לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


where were you while we were getting high?

Avatarכינוי:  אנשהו

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

גם אני נכנעתי וכתבתי פוסט לנושא החם - שלושה דברים.


בעיקר כי אמרתי לעצמי שאני אעשה פוסט בחופש ולא עשיתי,
וגם בגלל שאני עצלנית מדי בשביל לחשוב על משהו לכתוב בעצמי -

שלושה דברים שאני אוהבת במראה שלי:
1. עיניים. העיניים שלי גדולות באופן נחמד.
2. שפתיים. אין בהן רע. הא, וקצת מעליהן יש נקודת חן[?!].
3. השיער הכבשתי כמובן, איך לא?

שלושה דברים שאני לא אוהבת במראה שלי:
1. משקל. חייבת לעשות עם זה משהו.
2. לחיים. יש לי לחיים נפוחות כמו של ילד קטן.
3. גובה. יותר נכון החוסר באחד כזה. זה לא כואב לי יותר מדי, זה סתם מציק.

שלושה דברים שאני אוהבת באישיות שלי:
1. חברותית מאוד, אני אתחבר עם כל אחד.
2. עקשנית, אם אני רוצה משהו רוב הסיכויים שאני אקבל אותו בסוף.
3. יודעת לעודד אנשים כשצריך ולהקשיב.

שלושה דברים שאני לא אוהבת באישיות שלי:
1. דיכאונית נורא. מתבאסת מהדברים הכי קטנים.
2. קרצייתית, חפרנית ומדברת מלא.
3. אכפת לי מה אחרים חושבים, עד כמה שאני מנסה לא להראות את זה.

שלוש להקות שאני אוהבת [שלוש זה לא מספיק!]:
1. נירוונה, כמובן.
2. לד זפלין ופינק פלויד. [דחפתי פה שתיים, שקט.]
3. רד הוט צ'ילי פפרס.

שלושה דברים טובים בבנים:
1. תקראו לי רדודה, אבל יופי. יופי זה בהחלט דבר שיסב את צומת ליבי.
2. שתהיה תכונה טובה אחת שממש בולטת. חמוד, מצחיק, לא משנה. העיקר שתהיה אחת כזאת.
3. שיהיו לו כמה דעות כמו שלי. לא במדויק, צריך משהו להתווכח עליו, אבל שלא נהיה הפכים לגמרי.

שלושה דברים שאני לא מסוגלת לעשות:
1. לשיר בגראולינג או פיגסקוויל.
2. לנגן סטיירוואי טו האבן.
3. לשמוע שיר מזרחי\בערבית בלי לרצות לקפוץ מהחלון.
הא, ולעוף.

שלושה דברים שאני כן מסוגלת לעשות:
1. האדבנגינג. שנראה יותר מרשים בזכות השיער.
2. לעשות לעצמי פדיחות רצופות ולצאת הכי מטומטמת שיש, תמיד.
3. לישון בכל מקום [בעיקר בטיולי צופים] ולפעמים גם המון זמן [אחרי טיולי צופים].

שלושה תחביבים:
1. נגינה, שירה, כתיבה [לא בהכרח שירים] והלחנה.
2. שופינג, אני בכל זאת נקבה.
3. סתם להיות עם חברים, הכי כיף.

שלושה מקומות שהייתי רוצה להיות בהם:
1. אנגליה. האנשים יפים והארץ גם, יש להם מבטא שולט.
2. אירלנד. ארץ ירוקה מלאה שדונים קטנים עם כוסות בירה.
3. קנדה. סתם כי זה מקום מגניב, עם מבטא מצחיק וסירופ מייפל. [מה?! מה עוד יש בקנדה?!]

שלושה דברים שאני רוצה לעשות לפני המוות:
1. ללמוד איך עושים גראולינג ופיגסקוויל, כי זה מגניב.
2. לעבוד בתחנת רדיו\חנות דיסקים\חנות גיטרות.
3. לקנות לעצמי המון גיטרות [כי לא יכולתי לבחור אחת] ומגבר ענק וממש טוב, ובלי קשר להקים להקה אדירה ולהתפרסם.



וואו, סיימתי, זה היה פאקינג ארוך.
לפחות כתבתי פוסט.
היום עוד יום שישי ה13, אז שיהיה יום מפחיד ביותר.
[גח, אני הייתי אמורה לראות סרטים בבית עם מישהו בערב אבל הבריזו לי.]


So long,
Ms. Dumb
נכתב על ידי אנשהו , 13/3/2009 16:11  
הקטע משוייך לנושא החם: 3 דברים
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ms. Dumb and the flying bloggers ב-19/3/2009 17:16



42,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנשהו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנשהו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)