לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של נטלילוש(=^.^=)

מה יש להגיד בלוג על החיים שלי לא יותר ולא פחות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

ככה החיים


אוקיי

אז ככה קוראים לי נטלי

ותמיד אני שואלת את עצמי למה הדברים הכי רעים קורים דווקא לי????למה???

אוקיי עדין אין לי תשובה לזה אבל אני בדרך למצוא תשובה!!

האמת התשובה ההגיונית ביותר שאני בעצם מגנט של פאשלות דאחקות ואי רצון לחיות!!

אני לא התלמידה הכי טובה ולא הכי גרועה אולי כן הכי גרועה אבל היי! אני מנסה להישתפר!!

 

טוב באו נשים את הנושאים האלה בצד!

ונדבר על דברים חשובים באמת כמו אהבה ! פאקינג עם הרגש הזה הרס לי את החיים!!!!

 

באמת תחשבו על זה כולם נפגעו מאהבה לא פעם אחת ומהצד שלי(כאילו מהצד הנשי)אני לא מבינה מה יש לבנים שהם פשוט אוהבים לשבור את הלב של כל הבנות!!

מה הם נהנים מזה???????זה עושה להם טוב???שמח??? הא???

מה הם חושבים לעצמם!!!???!?!?!?!?!?

ויש להם 3 דברים שהם עושים!

 

1.מיתידדים

2.מישתמשים

3.זורקים

 

ואני לא צוחקת ככה הם!

בנים זה אסון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אבל בכללי יש בנים שהם סבבה ונחמדים ולא זורקים ככה סתם אבל רוב הבנים הם ככה רק כדי להוכיח לחברים שלהם שהם סוג של גיבורים !!! הם פשוט מישתמשים בנו וזורקים אותנו, לא שיש לי בעיה איתם או משו פשוט זה מרגיז, ובנות שתבינו גם לנו לא חסר!! גם אנחנו סוג של שוברות לבבות לא כולנו אבל רובינו ואתם חייבים להודות שזו האמת....

 

 

נכתב על ידי , 26/8/2008 07:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

ICQ: 777 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnataliloosh:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nataliloosh:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)