לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Twenty Four Seven


אימהות, בית, משפחה, חברות, אהבה, עצבים, לחץ וכמה תובנות...

Avatarכינוי:  ok5

בת: 56

Google:  ok5





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

היום (יומיים) שאחרי...


לכל המגיבים והתומכים מקרוב (יקיריי שממש כאן לידי), ומרחוק (יקיריי במייל, בבלוג, טלפונית, ובעקיפין וישירות להורי).
תודה.
קראתי, הקשבתי, חובקתי, ובאחד המיילים כשחברה טובה הציעה כל סוג של תקשורת שיתאים לי, גם אם אבחר לנקוט בדום שתיקה ו'אתפוס מרחק', הבנתי שזה בדיוק מה שקורה לי.
 
במשך יומיים הסתובבתי שעות בכל יעד אפשרי, והייתי מאד עסוקה, והתברר, שחוץ מהיותי יעילה לחלוטין (טכני, טכני), מבפנים זה לא שינה שומדבר. כלום.
כי כמה שעשיתי הפוך על הפוך, כל אותן שעות הייתי בכל מקום, אבל במקום אחר לגמרי, ורק רציתי לחזור הביתה ולהתכנס, ולהתקשר בדחיפות להורים.

ודבר גרר דבר - מרוב שהייתי מעשית, וככה שרפתי שעות 'התכנסות' יקרות מפז, וגם את כל מה שהיה לי בארנק כמובן.
אבל גם זה היה בסדר. כי ככה, בין לבין, היו שעות אוטו עם מוסיקה שנכנסת לורידים, וזה לא פחות חשוב...


אותה עיסה רגשית הלכה ותפחה, (לפוסט המבולבל והתוהה הקודם - היה ללא ספק תפקיד נכבד בהצפה), סחטה אותי, ואם יום קודם לא היה לי מושג בכלום וכל מה שהסתובב לי בבטן היה בעיקר סימני שאלה, לאט לאט, כשהכול שקע, הכול גם הסתדר במקום, וגם צצו תשובות לכל מיני תהיות.


יצא שלקחתי איזה יומיים חפים מקשר דו צדדי עם העולם החיצון (מחשש להתפרצויות געשיות חמורות כמובן), ובגישושים קלים, פילסתי את דרכי חזרה והנני כאן.
ונתתי לכל זה לקרות בלי להלחם או להתנגד, נגררתי למטה בידיעה גמורה, מרצון, בלי להיבהל אפילו, והנה אני כבר פותחת יומנים וקובעת עם עצמי זמן לטקס הענקת צל"ש או מינימום איזו אות גבורה. אפילו לא נבהלתי...



 

נכתב על ידי ok5 , 22/2/2009 10:54   בקטגוריות אחים שכולים, תובנות אישיות, אומץ  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




16,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לok5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ok5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)