לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

though life is rough life is tough and all I can do is laugh

אין גורל אחר מזה שאנחנו יוצרים לעצמנו

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

so ye,thought ye,might like to,go to the show.


so come to the show

 

 

the holocast show!

 

עוד הופעה מבית הולוקאסט מגיעה עלינו לטובה.

 

מחר,יום שישי,חצות וחצי,קולנוע כוכב ברמת השרון.

 

תהיו שם!

 

http://www.rhps.co.il/hebrew/stage/shows/30-06-06.htm

 

 

 

מיקי,הולוקאסט,(ע"ר)

נכתב על ידי , 29/6/2006 19:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The River of Souls


עד אתמול,לא הבנתי עד כמה ההופעה הזאת הייתה..כל כך בלתי נתפסת ומהנה

למשך כל אורך ההופעה,וגם לאחריה,הרגשתי סוג כלשהוא של אדישות,מעין כהות חושים מתמשכת

 

אתמול כשישבתי ודיברתי על ההופעה קלטתי בראש,הרבה לפני שציינו את זה בני,עד כמה ההופעה הזאת הייתה מהממת

 

משהו בקול,משהו בהתרגשות וברטט שעבר בי כשדיברתי בזה,משהו מהבאסים שנתקעו לי עמוק בתוך הלב,משהו משאריות הצרידות של הגרון שלי שנשארו לתפקד.

כל אלו ביחד הובילו להבנה הסופית והמוחלטת שזאת הייתה ככל הנראה ההופעה הטובה ביותר שאהיה בה בחיי.

 

 

 

ביום רביעי בערב יצאתי מהבסיס לכיוון ראשון,אחרי תכנונים סותרים ומגוונים של איך להגיע לנתב"ג החלטתי שאני אסע לראשון ואז ענת תסיע אותי לנתב"ג.

 

הגעתי לראשון,העברתי זמן מסוים בתחנה המרכזית,הרצון שלי לקנות אוכל בוטל מרגע שגיליתי שהכרטיס כספומט שלי לא מצליח להיקרא על ידי הכספומט,אלוהים יודע מה אכל את זה.

 

אני לא יכול להסביר מה היה בנתב"ג,זה קשה מדי,כואב מדי,כתבתי לה במכתב טיסה שנתב"ג הוא סוג של בית קברות,יותר נכון להגיד,בית קברות ובית יולדות.

מצד אחד,נכנסים חיים חדשים\ישנים למקום וגורמים לך לאושר,ומצד שני,יש את האנשים שהולכים למה שנראה כמו נצח,למרות שלא תמיד זה ככה.

 

והיא הלכה.ולהסביר את הכאב שיש בזה בשבילי ,זה כמו לנסות להסביר עד כמה זה יכאב אם יורידו לי את יד ימין,או את הראש.

 

כשחצינו את מסדרונות טרמינל שלוש,וכולם מנסים שלא לבכות,למרות שאלוהים יודע איך הצלחנו,אני יודע שאם מרגע שהיא חצתה את המעבר לדיוטי פרי,אם הייתי פותח את הפה להגיד משהו,לא הייתי יכול לעצוד בעצמי ולא הייתי מסוגל להפסיק לבכות.

 

היא הלכה.הלכה,תבין את זה,הלכה.היא תחזור,אבל לחזור בעוד 4 חודשים?4 חודשים בלעדיה זה נצח אחד שלם.

 

 

 

היא אומנם רחוקה פיזית,אבל לא מחשבתית,והיא תישאר ככה עד שהיא תחזור.

 

אחרי הפרידה,נסענו לענת,הבית הראשון לציוני המאמץ הזמני.קמנו בבוקר אחרי לילה של שינה לא שינה,והמשכנו איש איש לדרכנו,היא לעבודה,ואני לבית,תוך שעתים וקצת כבר הייתי בבית,אלמלא האוטובוסים שלוקח להם שנים לנסוע מראשון,אז החיים היו טובים יותר.

 

בית,מקלחת בדיקה קצרה,ולקראת שתים כבר הייתי בצומת שילת,בשביל לפגוש את לי ולתפוס טרמפים לרוג'ר ווטרס.

