדות לחזה משמע אתן רוצות לרדת לנו!!! אם אתן לא רוצות לרדת לנו...אל תרדו לחזה...תישארו באיזור האוזן/צוואר


  10. צורת מחשבה של הגבר הממוצע- לסיכום המדריך הזה אני אציין איך בידיוק אנחנו חושבים,אם תבינו את הדרך מחשבה שלנו אולי אתן תבינו הכל בעינוג הגבר במיטה.גבר כמו שאמרתי מאוד פשוט ,אין לו הרבה דילמות או מחשבות מיותרות כל מחשבה או חוויה על סקס שעברנו בילדות מבוססת על מיליון סרטים כחולים שראינו...ולזה אנחנו שואפים בכל אקט מיני...לצערי ברוב הסרטים הכחולים האישה יוצאת זולה ושרמוטה ,בחורה שהולכת נגד כל המוסכמות החברתיות במיטה ועדיין משתגעת ומתפרעת במיטה כמו בסרט כחול זוכה בכל ההערכה שיש לי ,לדעתי היא פשוט מדהימה ואני תופס ממנה פי כמה וכמה מבחורה "רגילה",לכן אם אתן רוצות לענג את הגבר שלכן ואתן סומכות עליו, פשוט תישתגעו במיטה וחווית הסקס לגבר תעלה ברמות מדהימות ,ותאמינו לי נשים...אתם לא תצאו מקופחות (;

וזהו,כאן תם המדריך שלי לעינוג הגבר המיטה( fucking ארוך!),כמובן יכלתי להוסיף עוד הרבה נקודות כמו סטיות ,כאב אוירה וכו' אבל אני רוצה שגם תפעילו את הראש שלכן ואת היצרתיות שלכן תיזכרו הגבול במיטה הוא רק היצירתיות שלכן...הכל הולך, "the sky is the limit..."


רק דבר אחד יש לי להוסיף:


לנשים: תיתנו דרור לטירוף שיש בכן (ואני יודע שיש בכן),תיקחו את מה שמגיע לכן,ותקבלו את מה שאתן רוצות! תעשו את הכל מבחירה מלאה שלכן ואל תיתנו לשום גבר להשפיע עליכן,אתם השולטות! ככה בחיים אתן לא תצאו זולות.


לגברים: אם בחורה נותנת לכם את כל זה תעריכו אותה רק יותר!,כי היא גדלה למציאות שכל הדברים האלה הם השפלה ומגיע להן רק כבוד אם הן עושות את זה,אל תצדיקו את הסטיגמה הגברית....


יאללה מקווה שעזרתי


עד הפעם הבאה


שלכן בברכה:


dvd :)




נ.ב


צביקה פיק (הזהרתי אותכן שהוא יהיה פה :)

נכתב על ידי , 2/12/2005 10:27   בקטגוריות אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 42




539
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdvd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dvd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)