לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג הסיפורים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

פרק 17


פרק 17:

 

 

 

 

היא נכנסה למקלחת שבחדרה ושרה שירים כששמעה צליל שאומר שהיא קיבלה אס.אמ.אס

 

 

'מקווה שאת זוכרת שיש לנו דייט ^-^ חסר לך אם את לא באה.' 'קובי '

היא קיוותה שזה קובי אבל לא רצתה לצאת מהמקלחת למנוע בושות במקרה שמישהו יכנס.

היא המשיכה להתקלח אבל הפעם בקצב יותר מהיר.

סיוון לבשה את הבגדים שלה והלכה לכיוון מיטתה ששם היה הפלאפון שלה וקראה את ההודעה ולרגע חשבה להתקשר למיכל כדי שתגיד לה מה לענות אבל אז נזכרה שהיא לא יודעת שיש לה דייט איתו וויתרה.

היא החליטה לבסוף לשלוח לו אס.אמ.אס:

'זוכרת זוכרת וברור שאני באה סיוון '.

לחצה על המקש שליחה ונשכבה על מיטתה כשחיוך גדול על פניה.

לאחר כמה שניות קיבלה הודעה בחזרה:

'נתראה'

סיוון שלחה לו סמיילי בחזרה וסיימה את השיחה איתו .

היא התאפרה מעט ואז חשבה איך היא תצא מהבית מבלי להראות חשוד מידי כשהיא מאופרת והיא כולה הולכת למסיבת פיג'מות.

היא החליטה בסוף לקחת תיק ולהגיד שהיא הולכת מאופרת כי היא לא רוצה שמיכל ורוני יעשו לה מייקאובר כי הן סיכמו שהן יעשו אחת לשניה את זה.

היא לקחה תיק ובתוכו שמה כדור בקבוק ומגבת וירדה למטבח וראתה שם את אבא שלה ואח שלה ואמא שלה עומדת במטבח עם הגב מופנה אליה.

 

 

 

 

 

 

רוני נכנסה למקלחת שעה וחצי לפני הפגישה והתקלחה הכי טוב שהיא יכלה בכול זאת הדייט הראשון שלה עם רני והיא רצתה להשאיר עליו רושם טוב.

היא עמדה מול הארון שלה והתלבטה מה ללבוש כשלבסוף בחרה ב:

http://marianaesposito.net/galeria/albums/Casi%20Angeles/Photoshoot%202/97ACF6EFAE182DFE21BA78B7B7E7.jpg

 

 

ומעל זה ג'קט בצבע שחור .

 

 

היא התאפרה לקחה פלאפון מפתחות וכסף ובדיוק כשגמרה צפרו לה מלמטה היא התבוננה מהחלון שלה וחייכה חיוך מאוזן לאוזן.

מיד נשלח לה אס.אמ.אס מרני שהיה כתוב בו :

'את יפה כשאת מחייכת ' היא חייכה לעצמה ושלחה לו אס.אמ.אס בחזרה:

תודה אני כבר יורדת'

היא לבשה את הג'קט לקחה את התיק שלה וירדה במדרגות.

 

 

 

 

 

 

סיוון ניגשה למטבח ואמרה לאמא שלה:"אמא הלכתי ." נתראה מחר ." היא נישקה אותה בלחי והלכה .

היא הלכה לסלון ונתנה נשיקה לאבא שלה שאמר:"את רוצה שאני אסיע אותך?"

סיוון:"לא ." "הליכה קצרה לא תזיק לי ."אמרה והתביעה לכיוון בטנה.

אבא:"או.קיי אבל תלכי בזהירות."

ונתנה חיבוק ונשיקה לאור ואמרה:"תודה ."

ואור לחש לה באוזן:"את חייבת לי."

היא לבשה את הג'קט שלה לקחה את התיק והלכה.

היא צעדה לבד כשכבר היה די חשוך ופתאום נשמעה צעקה חזקה מהכיוון נגדה והיא התחילה ללכת יותר מהר מתפללת להגיע כבר לספסל שהיא וקובי נפגשו .

'אז מה יפה כמוך עושה פה לבד?' שאל הקול המסתורי שמשום מה לא היה דומה לקול של קובי.

 

 

רוני נכנסה למכונית של רני והם התחילו לנסוע .