 

 

בגלל שיצאנו כל כך מוקדם,אז לקח לנו יחסית מעט זמן,תוך בערך שעה,הגענו ליציאה לכביש מספר אחד,צומת לטרון יענו,שזה מרחק קצרצר מהמתחם,התיישבנו באוטו של 2 בחורות חביבות שהסיעו אותנו עד למתחם,כשהגענו לשם,פגשנו אלפי אנשים,ושואה,או יותר נכון,חום של שואה,היה כל כך חם,שאם הייתי מביא ביצה,והייתי שובר אותה על איזה אבן,אז היא הייתה מטגנת תוך איזה שלוש דקות.

 

ב5 התחלנו להידחס למתחם,והצלחנו להיכנס למרחק של בין 15-20 מטר מהבמה,אולי אפילו פחות,מרחק של..10 שורות דמיוניות מהבמה,והתיישבנו,לנסות לשבת מוקף בוודסטוק של אנשים זה משימה לא קלה בכלל.

לקראת שמונה נעמדנו שוב,ועמדנו עד ההפסקה שלפני דארק סייד,דיוויד ברוזה הוא אומנם בחור נחמד,אבל לשמוע אותו מחרטט משהו במשך שעה ומשהו זה מעיק.

 

ואז..בתשע מתחילים לכוונן את כל הציוד,

הבמה מוחשכת,והזה עולה רוג'ר ווטרס.

 

לנסות להסביר מה הלך שם זה לא הגיוני,נסו לדמיין את עצמכם שוחים בים של זיעה,גלים של חום,ושאר השואה בעולם,אבל,אתה עומד,ביחד עם ה500 האנשים הכי קרובים לבמה,ביחד עם 53 אלף איש אחרים,וכולם ביחד איתך מתחילים לשיר,כולם,בלי יוצא מין הכלל.

אי אפשר להסביר את הרגשת  השייכות ואת האקסטזה הרוחנית שעוברת עליך בשלב כזה

הבאסים שמרטיטים את האדמה ואת הגוף לא השתוו בכלל לרטט בלב כשהוא עלה לבצע את wish you were here. הדמעות עלו בעיינים עוד לפני שהצלחתי לחשוב על זה

with a million tear staind eyes

לצרוח את המילים של השיר בגרון חורה ובעיינים רטובות מדמעות,זה היה החלק הנקי בתבל.

 

זה היה,ונגמר,ואם היה לי איפשהוא וויש ליסט,אז "לחיות לראות מופע של פינק פלויד\רוג'ר ווטרס" היה מסומן עכשיו בוי גדול ועצבני.

 

 

i will say no more

אין מה להגיד יותר,באמת,ראיתי את הצד האפל של הירח.למרות,שבעצם אין צד אפל לירח,למען האמת,כולו אפל.

 

חזרתי הביתה,אחרי שעתים של להיות תקועה ביציאה מהחניה השואתית שהלכה שם.

הייתי אמור לפי התכנון שלי לקום באיזה שמונה ולצאת מהבית בזמן,בפועל יצאתי ממש מאוחר,והעבודה הייתה סגורה אז לא יכולתי להוציא את המשכורת שלי,שזה דפקט אחד גדול כשיש מינוס של 714 שקל בחשבון.בתקוה שבוע הבא אני אוכל להוציא את זה ואז הכל יהיה בסדר.

אחרי חזרות,נסענו בשג-מוביל של דניאל לחיפה.

עם עצירה בקפה קטן שהוא בהחלט אחד המקומות המגניבים להיות בהם.

נסענו לזרמשוקה,ואז להופעה,היה כיף

קמנו בבוקר של היום והכנתי המון אוכל,משום מה יוצא שאני מכין תמיד אוכל אצל אנשים אחרים ולא אצלי בבית

למרות ש..נחכה לשבוע בית ריק,או לשבוע של השבתה ביתית.

וזהו.

מעין שקט נפשי,מלווה בצער עמוק.

 

eclipse.

 

 

 

נ.ב, אחרי שיקולים מעמיקים,החלטנו לצרף את דניאל לתקן חבר שביעי בשישיה.

