לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Twenty Four Seven


אימהות, בית, משפחה, חברות, אהבה, עצבים, לחץ וכמה תובנות...

Avatarכינוי:  ok5

בת: 56

Google:  ok5





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

אושפיזין


(ובעברית, יש לנו פה אורח, תתנהגו יפה...!)

 

שלום לכם, אני בני מהבלוג זווית המבט.

כשעברו בישראבלוג מהדף הראשי הישן, לחדש, היה איזה שבוע בו שמו שני פוסטים של פוליטיקאים בדף הראשי. מה שממש עצבן אותי וגרם לי לכתוב את הפוסט הזה. בעקבותיו אילנה תמיר - מנהלת ישראבלוג - הגיבה וכתבה לי ככה. ותהיתי, אם באמת יש מצב שמישהו יעשה מנוי, לבלוג, שהפוסט שלו פורסם בדף הראשי.

לא היה נשמע לי הגיוני, מהסיבה שיש כל-כך הרבה פוסטים שמתפרסמים בדף הראשי 'פר' חודש.

אני מודה שאני מנוי ב- 153 בלוגים, ויש לי בסרגל הקבועים עוד כ- 1,000 בלוגים, אבל לחשוב שכל פוסט שימצא חן בעיני קורא, יגרום לו לעשות מנוי - לא נראה לי ריאלי.

כמו כן, אני גם מודה, שבאיזשהו שלב, גם יצא שהפסקתי לקרוא פוסטים 'מומלצי עורכים', (למרות התגובה של אילנה), כיוון שכמות המגיבים אצלי בבלוג הלכה ועלתה מיום ליום, ובסופו של דבר העדפתי את הבלוגים של המגיבים שלי, על פני בלוגרים שמפורסמים בדף הראשי.

התחושה ש'ככה יותר נח לי' נבעה מכמה סיבות.

גם מהסיבה שאני לא יודע עד כמה אותו בלוגר שפורסם, מעוניין בכלל לפתח איתי שיחה דרך התגובות, גם בגלל שמאד חשוב לי לעודד את המשך הקריאה של המגיבים אצלי בבלוג, וגם בגלל שכשאני קורא פוסט של מישהו שאני לא מכיר, פחות קל לי לחוש את הרגשות שלו ולדעת באיזו נימה הוא כותב את מה שהוא כותב.

לעומת זאת, כאשר מדובר בבלוגר שאני קורא ומכיר, תמיד קל לי מאד לקשר את מה שהוא חש - לפוסטים קודמים שלו, ולהבין אותו טוב יותר.

ולמרות שלי ושלבלוגרים אחרים בישראבלוג, אמנם היה מעניין לקרוא פוסטים שפורסמו בדף הראשי, באיזשהו שלב נשבר לנו מזה, כמו שתיארתי כאן.

השאלה בדבר הקשר, בין ה'מומלצים' למנויים חדשים, נשארה בעינה.

 

אתמול למדתי קשה למבחן של יום שני הקרוב, וכשהייתי מותש, תוך שוטטות באינטרנט, הגעתי לדף הראשי של ישראבלוג, ומשם לפוסט המומלץ, בבלוג הנוכחי.

 

איכשהו הנושא גרם לי להמשיך לקרוא (המון פעמים הנושא גורם לי דווקא להפסיק לקרוא), וכהרגלי בקודש, לאחרי שסיימתי לקרוא הכול, החלטתי להגיב, וקיבלתי תגובה חזרה.

אחר כך מישהי שהגיבה פעם אצלי בבלוג, החליטה להגיב לתגובה שלי, וככה התפתחה שיחה בין שלושתנו, אני, המגיבה שלי לשעבר (שהחליטה שאני מת) ובעלת הבלוג.

וזהו.

במהלך השיחה השתכנעתי לעשות מנוי לבלוג (אחרי שהציעו לי עוגות וקפה), וזו בעצם הפעם הראשונה, שאני עושה מנוי (או בכלל נתקל במישהו שעושה מנוי), בעקבות כניסה לבלוג, דרך 'המלצת העורכים'.

מה שאומר שאילנה תמיר צדקה במובן מסוים, וכן יש 'סיכוי למנוי' בעקבות הפרסום.

ובכל זאת, הייתי שמח לשמוע, מה לדעתכם קורה... עד כמה אתם מתרשמים מאותם פוסטים מומלצים, והאם תעשו מנוי בעת כניסות שכאלה.

 

חוץ מזה, יכול להיות שעשיתי את המנוי לא בגלל שזה סתם פוסט מהעמוד הראשי, אלא בגלל שהשתכנעתי שהכותבת היא יותר איכותית.

אולי זה בגלל שהיא לא גבוהה, ואצלה האיכותיות מתרכזת בפחות מקום, כפי שכתבה בפוסט הקודם - זה שהומלץ ובעקבותיו הגעתי עד הלום.

אני מקווה שבאמת אגלה פה כתיבה איכותית, ושאיהנה מכל רגע.

זה איחול קטן שלי לעצמי.

ואם גם אתם החלטתם לעשות פה מנוי בעקבות כתיבת הפוסט הקודם, אז אני מאחל את זה גם לכם.

 

*     *     *

ואני שואלת - אם אפילו בני עשה מנוי, לא תעשו גם?...

 

נכתב על ידי ok5 , 2/2/2009 23:00   בקטגוריות נמוכצ'יק, קריאה, קריאה, כתיבה, מחמאות, מנויים, ישראבלוג, אורח בבלוג, תגובות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




16,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לok5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ok5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)