בהתחלה רוני זיהתה את כול הדרכים והכבישים והבניינים אבל לאט לאט ככול שנסעו היא לא זיהתה את המקום וכבר החשדות שלה הפריעו לה והיא הייתה חייבת לשאול:

' לאיפה אנחנו נוסעים?' שאלה.

' למקום '

' אוקי אתה יכול לפרט ?' שאלה

'לא.'

' נו רני אנחנו כבר נוסעים חצי שעה אתה לא מרגיש שאני צריכה לדעת כמה דברים '

'לא ממש '

'נו רני תספר לי כבר '

'תשאלי שאלה אחת ואני אענה לך  ... לפני שהספיק לסיים היא התחילה לשאול 'לאיפ.. חוץ מזאת. ענה לה במהירות

'או קיי ' אמרה ונשענה אחורה.

'אז אתה חוטף אותי?' התבדה

'לא .' ענה במלוא הרצינות ' זהו עניתי את תעזבי אותי כבר? '

'אבל זאת הייתה רק בדיחה ' אני יודעת שאתה לא הולך לחטוף אותי.'

'נכון אבל זאת הייתה שאלה אחת וזה כול מה שאמרתי שאת יכולה לשאול אותי.' ושתק

' אה אני יודעת אתה לוקח אותי לים .' אמרה והסתכלה עליו כדי לראות את תגובתו.

רני נשאר אדיש כפי שהיה .

 

 

'נו תענה לי.' אמרה והוא המשיך לשתוק ולא שינה את הבעתו .

'ניסיון אחרון: אתה לוקח אותי למסעדה.' רני עדיין נשאר אדיש כפי שהיה .

' אם אתה לא אומר לי אני פותחת את הדלת.' אמרה בבטחון מלא מה שנשמע די מוזר לרני אבל הוא האמין שהיא צוחקת ושהיא לא תעשה את זה אז הוא המשיך לשתוק והסתכל עליה פעם אחת .

'אז זה מה שאתה מתכוון לעשות? לשתוק ומידי פעם להסתכל עליי?' רני רק הנהן וחזר להסתכל על הכביש.

'וכול דבר שאני אעשה אתה תהנהן ולא תגיב.' אמרה בספק ורני רק הנהן ולאחר שרני הנהן לרוני היה מבט ערמומי מאוד .

היא חיכתה שהם יגיעו למקום שאין בו הרבה מכוניות ומצלמות כדי שתוכל לעשות את מה שרצתה רני נכנס לשדה והתכוון לכבותו את המנוע

'ואם אני אעשה את זה .' אמרה והוא רק כיבה את המנוע והיא נישקה אותו בכתף לאט לאט עולה לצוואר וללחי עד שהגיעה לשפתיים שלו ודילגה עליהם היא המשיכה לנשק אותו באף ובמצח וירדה לכיוון הפה ורפרפה את השפתיים שלה על שלו וירדה לאט לאט לכיוון הפנים והצוואר לא מתכוונת לנשק את השפתיים שלו.

'שיגעת אותי כבר ' אמר חצי כועס חצי צוחק ונישק אותה בשפתיים .

'אז.. תספר ...לי ...לאיפה ...הגענו ? שאלה בין כול הנשיקות שלו .

'למה שלא תצאי ותראי ? ' שאל והפסיק את הנשיקה.

רוני:"אוף למה הפסקת?" התאכזבה.

רני:"אל תדאגי יהיו עוד אחר-כך."

רוני:"חסר לך אם לא ." חייכה

רני:"תהיה בטוחה." אמר וקרץ לה

רוני יצאה מהמכונית וראתה שהיא באמצע שדה עם הרבה פרחים ודשא והיו גם כמה עצים כשמסביב חושך.

רני באותו זמן הוציא מהבגאש שלו את סלסלת הפיקניק שלו עם השמיכה והלך לכיוונה של רוני.

רני:"נו איך?"

רוני:"וואו."

רני:"כן אה."

רוני:"למה בחרת את המקום הזה? " שאלה בזמן שהוא החזיק את 2 הקצוות של השמיכה ונתן עוד 2 קצוות והם ניערו ביחד את המפה כשרני עונה על השאלה:"תראי בהתחלה התלבטתי בין

ים לפיקניק אבל גם רציתי שנהיה לבד ולא כאשר יש אנשים לידנו וחוץ מזה שגם פה אפשר לראות את הכוכבים ."

