לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Twenty Four Seven


אימהות, בית, משפחה, חברות, אהבה, עצבים, לחץ וכמה תובנות...

Avatarכינוי:  ok5

בת: 56

Google:  ok5





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

ציטוטיישן, אלה דמי החנוכה שלי


 יגעת ומצאת

 

נסיכה מספר 4 מחפשת ומחפשת ואבא מנסה לסייע: "אולי תחפשי בחדר?"

מספר 4 בנחישות: "אבא לא מצאתי בשום חופש!" (בשום אופן).

 

 

טרם פגה ההשפעה

 

נסיך מספר 2  (יומיים אחרי המבחן בגיאוגרפיה) מדווח: "אמא, בטיול השנתי אנחנו ישנים ב'אוכלוסיית נוער'..."

 

 

טעות בזיהוי

 

בדרכינו חזרה הביתה ממסיבת החנוכה, נוגסת מספר 3 בתהייה בערימת הקלוריות המטוגנת שבידה ומציינת בתמיהה: "אמא, הסופגנייה שלי בלי עגבניות..."

 

 

מה בשבילכן?

 

אבא שולח את מספר 4 לברר אצל שאר החבר'ה איזו חביתה הם רוצים והיא חוזרת עם תשובה מפורטת: "אבא, הבנות רוצות מקוֹשֵשֶת..."

 

 

מקורות מידע

 

נסיכה מספר 1: "אבא, אני עושה עבודה בכימיה על זהב, אני צריכה לשוחח עם אנשים שמבינים בזה..."

אבא: "נו אז דברי עם סבא זהב!"

 

 

הכל עניין של ניסוח

 

מספר שלוש בעיניים דומעות, ברגע של ייסורי מצפון: "אמא, זה מעליב לי ת'לב..."

 

 

על אותו משקל

 

מספר 5 למספר 4 : "אם תצחקי כשאת אוכלת עוגייה, את תִינְחָקִי!"

 

 

חנוכה בגרסאות אישיות

 

מספר 4 סחה לעצמה בלאט: "ושחקי בלש, על כד קטן נחמד..."

 

4+5 בדואט מרגש: "סביבון סוף סוף סוף, חנוכה הוא חָ'טוֹב..."

וממשיכות: "סוב נא סוב, כל ברחוב..."

 

 

בתרגום סימולטני

 

מספר 4: "מה? ויתחילו את הארוחה בלי איתנו???"

 

 

בניחוח תימני

 

אמא: "תגידי לסבתא - אנא בַּחִיבָּאק"

מספר 5: "סבתא אנא בַּחִילְבָּאק!"

 

 

משוררת נולדה

 

מאוחר יותר באמבטיה, מספר 5 משחקת עם כפות הרגליים וכשאני שואלת אותה מה היא עושה היא עונה: "אני חורזת נעליים."

 

 

לכי תסבירי

 

מספר 3 ברגע של הארה (בסוף של סוף היום כשאני כבר חצי מחוקה): "אמא, אם את כל כך חלשה, איך היית בצבא???"

 

 

ואני חשבתי שפסח שזה החג של הקושיות.

 

המשך חג שמח

מאיר ומואר

(למרות שנשאר רק עוד נר אחד ויחיד - בכל זאת, מדובר פה בחנוכייה שלמה...)

 

         

נכתב על ידי ok5 , 18/12/2009 01:34   בקטגוריות אימהות, הברקות, ילדים, משפחתי וחיות אחרות, שעשוע  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




16,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לok5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ok5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)