לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שירוש!


היי הגעתם לבלוג שלי וכאן אני רושמת על עצמי ועל החברות המושי מושלמות שלי ועל החיים שלי בכלל....! מקווה שתאהבו ותרשמו לי תגובות.....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

14.9!


היי אמממ בגלל שמאתמול אני בת 12 (yey me!) ולא הספקתי לכתוב אזזז אני רוצה לכתוב לכם גם על אתמול!!!

אתמול (13.9 תאריך מושלם!):

הלכתי בבוקר לקיבוץ מזרע...... ובשבע ורבע בערך בערב חזרתי הביתה וישר נסעתי עם נטע וטולדנו לבאולינג ברננים לכבוד היום הולדת שלי!(גם אשא הייתה צריכה לבוא אבל היא לא הרגישה טוב...) ברוש,אמברלה,שוחה,וגילוש חיכו

בקניון כי הן יצאו לפנינו ועד שמצאנו אותם אני ונטוש עשינו פדיחות לטולדנו והישתוללנו. מצאנו את החמולה השניה(ברוש,אמברלה,שוחה,וגילוש)שהגיעה לפנינו והלכנו לבאולינג. היתכוננו למ/שחק והתחלנו אותו היה מזה כיף!!!נטוש זכתה במקום ראשון,אמברלה במקום השני,ואני במקום השלישי!!!!!(מדליית ארד חחח!!)

אחרי שסיימנו אני נשארתי  בטעות עם הנעלי באולינג ולא שמתי לב וגם החברות שלי לא שמו לב!

אכלנו,היסתובבנו ואז ברוש,אמברלה,שוחה,וגילוש היו צריכות ללכת כי אבא של ברוש הגיע. אני נטוש וטולדנו

נשארנו והיצטלמנו בתא צילומים הזה ויצאו תמונות מגניבות אבל פיציות!(באסה!) אחרי שהיצטלמנו החלטנו ללכת לחנות היער ובמדרגות הנעות נטע אמרה:"בואו נשב". אני באתי לשבת ופתאום שמתי לב שאני עם הנעלי באולינג(חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח)

דפקנו ריצה לבאולינג בתקווה שלא סגרו אותו.בדרך  למעלית דפקתי חליקה חחח והיתפקענו מצחוק במעלית כי זה הדבר היחיד שיכולנו לעשות להיפקע מצחוק טולדנו ונטע צחקו בגלל שזה באמת מצחיק ואני קלמזי ואני צחקתי כי לא ידעתי מה לעשות וזה הצחיק אותי וגם מיאוש...... הגענו לבאולינג ונשמתי לרווחה שראיתי שהוא פתוח!!!!

החלפתי לנעליים שלי וחזרנו הביתה בלחיים תפוסות...

היום 14.9 :

משום מה היום היה יום רגיל כזה....משעמם!!! בבוקר אנגלית שעתיים בוחן בעל פה(שהצלחתי להיתחמק ממנו!) וטונה שיעורים ממורה חסרת רחמיים!!!!! אחרי זה מתמטיקה עוד שיעוריםםם אבל פחות מאנגלית זה בטוח!! אחר כך שיעור חברה עם המחנכת צחוקים!!!! ואחרי זה שעתיים מדעים עשינו ניסוי אבל הוא לא היה

מגניב.......טוב מקווה שנהנתם כתבו לי תגובות על מקרה נעליי הבאולינג!!!(חחחח)

love you

שירוש

נכתב על ידי שירה שיר , 14/9/2008 14:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נופר ב-18/9/2008 19:29



כינוי:  שירה שיר

בת: 27

תמונה




467

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירה שיר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירה שיר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)