אז תגידו מזל טוב לחבר השישיה החדש:דניאל

(ההנהלה מוסרת שהשישיה לא משנה את השם שלה,היא תישאר שישיה,פשוט,יהיו בה שבעה חברים:)

נכתב על ידי , 24/6/2006 18:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



the dark side of the moon


ואו,ואו,ואו,ואו,ואוא

 

 

ואו.

 

זה היה פשוט כל כך פאקינג מדהים,הבאסים האלו שמפגיזים באוזן,העובדה שהברכים והרגלים שלי בקושי מתפקדות

שאני חושב שנקרע לי איזה גיד או שריר ביד מרוב הנפות ידים היסטריות

מזה שבכיתי כמו איזה ילדה קטנה כשהוא ניגן את WISH

 

 

 

eclipse.

נכתב על ידי , 23/6/2006 03:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



In the Beginning


אני חושב שעם איך שזה נמשך ככה,אני אמשיך את הפרויקט שזרמשוקה התחיל,ואתן לפוסטים שלי את שמות הפרקים הנותרים של בבילון.

שי אמר שזה היה צפוי,אבל אני ושי חולקים מוח

אני מניח שזה לא יפתיע את זרמשוקה ואת שאר חברי השישיה גם כן.

 

הסיבה למה בחרתי את השם פרק הזה,או יותר נכון,את שם הסרט\פיילוט של שעה וחצי הזה.זה העובדה שהשבוע שעבר והשבוע שיהיה הוא בסימן "מקדים"

יום שלישי,יש לי מסדר עם מפקד בסיס,אני על שלב סיום הלימודים לשנה הזאת,ובדיוק עברנו מגורים,אז המפקדים רוצים לשנות דברים,אז החליטו שצריך לצבוע את המגורים הישנים ואת החדשים,בדרך,לצבוע גם את הגזרה השבועית שצריך לנקות.

אי לכך ובהתאם לזאת,ביום שלישי העבירו אותנו מגורים ונתנו לנו צבעי קיר,צבעי שמן בשביל הפאנלים על הקירות,וכו' וכו',ונתנו לנו לצבוע.

אז ביום שלישי,צבעתי על אזרחי,הידים,הרגלים והביגוד שלי מאותו יום נראו כמו שואה קטנה,שזה כלום לעומת מה שהיה ביום רביעי,

בנוסף,ביום שלישי היה מסדר על המגורים,מה שהוביל לתוצאה העגומה של חוסר רצון מצד המדריכים שלי,שהכריחו אותנו לצבוע עוד,אבל ביום רביעי,שאז החלטתי ללכת על הדרך הנוחה יותר,ולהיות במדי ב',אני לא חושב שאני אלבש יותר את מדי הב' שלי בחיים,אם האזרחי שלי היה נראה כמו שואה קטנה כי פחדתי ללכלך אותו, במדי הב' שלי השתמשי כפלטת צבע,או אלוהים יודע מה עוד,אני כן יודע שהם כבר לא בצבע ירוק.

אז ביום שלישי היה מסדר מקדים,למסדר שהיה ביום רביעי,שהיה מקדים למסדר עם מפקד הג"ף שלי שהיה ביום חמישי,שהוא היה מסדר מקדים למסדר ביום ראשון עם מפקד בית ספר,שיהיה מסדר מקדים למסדר ביום שני עם רס"ר בסיס,שהוא מסדר מקדים למסדר ביום שלישי עם מפקד בסיס.שבוע הבא הולך להיות שמח.

 

באחד מימי השבוע המוקדמים,כשהייתי צעיר וחסר צבע על הבגדים,ובמגורים הישנים והקרירים שלי,אירעה תאונה קטנה,של דריכה על הרגל הפגועה שלי כשהיא לא בנעל צבאית,הדבר הגיעה בתזמון מושלם כי בדיוק עד 10 דקות לפני זה,אני הייתי בריב של שעה עם אמא,על הזמן של הניתוח,אני רציתי לגרום לו להיות מאוחר והיא רצתה להקדים את זה.

אחרי התקרית הזאת החלטתי שאני לא רוצה "רגל פיצה" מו שאחד השותפים מגדיר את זה,ודרשתי להקדים את זה ככל היותר.

