לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The life is here



Avatarכינוי:  רעות-R

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008


אממ ..

אין לי משהו מיוחד :)

אוקיי דברים שנורא אבל  נורא נהנתי ..

בבת מצווה של שירה אוהבתיי !

היה כ"כ כיף (:

ואני הכי אוהבת את הפופקורן שליי XDDD

ואת דבדבבהה !

בקיצרר את כולםם (L)

אז ..

כיף בבצפר ! אני לא מאמינה שאנ יאומרת את זהה .. :S

והיום אכלתי פיצה בסבבה וראיתי את גזר ( רן ) ואת ניה עושות הליכה עם הכלב של ניה XDDD

בקיצרר..

הי כיף היום (:

אין לי מה לכתוב ..

אני שומעת S.O.S !

שיר יפהה :)

אבל אני הכי אוהבת את Rihanna - Disturbia

השיר הכי יפה בעולםם !

ולי ולקופיפה שיליי יש ריקוד לזה (עדן יוקל)

קופיפה אני אוהבת אותך הכי בעולם !

"תעשי .. אעשה .. נעשה .. כולם ביחד ! "

עדן יוקל אני אוהבת אותך :)

אזזז ..

לאדעת מה עוד לכתוב :)

אני אוהבת את דנה הכוסיתת /

חח.

יאללה זזתי :)

נדבר !!!!

אוהבת את כולםםם ~!~

באמתת (:

 

בעביי (::(:(:(:(

נכתב על ידי רעות-R , 21/9/2008 22:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרעות-R אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רעות-R ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)