לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...My Life



Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

פוווסטטט XD


טובב דברר ראשון מחר בצפרר.. =]\=[

 

שיאוו נכון מסכנה הילדה הזאת רוז.. אישית אני לא מבינה איך אפשר לשים ילדה בת ארבעע בקווושיי!

 

בתוך מזוודה ולזרוק לירקון..איןן הסבבאא הזה חסר לב..

 

כאילו פסדרר מה הילדה עשתה לכם אתם לא רוצים אותה פשוט תעבירו אותה לאימוץץ..

 

זה פחות אכזרי מאשר לגזול לה את החיים..

 

אהה ועוד משהוו** עוד סיפור כזההה בבת ים אייךך אפשר להטביע ילדד?!!!!

 

איזה אמא כ-ל-ב-הה זה לא משנה אם היא לה משהו ,לא יכלה לגדלל אותו אוו משהו כזה..

כנ"ל לרוז תעבירו לאימוץ..

 

 

היה כתוב שהיא הטביע אותו גם ילד בן ארבעע (מסככןן =[ )

 

והייתה שם קבוצת נערים שראו אותה מטביע אותו ואז צועקת איבדתי אותוו ..

 

כאילו מההה ?! את טיפשהה?

 

טובבב עזבווו את זהה שיהיה מחר בהצללחהה

ביוששש=]



 רוונוצ'קעע.. =]

תגיבוו להתראותת!!

 

 

נכתב על ידי , 31/8/2008 07:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פווססססטטט P=


זהוו נגמר החופש הגדוולל  ועוד יומיים חוזרים לשגרה...

מה אתם אומרים על זהה?! אהה?

החופש עבברר בטיילים!..

אני בטוחה שכבר קניתם הכל לבצפרר חדדש חח XD

וגם שנהנתם מאוד..ומי שלא.. חבלל! הפסידד.. חח

 



טטובבב יאלללהה ביושש ותגיבוו מי שמגיב אני יגיב לוו ביוצצ .. =]

רווווווווווווווונוצ'קעע..

נכתב על ידי , 30/8/2008 16:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתאאםם פוסט P=


קודם כל החלטתי לכתוב סתתאםם פוסט =]

 

טופפ..אתמול הייתי בברית של הבן של בת דודה שלי.. איזה חאאמודד הוא!

יש לו עיינים אפורות עמוקות כאלה.. חח

אהה.. וקוראים לו אורי איזה שם יפה?!

ועמית אכלה בלי הפסקה עוגיות לבנות כאלה שחכתי איך קוראים להם חעחעחע

ח-ו-ל-ה ע-ל-י-י-ך!!! 333>

*והתינוק גם לא צייץ.. =]

 

אחרי זה חזרתי הביתה.. XD

 

אההה ועוד משהוו.. עוד 3 ימים חוזרים לבצפר..

שיאווו אני קצת מתגעגעת כפר החופש נמאסס.. חח

לא ללימודים כולכך..לחברים למרות שכל החופש הייתי איתם..חח

 

יאאללהה ביוש!! תגיבו פליזזז=]

 

 

 

נכתב על ידי , 28/8/2008 09:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

145

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRonny MadmonXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ronny MadmonXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)