לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  נוני D:

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

אני מנסה להיות אופטמית זה פשוט לא הולך.


אמרו לי השבוע הרבה דברים... אמרו שאני סנובית  אמרו שאפחד לא יגע בי אמרו שאני מופרעת אמרו שאני שמנה.. אמור לי שאני יפה אמרו שאני כוסית.

אמרו שאפחד לא יגע בי- חחח הילדים אצלי בשיכבה חיים בסרט XD

חברה אמרה לי שאני סנובית, ולא בשביל לעליב- יש מצב שהיא צודקת לפעמים יש לי תקטעים שלי..

הוא אמר לי שאני יפה, הוא אמר לי שאני כוסית- לא חדש.

 

פשוט נימאס לי, משיכבה הזאת מהבית ספר הזה מהשכונה הזאת מחרא של אנשים, וזה הולך ומתגבר בכל יום מחדש.

אני לא יתחיל לפרט למה אבל יש לי תסיבות שלי, כל יום אני מגה לכמה ילדים חרא בבית ספר הזה כמה ילדים רוציפ לעבור כמה ילדים כבר עברו.

אני לא סובלת את הילדההזאת היא כ"כ צבועה אלההוים היא פאטתית היא והחברות שפוטות שלה... השבוע זה עב כל גבול זה פשוט מצחיק.

 

עכשיו לנושאים הקצת יותר אופטימים :

 השבוע התחיל לי בסבבה שלמדתי ואז אחרי צהוריים הלכתי עם נוש אהובתי לחפש בגדים של אבר כרומבי באלניניו ואז הלכנו גם לארנה והיה ממש כיף. ביום שלישי היה לי יום קצת קשה היה לי בלגן בבית ספר ואז אמא שלי באה לפגישה עם המורה למתמטיקה והוא אמר לה כמה דברים לא טובים.. :/ ואז התפרצתי עליה שאני שונאת את הבית ספר הזה.. אז היא החרימה לי את הפלא... והלכה איתי לקניון ארנה[בשעה 12 שעוד למדנו] ואז אכלתי סטייק באושי אושי והסתובבנו...  ביום רביעי הלכתי עם גלוש לקניון ב12 ואז הסתובבנו היא קנתה בגדים והלכנו להנדסאים [שהוא ביחד עם התיכון החדש וחטיבת יד גיורא] אז פגשתי את : מורין,מייקל אח של אריאל, ויקי, מורן, ליאן, דורי, דוד, עמרי קלס, ליראור הבלגי,גילעד הרצפלד ורן פרוכטר. הייתה לי קבלת פנים מאוד נחמדה ממורני ומעוד כמה ולא פגשתי את רוי כי הוא כבר סיים ללמוד אחרי זה חזרתי הביתה בסביבות 2 ורוי עשה לי ביקור פתע בבית והייתי איתו ועם שני חברים שלו מתחת לבית שלי איזה חצי שעה D: ואז היה לי עמרם.

 

והיום, הייתי אמור ללכת לשיעור ואז ללכת ליראות את אמלי רוי ודניאל אבל האמא המגעילה שלי החליטה שלא בא ה אז היא לא לקחה אותי... והייתי אמורה לישון אצל ירדן ובסוף לא.

 

מחר בית הנוער/יומולדת למישהו/ שער העיר... ניראה לאן יתחשק לי.. אה וגם קבעתי לסרט עם דנה ..

 

פוסט חופררררר.

ביי.

נכתב על ידי נוני D: , 25/9/2008 17:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





מתגעגעת.

לימים שישבנו סתם, דיברנו היתחבקנו.

לימים האלה הפשוטים,

. לימים של אושר מוחלט, לימים של אושר חלקי

לימים האלה בלי דאגות, לימים הטובים. 

מתגעגעת, אלייך, מתגעגעת אליי, מתגעגעת אלינו.




הימים האלה הם ימים של עצב מהול בשימחה.  רגעים קטנים של אושר, ששוכחים הכל.. אני לא יכולה ליראות אותכם ביחד.. לירצות לנשק אותך אבל אי אפשר.. לא זה לא כזה חזק.. זה פחות מיזה אני מגזימה.. אבל בכל זאת הייי רוצה אותך בשבילי עכשיו.. לפחות לבנתיים עד שהכל יגמר.. הרי שנינו באותו מצב לא?.


 היום ניפגשנו שוב, כולנו היה משעמם, דוד הזה פשוט לא זורם.. זיו חושבת שהוא נידלק עליה אבל הוא רק רוצה מציצה.. לא מכרו לי סיגריות הזונות הקטנות. לי ולאמלי יש צמיד חברות 

3>

זה ממש מתסכל... בסוף אני והוא נהיה ביחד הוא אומר את זה אני אומרת את זה וכולם אומרים את זה חושבים שאנחנו חברים.. כמעט היתנשקנו היום בטעות...

 היה בסדר.

נכתב על ידי נוני D: , 18/9/2008 21:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,149
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוני D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוני D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)