לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Twenty Four Seven


אימהות, בית, משפחה, חברות, אהבה, עצבים, לחץ וכמה תובנות...

Avatarכינוי:  ok5

בת: 56

Google:  ok5





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

אמנם באיחור אבל הבטחתי...


 

לך אהובתי שלי לבנת צוואר....


את...


שאוהבת לבשל אבל לא אוהבת לאפות (האפייה שלך מקובלת עלי לחלוטין רק פחות מלח בעוגיות בבקשה)


שמדברת יותר ממהירות האור וחושבת מהר עוד יותר אפילו (ולהצליח לעמוד בקצב באמת מאד מחמיא לי)


שמטיילת בג'יפאות ללא מורא (צד פחות אהוד שלך - מודה)


שיודעת לקרוא כמו שצריך ולדוש בזה כמו שצריך ולהמליץ כמו שצריך (בדיוק, אבל בדיוק מה שאני צריכה)


שאוהבת עוגות שוקולד אבל לא אוהבת רוזמרין (שוב אנחנו תואמות)


שמתחברת בקלות לכל המצאה מילתית חדשה (מישהו חייב כבר לתעד את הלקסיקון. קחי יוזמה)


שמרעידה לקלוריות את הנקודות בנחישות של ברזל (התאפקתי לא לומר נאצית)


שנשואה לבלתי משוחד בעליל (מה שגורם למחמאות שלי לעלות מדרגה)

 

שיודעת להקשיב. ולפרגן. ולנחם. ולהצחיק. ולהכיל. ולהפחיד עד שחייבים להקשיב לך בחזרה... (כל שיחה, חגיגה!)


שלא. לא קוראת את האחורה של הספר. נקודה. (ואצלי הסקרנות הורגת חתולים)


שעושה לי פרומו בדאבל האימהי (מאד חשוב. מאד.)


שתכף ומיד אומרת את כל האמת no matter what  (קשה אבל אני לומדת)

 

שמעודכנת בכל הטכנולוגיות והאפליקציות והחידושים וההמצאות, ובשיא ההייטק משחררת את ה- I phone שלך לכיור (שמת לב שלא כתבתי בעברית? השקעתי!)


שמדברת עם האלוהים הפרטי שלה בערוץ ישיר וייחודי (ומי נתן לך את הלינק?...)


ששרוטה על אהוד בנאי ומוכנה לעמוד בשבילו שלוש שעות על הרגליים (גם אם יבוא שלום להופעה פרטית אני לא
עומדת בשבילו שלוש שעות)


שמשכימה בחמש בבוקר וסוגרת עניין בתשע בערב (חיובי רק כשאני באמריקה)


שמתייצבת בזמן ומתעבת מאחרים (אבל אותי את אוהבת. תודי!)


שכותבת בכישרון בהינף יד תוך שלוש דקות ברכת יומולדת (לי בטח ייקח עוד יומיים עד שאסיים. ואשנה. ואגזור. ואדביק. ואוסיף. ואמחק. ואקרא שוב. ואתלבט. ואחליט. טוב, סוגרת סוגריים)

 

שרזה ויפה ודומיננטית ואינטליגנטית (אמור לי מי חבריך...)

 

שחוגגת איתי כבר שמונה וחצי שנוֹת, שלמרות התכניות, ההבטחות וכל הכוונות הטובות - מעולם לא צויינו באירוע מכונן (עקביות זה אנחנו)


שחוגגת היום יומולדת (אאאאאז - כולם: איפה איפה איפה...)


לך אאחל אהבה כי תרבה, צומי כל השנה כי ישכון, אושר שמחה ובריאות כי יבואו בשערייך. ויישארו. (כדאי להם, נחמד אצלך. יש הפתעות בסלט)

 

נשיקות.


חיבוקים.


מתה עלייך.


חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

 

נספח


למען הסר ספק -

  • סדר הפריטים ברשימה אין בו כדי להעיד על חשיבותו של פריט זה או אחר על פני האחרים.


  • מפאת קוצר הזמן המצוי בידי הכותבת (המוכשרת), הרשימה הינה חלקית בהחלט (קצרה היריעה).


  • השלמות אולי בשנה הבאה. אולי. גם זאת מפאת.

נכתב על ידי ok5 , 19/3/2012 09:54   בקטגוריות יום הולדת, ברכות ואיחולים, חברות טובות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




16,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לok5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ok5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)