לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

though life is rough life is tough and all I can do is laugh

אין גורל אחר מזה שאנחנו יוצרים לעצמנו

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

כבר חצי שנה.


איזה מוזר זה,שעבר כל כך הרבה זמן מאז שכתבתי לאחרונה.

רצף אירועים הוביל אותי לכתוב מחדש,ותודה לנהג המונית מבקר המסעדות שהזכיר לי מה נכון בחיים.

דרכים חדשות נפתחות בפנינו,קידום,חול,השלמה חברים וכו'.

עדיין משהו חסר,ואולי לא באמת חסר,אלא רק שהתרגלתי להרגיש בחסרונו של דבר,שעכשיו עצם חסרונו של החיסרון הוא מה שמטריד אותי.

מרגיש צורך בלשנות..אווירה,חברים,קרבה,מעגלים,אני לא יודעףרוח הישנוי נחה עלי ואני לא יודע להחליט אם היא לטובה או לרעה.

לפעמים לאחרונה אני מר4גיש שאני מנותק מהעולם,ושקוע יותר מידי בעבודה,אבל זה לא רק זה,לפעמים זה מרגיש שאין בי יותר משהו מעניין,ממוסד מידי,אולי בעבודה מגניבה,אבל עדיין ממוסד,וחסר את הספייס שהיה פעם.

ואולי אני סתם אוכל סרט,והכל בעצם בסדר,ואני חייב להחליט לקחת את עצמי בידים או משהו כזה.

 

שמתי הללויה עכשיו,פעם ראשונה מזה הרבה זמן,כי נזכרתי בימים עברו,ובצורך הנואש שהיה לי בזה בזמנו,עכשיו הכל זורם על מי מנווחות

והכל בסדר.

אז למה אני מרגיש סערה באופק?

נכתב על ידי , 3/6/2012 01:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 36

ICQ: 179616203 

תמונה




43,293

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiki_mmx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miki_mmx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)