לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Twenty Four Seven


אימהות, בית, משפחה, חברות, אהבה, עצבים, לחץ וכמה תובנות...

Avatarכינוי:  ok5

בת: 56

Google:  ok5





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בטרם


לילה טוב תינוקת שלי, עצמי עיניים אל חלום ונתכרבל, בטרם נכיר את המחר.

חבקי אותי תינוקת שלי, ואחבק אותך חזרה, ושתינו נתבשם מבלי דעת, מרגעים אחרונים של חסד.

לטפי אותי, שרטי אותי בציפורנייך הרכות, ושתינו לא נדע כי הרע מכל לפנינו.

היצמדי אלי כאילו לא נפרד לעולם.

 

בחם גופך ישכיח הרגע, את האופל הלא נודע, שיגזול ויחריב וירמוס, את כל חלומותינו.

נשמי על פני ולזמן מה לא יחול הרשע על פני האדמה. האדמה עליה בנינו בית, זו שעוד רגע קט תיספג בדמינו שיהפוך להפקר.

חייכי מתוך שנתך וחיוכך הקסום, יהפוך לחזיון האחרון אותו אוכל לייצר בדמיוני, בטרם אפרד בכניעה מן החיים.

ואנשק אותך, ואחבק ואלטף ואנשום, ואשיר לך שיר.

כי אין פרידה ראויה מזו, מהאור.

בטרם נוטל באכזריות אל החושך.

 

 

 

יום הזיכרון לשואה ולגבורה, תש"ע

  

נכתב על ידי ok5 , 12/4/2010 10:31   בקטגוריות יום הזכרון לשואה ולגבורה, אימהות, הנושא החם  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



16,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לok5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ok5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)