רוני:"נכון." חייכה.

רני פתח את סל הפיקניק שלו והוציא משם 2 סלטים המוברגרים פיתות ירקות ופרות חומוס ויין.

רוני התיישבה לידו על השמיכה ושאלה:

'אתה הכנת את כול זה?'

'תתפלאי ' אמר.

'באמת ?' שאלה בספק בזמן שרני ארגן כבר

'תתפלאי רוני לוי אבל חוץ מזה שאני בחור מושך ומצחיק אני גם טבח לא רע בכלל' התגאה.

'אוקיי עכשיו אתה סתם משוויץ ' אמרה 'אני אטעם ואחליט , ביינתים אתה רק מושך ונו טוב גם מצחיק.' התוודה.

'את עוד תראי .' חייך והגיש לה פיתה עם סלט.

'אז אתה אומר שאתה הכנת את זה?' שאלה בספק.

'כן.' ענה ולקח לעצמו לחמניה עם סלט גם כן ורוני התענגה מכול ביס ואחרי שבלעה את הביס שאלה:' אם אתה הכנת אותו , לדברך , איך הכנת את הסלט?' שאלה.

' עגבניות, זיתים גבינה פתה כמובן, מלח, פלפל, בצל, ושמן זית ' ענה בביטחון.

וואו אז זה כן אתה.'

'כן ' 'מה את מופתעת?' שאל .

' מה אתה מאוכזב שלא האמנתי לך?' שאלה מיד כשהבינה מה היא עשתה.

' לא 'אמר בבטחון ' וכדי להתחיל שיחה אמר לה :' רוצה יין ?' שאל כדי לשנות נושא בעיקר

'כן.' אמרה והוא הוציא כוס חד-פעמית מהסל ומזג לה .

'תודה ' אמרה בלחש.

רני הוציא כוס חד פעמים גם הוא מהסל ומזג לעצמו .

'אז לכבוד מה נשתה?' שאל מחייך.

'לכבודנו.'

לכבודנו? שאל

לכבודנו. ענתה בבטיחון מלא ורני הרים את הכוס שלו כדי שיכול לעשות 'לחיים ' וכך גם היא.

'לחיים ' אמרו שניהם.

 

 

 

 

'אז מה יפה כמוך עושה פה לבד?' שאל הקול המסתורי שמשום מה לא היה דומה לקול של קובי.

'תסתובבי לאט ' אמר בקול מאיים.

היא הסתובבה וראתה מולה עבריין שהיא פוגשת די הרבה כשהיא הולכת למכולת והסיבה יחידה שהיא אף פעם לא התלוננה זה בגלל שהוא לא עשה לה כלום אף פעם ואם היא הייתה מספרת המשטרה לא הייתה עושה לו כלום.

הוא היה בן 16 והיה לבוש בבגדים פשוטים עם זקן שרק גדל וגדל מהפעם האחרונה שהוא ראה אותה.

סיוון ראתה אותו מול פניה ולו רק היה חיוך ערמומי פתאום הוא תפס את ידה חזק בידו

ואמר לה :' הלילה מתוקה! אמר בפרצוף חצי מחייך חצי מאיים . ' את שלי'.

פתאום משום מקום סיוון ראתה מישהו מתקרב מאחורי הגב של אותו עבריין ככה שהעבריין לא ראה אותו אבל היא לא יכלה לזהות מי זה כי היה חשוך.

וככול שהוא התקרב הוא נהיה יותר ויותר דומה לקובי אבל סיוון לא אמרה כלום ולא שינתה את הבעת פניה ונשארה מפוחדת כמו שהייתה.

הוא התקרב מאחורי הגב של העבריין ונקש בכתפו, העבריין הסתובב וקובי החתיף לו בוקס לפנים וכעבור שניה העבריין מצא את עצמו על האדמה הקשה עם דם שנזל מהפה שלו ולאט לאט נזל לכול פניו וכן גופו.

