לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שונאת את האקס-מאת אשלי

סיפור מהמם על חיים פחות מהממים

Avatarכינוי:  אשליD:

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

פסוט סיום


אני לא מאמינה שאני יושבת עכשיו וכותבת את הפוסט האחרון של שונאת את האקס..

 

פתחתי סיפור חדש: מוזמנים להגיב 

 

שם גם יש סיפור שאני כותבת..

אני נורא מצטערת לכל מי שטרח לקרוא את השטיות שלי פה..

שיניתי קצת את סגנון הכתיבה.. מקווה שזה ישתפר...(:

 

זהו.. ביי כולם.. אתגעגע לכולכם...

נכתב על ידי אשליD: , 5/10/2008 15:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסוף של הסיפור


הייי.... היום בפעם השנייה בחיי הצצתי לראות עם עדיין יש רק 2 מנויים בבלוג.. נכנסתי בלי צפיות, ואז ראיתי שיש עוד מנוייות... (איזה כיף לי!)

זה ממש עודד אותי!

תודה רבה כלל מי שעה מנויי....

אבל כמו שאמרתי והבטחתי הנה מה שהיה אמור לקרות בסוף של הסיפור הקודם:

כשיעל נכנסה לבית הספר היא ראתה, במה ענקית, מלא אנשי הפקרה ואיפור, ועוד כל מיני אנשים לא ידועים. בין כל האנשים היא ראתה את ג'סי,היא שאלה אחת מחברותייה מה קרוה והיא אמרה שמצלמים אצלם בבית הספר סרט!!

היא נגשה לג'סי ודיברה איתו..

קיצר היא הייתה אמורה להתאהב בו. צ'ייס היה אמור ללכת מכות עם ג'סי ולהתחרות על ליבה של יעל. יעל בוחרת שהיא אוהבת את ג'סי., אבל בסרט ג'סי אמור להתנשק עם שחקנית אחרת, ובמהלך הסרט להתאהב בשחקנית. יעל נשארת בודדה ובסוף יוצאת ע צ'ייס. אה ובקר לליאו.. הוא פגש את ויקי והתאהב בה. וסטפני? נשארה בלי חברות..

זהו!!

 

ועכשיו אני יעלה את הפרק הראשון בסיפור החדש.. מקווה שתהבו..

 

אגב.. אני פותחת בלוג חדש.... שם יהיה הסיפור החדש... מוזמנים לעשות שם מנויי ואני מקווה שתהבו אותו...(:

אני עוד צריכה לעבוד עליו... אז מתישהו אני יוסיף קישור...

נכתב על ידי אשליD: , 4/10/2008 13:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

805
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשליD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשליD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)