נגיד,יומים לפני שאני מסיים ללמוד,בסופו של דבר נקבע תאריך

 

שריינו לעצמך ביומנים גבירותיי ורבותיי,ה10.7.06 בתקוה,היום שבו השואה שיש לי ברגל תיגמר,אני צריך לבדוק את הארכיון,אבל אני מאמין שזה בערך יום השנה לניתוח הקודם,שזה מידע חינני,אבל כואב.

תוצאות הניתוח הזה יהיו השבתה מוחלט לבית לשבוע לפחות,ואז עוד הרבה זמן בסנדלים,שזה אידאלי,כי זה קיץ,ואז הרגל שלי לא תיראה כמו שואה,ויהיה אפשר להראות אותה לעולם.

 

הפאשלה הגדולה היא,שאני אפספס את כל יכולות העבודה שלי ביולי,והיה לי הרבה כאלו,כאילו,הייתי אמור לעשות כל כך הרבה כסף בחופש הזה והתוכניות האלו הולכות להתבטל,אבל נמאס לי,נמאס לי כל כך מהכאבים הבלתי פוסקים ברגל,על העובדה שאפילו ללבוש גרביים זה כואב,שלא לדבר על נעליים.

 

 

אתמול,יום חמישי,הלכתי לראות תערוכת סיום של מגמת אומנות של מקווה ישראל,היה..מרענן.

בהתחשב בעובדה שכל השבוע הייתי מלא בצבע,אז הימים הטובים רק המשיכו,התגעגעתי לזה,לעובדה שאתה בן יחיד,מוקף בבנות,ולצייר לצייר לצייר עד שהנשמה יוצאת לדף,וזה כל כך טוב

המורה שלהם היה איזה פוץ יהיר ומעצבן,לא כמו אלי,והיה להם איזה בוחן מעיק,והבחינה שלהם בפני עצמה נראתה מעיקה שכזאת,אני מדבר עם בנות המגמה ואני נזכר בשיחות טרום בגרות שהיו אצלנו,פתאום עולים זכרונות מהתקופה שלפני הבגרות,מהשיחרור שבהתזות צבע.

 

אנחנו היינו מה זה הרבה יותר מגניבים,למרות שאם לנו היה מיקום כמו שיש להם,זה היה יכול להיות הרבה יותר מגניב

אבל המקום מגניב,ואפילו אכלתי שיפוד על הדרך,שאם לא הייתי ממהר לאוטובוס הביתה,ולא היו איתי אנשים,אז הייתי נשאר לאכול.

 

שבוע הבא הולך להיות מעניין,אחרי כל הסיפור עם המסדרים והמפקדים וכל החרא,יש מבחן ב22.

אז כנראה מה שאני הולך לבקש זה לצאת ביום רביעי בלילה,לנסוע לנתב"ג  להיפרד סופית מסווט לפני הטיסה,לחזור לבסיס,לעשות את המבחן,ולנסוע למרכז,אם אני אספיק להגיע לטקסיום של לחמנוביץ',יכול להיות מגניב,אם לא יצא,וסביר להניח שלא,יש לי רוג'ר ווטרס בערב,והעולם יכול ללכת לאבדון מבחינתי.

 

 

רוג'ר ווטרס,תוך פחות משבוע,אני עדין מתקשה לעכל את זה,תנסו להבין..

פעם הבאה שאני אכתוב פה,זה יהיה או פוסט בסגנון של "עוד 5 דקות אני יוצא להופעה של רוג'ר ווטרס אני חושב שאני הולך לחטוף שבץ"

או שזה יהיה "ואו,היה כל כך טוב,אני לא חושב שיש מילים שיכולות לתאר עד כמה זה היה טוב אז אני פשוט אלך לי לצד ואגמור או משהו"

 

תיזהרו.

 

בזמן האחרון,דברים מרחפים מעלי.

אני מתקשה לעכל את העובדה שווטרס מגיע לארץ תוך פחות משבוע

אני מתקשה לעכל את העובדה שסווט עוזבת את הארץ תוך פחות משבוע.