קובי התכופף לכיוון העבריין ולקח את תעודת הזהות שלו מהכיס קם ואמר לו: ' אם עוד פעם אחת תרצה להטריד מישהי תדע שאני יכול להלשין עליך בכול שנייה שאני ארצה.' אמר בקול מאיים וסיוון אמרה :'תודה'

קובי:" בבקשה ."אמר ופתח את תעודת הזהות שלו ולא ראה כלום כי היה חשוך אז הוא הוציא את הפלאפון שלו מהכיס והאיר וראה שהיה כתוב:" טל נמרוד" ופניו הוארו והוא חשב שביד שלו יש לו את תעודת הזהות של הבן אדם שהוא חייב לו כסף.

ראשו חשב אבל לא מצא פתרון איך הוא יוכל להתחמק מזה,סיוון התקשרה לאמבלונס שיגיע מהר .

קובי וסיוון הסתובבו והלכו משם משאירים את 'טל נמרוד' מדמם .

 

 

סיוון:"מה כול פגישה שלנו תתחיל כמו הסדרה אבודים?" חייכה .

קובי:"כנראה ." " למרות שזה דווקא מגניב לא?" הסתכל בעיניה.

סיוון:"כן . " פעם אחת אני מצילה אותך ופעם אחרת את מציל אותי."

קובי:"עשינו עסק."

סיוון:"מעניין מה זה יהיה פעם הבא." הסבירה. "כמעט רצח או כמעט גניבה ....."

קובי:"כן אה."

סיוון:"ודרך אגב המהלך הזה של לקחת לו את הדרכון היה מבריק."

קובי:"קלחתי לו כדי שלא יתעסק איתך יותר." "או עם כול נערה אחרת ." אמר מהר והפתע מעצמו שהוא אמר את זה וחשב לעצמו 'לא קובי אתה לא יכול לפתח רגשות כלפיה אסור אסור.'

הם הגיעו לספסל וסיוון ראתה גיטרה עליה .

סיוון:"וואי תראה מישהו שכח גיטרה."

קובי:"זאת הגיטרה שלי ."

סיוון:"אז גם אתה מנגן?"

קובי:"כן למה מי עוד?"

סיוון:"אח שלי אור."

קובי:"יאללה תשבי." אמר והתיישב על הספסל.

סיוון התיישבה לידו ואמרה:"נו תנגן לי משהו ."

קובי:"אני לא מכיר הרבה שירים שתאהבי אבל יש את השיר הזה שלמדתי לנגן נו של איך קוראים לו ..." אמר ולקח את הגיטרה ושם אותה על הברכיים שלו מוכן לנגן . "נו של הראל סקעת." אמ..ואת." אני חושב.

סיוון:"אוי זה שיר מקסים."

קובי כיוון את המיתרים ניסה לנגן אבל ראה שהצלילים לא נכונים וחזר לכוון עד שמצא את הכיוונים הנכונים למיתרים והתחיל לנגן:

:

 

 

(די מומלץ לשים את השיר הזה לפרק)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Hbr-0Q8sw4M&feature=PlayList&p=0F5E964BFF48B1EC&playnext=1&playnext_from=PL&index=16

 

 

 

היום שהתנפץ עלי,

עשה אותי קשה מדי

שכחתי מעצמי ודי

הייתי, לא הייתי אני

 

אסגור מאחורי גבי,

שוב לא יוכל לגעת בי,

בתהומות לבי

טעיתי, לא הייתי אני

 

שבפני הריקנות שוב לא תכה

המציאות שתחכה

שוב לא אבכה

שאתנחם

מעט

 

ואת,

אל מי את צוחקת כשאת,

שוב לא מחבקת

כמעט עלית בי לרגע

הייתי אחר אם הייתי יודע

שאת,

אל מי את מקרבת מרחק

במי את מתאהבת

את מי לא עוזבת

אם רק היית נשארת,

הייתי עושה אותך מאושרת.

 

ושוב הולך, אותה העיר, אותם פנים

אני מכיר את הריחות שבאוויר

טעיתי, לא ראיתי אותך

 

כולן דומות פתאום יותר,

כל שיר עושה להיזכר

מכל צלצול הלב עוצר

נגעתי, לא הרגשתי אותך

 

ולעולם שוב לא רוצה להתאהב

האהבה שתרקב

הרגישות

שתישרף

לאט

 

ואת,

אל מי את צוחקת כשאת,

שוב לא מחבקת

כמעט עלית בי לרגע

הייתי אחר אם הייתי יודע

שאת,

אל מי את מקרבת מרחק

במי את מתאהבת

את מי לא עוזבת

אם רק היית נשארת,

הייתי עושה אותך מאושרת.

