לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Twenty Four Seven


אימהות, בית, משפחה, חברות, אהבה, עצבים, לחץ וכמה תובנות...

Avatarכינוי:  ok5

בת: 56

Google:  ok5





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

שיחות (משובבות) נפש


  

נסיכה מספר 3 - שיחות של לפני השינה 1

  

כשהיא מנסה למצוא את התנוחה הנכונה: "אמא הגוף שלי לא יודע מה לעשות בשביל לישון, גרגרי לי..."

"אמא אני לא רוצה להעליב אבל לא כל הזמן באותו מקום, זה לא נעים..."

 

כשהיא מחליטה דווקא עם רדת ליל להעשיר ידע: "אמא, איך קורה בגוף שמגרד לנו?"

 

כשהיא מנסה להרדם ומסתכלת על זוג אחיותיה הקטנות, השקועות בשנתן העריבה: "אמא, איך אני מקנאה בהן, איך שהן שמות את הראש הן נרדמות..."

 

בעת נסיון אחר: "אמא, איך שאת שמה את הראש את נרדמת?"

"לא ממי, גם לי לוקח זמן ויש לי המון מחשבות שמפריעות לי, אני מבינה איך קשה לך."

"אמא את יודעת, יש אנשים שאיך שהם שמים ת'ראש הם נרדמים."

"ספרי לי על זה, התחתנתי עם אחד כזה!..."

 

 

נסיכה מספר 3 - שיחות של לפני השינה 2

 

"אמא, אבא היה הבחור היחיד שהתאהבת בו?"

"לא ממי, התאהבתי כבר לפני אבא, אבל לא כמו באבא..."

"מתי התאהבתם?"

"כשהיינו בכיתה יב'."

"וישר התחתנתם?"

"לא ישר, היינו שמונה שנים חברים עד שהתחתנו."

"חברים טובים?"

"הכי טובים."

"אמא, איך פוגשים את מי שמתאהבים, ברחוב?"

"לפעמים ברחוב, לפעמים כשנפגשים עם חברים, בכל מקום אפשר פתאום למצוא מישהו נחמד ולהתאהב בו."

"נכון, אני הייתי מאוהבת בגן בעמית ואחר-כך בסתיו, אבל עכשיו בכיתה א' אני כבר לא מאוהבת בהם".

"אז במי את מאוהבת עכשיו?"

"עכשיו אני מאוהבת רק במשפחה שלי..."

 

 

ושוב מספר 3 - יש לי סיבה למסיבה (ושלרגע לא תשכחו)...

 

משפטי פוסט יומולדת שש: "אמא את יודעת, יש שלוש סיבות לזה שנולדתי, אה סליחה, יש שלוש חגיגות ביומולדת שלי:  גם כי את וענבר חוגגות שהתחלתן להיות חברות כשהייתי לך בבטן לפני שנולדתי, גם חגיגת היומולדת שלי, וגם כי חוגגים שהגיע יום כיפור, אה, סליחה, שהתחילה שנה חדשה..."

 

 

עוד להיט

 

מספר 3 שרה מכל הלב וממציאה למילותיו של אייל גולן:  "זה אני, ששבר את ליבו בחדרי..."

מפסיקה ומסבירה בכאב: "אמא הוא כל כך אוהב אותה שנשבר לו הלב!"

 

 

הבטחות צריך ל...

 

נסיכה מספר 5 באטרף על השמיכה שלה שנרטבה: "אמא כיבסת לי ת'שמיכה?"

"בטח שכיבסתי" - מגישה לה את השמיכה הריחנית ומוסיפה: "כשאמא מבטיחה, אמא מְקָ..."

"בֵּסֶת..."

 

 

הרשות הלא נתונה

 

אמא: "לקחת את הצעצוע הזה לגן?"

נסיכה מספר 4 - "מה פתאום, לא הירשתו לי..."

 

 

יודעת להעריך

 

ועדיין מספר 4 שבערך פעם ביום לוחשת לי באוזן בסוד מחוייך: "אמא, אני מרוצה מהחיים..."

 

*      *      *

ואם היא מרוצה מהחיים, מה עוד אני יכולה לבקש תגידו לי אתם...

 

 

מזל טוב לנו, (האחראי ואני), על חגיגות חצי היובל להיווסדינו!

לילה טוב ושבוע מצויין.

  

 

נכתב על ידי ok5 , 17/10/2009 20:12   בקטגוריות אימהות, הברקות, ילדים, משפחתי וחיות אחרות  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




16,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לok5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ok5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)