את העובדה שנשארו לי עוד 14 יום בבסיס עד החופש ועוד 3 שבתות מלאות בכל טוב עד שזה נגמר

שאני אוטוטו שנה במסגרת צבאית,וכנה וחצי עם רישיון

אני פשוט.comfortly numb

זה לא הולך ככה.

אני לא יודע מה אני רוצה מהחופש הזה.

אני רוצה לרדת לאילת,לקאסה,ולסיוון,ולכוסיות בבגדי ים.

אני רוצה לטייל בארץ

אני רוצה לעשות 2 רוד טריפים במהלך החופש,אחד בטרמפים,והשני עם המכונית.

 

i wank to kill every panda who dont want to fuck to save her own

i want to breath smoke

i wanted to destroy somthing beutiful

(זין על שגיאות כתיב,יש לי 88 באנגלית טכנית,ואני לא צריך את זה יותר.)

 

אני רוצה,שאם הכל ילך כמו שצריך ואני ארויח מספיק כסף,אז שיקנו לי איזהשהן ניו וורלד מגניבות,והיה עוד משהו,שאני לא מצליח להיזכר מה.

אני רוצה..

how i wish...

 

וזהו לביינתים,נתפנה לראות אוז,ואז לישון,ומחר לראות את אמא,כי אתמול היא כבר ישנה כשחזרתי,והיום התעוררתי מאוחר מדי.

 

מחר ישיבת סגל כוח אדם בסקייפ,יהיה מצחיק.

ביטלתי כל כך הרבה עבודה,ואני ממש צריך כסף בזמן הקרוב.

 

 

מספר דברים אחרונים לפני סיום:

*ראשית,הפרו שלי נגמר אוטוטו,אודה לכם,לאלו מכם שאוהבים אותי וקוראים פה על בסיס קבוע,אם תוכלו לקנות לי אחד,אני אשמח.

*אם אתם לא רוצים לקנות לי פרו,או אם אתם רוצים ולקנו תבשבילי עוד משהו.

אז אני אשמח לקבל כסף:)והפעם,למען מטרה טובה(או: "העמותה למען זה שמיקי לא ילבש נעלים צבאיות כשהוא לא לובש מדים")

*ברגע שאני אעשה את הניתוח(ה-10.7.06) אני,כמו בלייזר,אפתח במבצע "אחות חרמניה" פרטי המבצע,יפורסמו מתישהוא,אבל בעיקרון,יש לי שבוע שאני מרותק בבית,אודה לאנשים,ועוד יותר אודה לנשים,שיבוא ויהיו נחמדים למתנחל בודד ופגום זמנית.

*באותו עניין,כחלק מהרצון שלי להיות צלם יותר מיומן,החלטתי שרוקי זה לא המקום המיידי לפתח את זה,וצריך עוד יותר,לכן, אני מחפש כוסיות שיהיו מעוניינות להצטלם בשבילי,מימס יכולה להעיד לכם שאני מצלם ממש טוב,וזה היה לפני שהתמקצעתי עוד יותר.

אני לא "דורש" עירום,למרות שאני אהיה הבחור האחרון שיתנגד,המירב שאני אבקש זה הלבשה תחתונה,וגם זה,רק אם "you are in too it" בנוסף,אני אצטרך דוגמניות רחוב,שזה לא אומר הרבה,חוץ מפשוט להסתובב איתי בזמן שאני מחדיק מצלמה ולתת לי למקם אתכם בכל מיני מקומות.

 

נושא הצילום הזכיר לי את העבודה שבזמן שהייתי בתערוכה נתנו לי לשחק עם ניקון די50

להסביר לכם איזה אורגזמה צילומית זה,אני לא יכול,אבל ברגע שישלחו לי את התמונות,אני אראה לכם את מה שעשיתי איתה,ותבינו כמה שזה מושי מושלם,למי שרוצה לראות את עבודות העבר שלי

מוזמן לפה: http://mikimmx.deviantart.com/

 

וזהו לביינתים,אני כותב כבר בערך שנה,מה שאומר לשמור בטיוטות ואז להוציא את זה משם.

 

כיף כיף.

וזהו.

גוטן נאכט.

נכתב על ידי , 17/6/2006 03:09  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 37

ICQ: 179616203 

תמונה




43,293

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiki_mmx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miki_mmx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)