 

ואת, במי את נוגעת לאט,

במי את פוגעת

כמעט כמו אז כשפצעת בי

את כל העולם את גילית

ולקחת לי

אותך

ומי זה שעכשיו נוגע בך

אני מקווה שהוא מאושר שיש לי אותך

לא מכאיב לך

בך לא פוגע

 

הייתי כזה אם הייתי יודע.

 

 

 

רני:יאללה אכלנו שתינו עכשיו הגיע הזמן לאקשן .אמר והלך לכיוון מכוניתו .

רוני:מה?מה ? מה אתה מתכוון??

רני:אני מתכוון...." אמר והלך לכיוון מכוניתו ופתח את הדלת האחורית ."שאנחנו צריכים לשחק קצת....."

רוני:"לא רני אני לא טובה בזה , אני ממש לא טובה בזה......"

רני:"נו תפסיקי להיות כזאת כוסית לידי..."

רוני: "אז אתה חושב שאני כוסית?"

רני:"ברור שכן." אמר והתכוון לכול מילה.

רוני:"אוקיי אז בדיוק בגלל זה אני לא אשחק אני לא רוצה לשחק עם מישהו שאני יודעת שיכסח לי את הצורה." אמרה בקול מתבכיין .

רני:"אני בהחלט אשמח לכסח לך את הצורה אבל בדרך אחרת......" אמר וקרץ לרוני.

רוני:"טוב אז אתה יודע מה ,אני הולכת לשחק מולך, ולא רק לשחק מולך אלא גם לכסח אותך...." אמרה וחייכה כי היא ידעה שהוא לא יודע מה מצפה לו....." בעצם אני אשתדל להפסיד לך כשיש לי לפחות נקודה אחת."

רני:"סבבה." מתחילים? אמר והראה לה איפה לעמוד ולאיפה לבעוט, רני עמד ב'שער' הדימיוני שהם יצרו לעצמם עם מקלות ורוני עמדה כמכונה לבעוט.

רוני :תהיה עדיין איתי.

רני:"אני אשתדל ." אמר והתכונן לתפוס את הכדור כאשר הוא עמד בכיפוף ברכיים.

רוני בכלל לא לקחה ספרינט או רצה או הסתכלה לכיוון השער כאילו להראות שהיא באמת מתאמצת כי היא כבר ידע הלאן היא הולכת לבעוט והיא בעטה בכדור בכוונה לכיוון שמאל ככה שהיא בכלל תפספס את השער .

רני:"לא רע." צעק לה ובפנים, רוני ראתה שהוא מתפקע לא לצחוק.

רוני 'אז ככה אתה חושב' חשבה במוחה ורני פרץ בצחוק כשראה שזה לא מפריע לרוני שהוא צחוק עליה, לפחות לא מבחוץ...

רוני הלכה כמה צעדים אחורה ,הסתכלה על נקודה אחת בתוך השער, הסתכלה על הכדור ונתנה ספרינט ובעטה הכי חזק שהיא יכלה לתוך האמצע.

 רני, שעד אותו רגע חשב שהיא באמת מתאמצת כדי להראות לו שהיא לא רק כוסית ,נהיה רציני לרגע וברגע שהבין את זה, זה כבר היה מאוחר מדי כי  הכדור היה הרחק מהמקלות שסימנו את השער שלהם.

רני שעוד היה המום מכול מה שקרה הסתכל עליה וראה שהיא מחייכת ומרוצה וחשב לעצמו 'איזה מזל יש לבחורה הזאת גם קיבלה אותי וגם הבקיעה גול' והלך להביא את הכדור.

עכשיו היה תורו לבעוט ורוני כבר הייתה מכונה ומכופפת לתפוס את הכדור.

רני למרות שידע שרוני היא בת לא רצה לוותר לה בגלל הבעיטה בקודמת ולקח ספרינט ענק התרכז בנקודה אחת ליד עץ ובעט....רוני רצה כול כך מהר עד שאני לא האמין שזאת בכלל היא אבל זה היה לשווא הכדור פגע בעץ  ולא נכנס לשער......ורני רק עמד שם לכמה שניות ורץ לכיוון הכדור

 

רני:מה זה היה ? שאל את רוני כאש הוא רץ אליה

רוני:"זוכר שאמרת שאני כוסית וכול זה?" אמרה,עדיין מרוצה מעצמה

רני:"כן.." אמר ועשה תנועה ביידים של תמשיכי.

