לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Twenty Four Seven


אימהות, בית, משפחה, חברות, אהבה, עצבים, לחץ וכמה תובנות...

Avatarכינוי:  ok5

בת: 56

Google:  ok5





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

F5


טוב זה לא שיש לי על מה לכתוב, ואולי זה בעצם כי יש לי יותר מדי על מה לכתוב, אבל הצורך לרענון ולפתיחת דף חדש, חזק מהבלבלה, ועל כן אני יורדת מהגדר ממש ברגעים אלה, ומרעננת.

 

סערות טבען להירגע, ואפילו איתני הטבע יודעים לנוח לפעמים, וככה אני מקווה שקורה פה ומסביב וכאן ועכשיו.

לפעמים הגולל נסתם מעצמו, לפעמים צריך לעזור לו.

אולי הייתה זו מערכת היחסים בין הגלקסיות, ואולי התרחשויות החיים בלי קשר לכלום. בסופו של יום, טלטלות רגשיות ואפס אנד דאונס מרחיקים מן השגרה הברוכה, ואני רוצה שגרה.

אז הנה, שגרה.

ברוכה.

וקצת שקט.

וככה אני מאחלת לכל יקיריי ויקירותיי, במיוחד לאלה הזקוקים להם בימים אלה קצת יותר מתמיד.

And that is from the bottom of my heart.

 

ועכשיו אחזור לי לספר שהתחלתי (כן כן, סוף סוף התחלתי...) שבדיוק - כמה מקרי - עוסק בים, בסערותיו, בימאיו, בגאות ובשפל, ובאהבה.

לילה טוב.

 

 

"לפעמים השמש זכר, לפעמים נקבה,
לפעמים אנחנו שניים, לפעמים יותר מרבבה.
לפעמים אינני יודע מי יחזיק אותנו ביד,
אבל דרך שתי נקודות עובר רק קו ישר אחד."

 

 


נכתב על ידי ok5 , 12/5/2010 00:16   בקטגוריות זה עניין של הרגשה, חברות טובות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




16,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לok5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ok5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)