רוני:"אז החלטתי להוכיח לך שאני לא רק גוף יפה..." אמרה ולא סיימה ורני כבר התערב.

רני:"כול הכבוד."

רוני:"ושאני יותר טובה ממך בכדורגל...."

רני:"רגע רגע ווואו וואו......"

רוני"מה?!" שאלה במבט מופתע כאילו לא הבינה מה הוא מדבר.

רני:"את אמרת שאת שחקנית כדורגל יותר טובה ממני..."

רוני:"כן נו, אז?" אמרה ולא הבינה מה הבעיה עם זה.

רני:"הבעיה היא שאת לא שחקנית כדורגל יותר טובה ממני." סיכם את דבריו במהירות.

רוני:"וכן זה מסביר את העובדה שניצחתי אותך 2:0.

רני:"2:1 אם את מדייקת בפרטים."

רוני:"כן זה היה רק כדי לבדוק אם תוותר לי ולא תתפוס את הכדור ותתנהג כמו ג'נטלמן ."

רני:"אה ואני לא ג'נטלמן ."

רוני:"אתה לא התנהגת ככה אבל אני לא אוהבת שמוותרים לי אז יצאת גבר." "טוב כמעט גבר."

רני עשה מבט שואל ולפני שהספיק להגיד משהו היא אמרה לו :"עדיין ניצחתי ואני עדיין יותר טובה ממך."

רני:"אבל את יודעת מה?! יש משהו אחד שאת לא יותר טובה בו ממני חוץ מבישול וזה....." אמר והשכיב את רוני

על הדשא ודיגדג אותה עד שהיא כבר לא יכלה יותר לצעוק שיפסיק ונישקה אותו .

הם נשכבו אחד מעל השני ככה שרוני הייתה מלמעלה והתחילה לנשק אותו עד שהיידים שלו יעברו מהבטן שלה שהוא דיגדג לצוואר שלה.

הנשיקה התחילה בתור שקטה והמשיכה לנשיקה רטובה וסוערת, למרות שזה היה מקום ציבורי אף אחד לא עבר שם אז הם פשוט הרשו לעצמם להיסחף.........

 

*אם השיר לא נגמר תפסיקו אותו *

 

קובי:נו מה את אומרת?"אני יודע שזה לא הכי טוב וזה לא היה הכי מכוון ...."תירץ לעצמו.

סיוון:"האמת שזה היה מקסים."

קובי:"ידעתי." אמר בחיוך מבויש.

סיוון:"אז מה אתה עושה בחיים שלך,קובי?"

קובי:"כשאני לא מציל אותך?"שאל ובזה הרוויח זמן לחשוב קצת מצד אחד הוא מאוד רצה לספר את האמת שהוא חייב כסף לאבא של טל נמרוד כי הוא כבר התחיל להרגיש רגש אליה אבל מצד שני הוא רצה ללמד אותה לקח או בכלל לשנות נושא כי הוא ידע ברגע שהוא משקר אין דרך חזרה מכאן .

 

זהו זה הפרק אני מקווה שהאורך לא איכזב אתכם ואני באמת מצטערת שלא הספקתי לכתוב אותו עד עכשיו!

נכתב על ידי , 28/6/2009 16:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני בלי המסכות ב-23/8/2009 01:38
 



פרק 17 יעלה היום בשעה...


היום (בשעה 5-6 בערב)אני מעלה את פרק 17 אז אני ממליצה לכול קוראיי(אם הם עדיין קוראיי) לרפרף בפרקים הקודמים כדי להיזכר על מה מדובר.... 

 

חופשה נעימה אנשים ואני מקווה שאתם לא רוצים להרוג אותי על הפרק שלא עלה חודשיים וחצי .....

 

 

איך עובר עליכם החופש? אני מקווה שטוב ...^-^

נכתב על ידי , 28/6/2009 01:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגיאונית בהתגלומתה ב-28/6/2009 16:28
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




6,576
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיאונית בהתגלומתה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיאונית בהתגלומתה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)