לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Obsession

כן עוד סיפור אהבה .. אבל הפעם -קצת שונה מהרגיל .. שווה לחכות

כינוי:  Blue eyes_crying

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2008

6


ניר:נכון אני התחלתיהוא דרש את זה,הוא מפקיר ,חרא של חבר ,חבר כזה לא צריכים !

המנהלת:ולמה?

ניר:אל תשגעי אותי גם כן את (והוריד את הראש וניגב את הדם עם החולצה)

המנהלת:אהה ניר בן דוד , אתה חדש פה אתה מודע לכך?אולי בפניימיה הזאת שבאת לא היו כללים,אבל כאן?מי שהולך מכות מושע!

 

ניר: על הזין שלי סבבה!?(והעיף את הכיסא אחורה ויצא מהדלת וטרק אותה)

המנהלת:עוז, שב אל תחשוב בכלל על לקרוא לו,אני אדבר עם ההורים שלו, ואני אתייעץ עם ועדת המשמעת אם בכלל אני רוצה לקבל אותו בחזרה לבית ספרי.

עוז:אבל ..

המנהלת[קטעה אותו]: שוב אבל ! בגלל שאני מכירה אותך לא מאתמול אני אשעה אותך ליום אחד,ולא ל3יום .. כמו את ניר.

עוז:אהוהו...טוב,אפשר ללכת?

המנהלת:כן .

 

ניר יצא בעצבים ובגרירת רגלים מבית הספר, לכיוון התחנה, הוציא את הסיגריה מהתיק,ושם מוזיקת פאנק רועשת שכל הרחוב שמע את המוזיקה שלו, והלך לכיוון ביתו.

"ניר, חכה דקה!"

[ניר התעלם..המשיך ללכת אבל יותרמהר, וזיהה כבר את קולו של עוז]

"נו ניר, חכה דקה ! "

[ניר הפעם שם את האוזניות והמשיך לא להקשיב לו]

"יודע מה?לא מתחנן אלייך כשתירגע תדבר איתי"!(צרח את זה במרחק של20 מטר מאחוריו )

מה אני יעשה, למה אני חייב להרוס הכל, עד שאני כבר בבית ספר נורמלי עם אנשים נורמלים למה אני חייב לקלל כל הזמן ולהתעצבן ל-מ-ה!?ולהרוס הכל .. ,אני חייב להתנצל בפני המנהלת...(אמר ניר בליבו)

הדבר היחידי שקטע את חוט המחשבה שלו עם עצמו , זה הצלצול של הפלאפון

"כן אבא . "

רן: המנהלת כרגע צלצלה אלי ..זימנה אותי לבית ספר וסיפרה לי מה קרה ,מה זה אמור להביע?

"מה לעשות!"

רן:יש מה לעשות,תסביר לי מה קורה איתך למה אתה מתנהג ככה,אתה רוצה ללכת לפסיכולוג?עשינו לך משהו רע?עשו לך משהו רע? רע לך בחיים ? רק תסביר לי מאיפה נובעת ההתנהגות המחפירה הזאת?לקלל להעיף כיסאות ,לפרוץ לבתים ..מה יהיה הסוף איתך?

"אבא,פשוט תעזוב אותי!"וניתק.

אחרי 2דק, שוב צילצול מ"אבא", אך הוא החליט לסנן ..

 

מירית: נו לאן אנחנו הולכות ?(והחלישה קצת את המוזיקה)

"אמרתי לך,לשינקין נאכל צהריים נסתובב קצת,ואני רוצה לעשות עגיל"

מירית: ע ג י ל?!!איפה??

"את האמת שלא החלטתי עדיין , אולי גם קעקוע נראה.. "

מירית: הו הו , יפה יפה,אבל אין עלי כסף ..

"אני מזמינה אותך,עלי!"

[מירית חייכה במביכות,לא היה לה נעים כל הזמן היא רק מזמינה אותה. . ]

[אחרי שהגיעו לתל אביב,ירדו מהג'יפ והלכו ברחוב שינקין]

מירית:נו אז מה עושים קודם ?[וחייכה]

"את האמת?אני מתה לעגיל ! ! ! "

מירית:נו אז יאללה בואי אני מכירה מקום טוב

"אמרו לי על ג'ובינו - טאטו דרגון .."

מירית:כן גם לי אמרו שעשיתי את העגיל בפופיק,אבל הלכתי למורנו

"להה..איזה ,אחותי אמרה לי ללכת לג'ובינו היא עשתה שם את הקעקוע בכתף.. "

מירית:את יודעת איפה זה?

"כן , אחותי הסבירה לי פעם,בשינקין 24..,בואי מ'פה צריך לפנות שמאלה"

מירית:טוב טוב .

[הגענו לרחובשינקין 24,הסתכלתי על החנות-המקום, מושקע, נראה מקום באמת על רמה .. כמו המחירים כמובן]

המזכירה: שלום (וחייכה)

"שלום.."וחייכתי,"באתי לעשות עגיל

המזכירה:איפה,ובת כמה את?

"18.5,חשבתי באף ובפופיק, ובאוזנייים

המזכירה: והו והו.. בהרבה מקומות! והכל ביום אחד?

"כן.. "(וחייכתי)

המזכירה:קודם כל.. תביאי לראות את הטבור שלך לבחור ההוא-גיא(והצביע עליו)

גיא:מה נייניים?

"אחלה"

גיא:תרימי את החולצה ונראה אם אפשר לעשות לך עגיל ..(בחן.והסתכל ,תפס בטבור..)

גיא: כן,סבבה,איפה את עוד רוצה?

"באף ובאוזן"

גיא:איפה באוזן ?

"חשבתי על טרגוס"

גיא:סבבה..בואי כנסי לחדר..נחטה אותך קודם כל, נסמן לך איפה שתרצי ואז נתחיל עם הטבור,אחרכך באף ואז באוזן.

"סבבה"

[הוא חיטה לי את הטבור עם איזה נוזל כזה, ואז שם גם אלכוהול, לאחר מכן..לקח את קופסאת העגילים ואמר לי לבחור באיזה צבע יהיה העגיל הרפואי ואז לקח המחט ,תפס את המספרים המוזרות האלו]

גיא: תשכבי עכשיו על המיטה..

"אוקי.."[ושכבתי על המיטה, עצמתי את העינים, והרגשתי מין עקיצונת קטנה אבל לא כלכך כואבת]

גיא" WALLA.. , תעמדי..שאני ישים לך את המשחה ואז את הפלסטר.

[עמדתי והסתכלתי במראה, זה היה ניראה טוב ,יותר ממה שחשבתי שזה יראה,העגיל הורוד היה מתאים לי]

גיא:את רוצה לשתות משהו לפני שנעבור לאף?

"לא זה בסדר.."

גיא:את בטוחה?

"כן כן,אל תדאג "

גיא"תבחרי באיזה צבע את רוצה את העגיל באף"

"אני לאיכולה לשים ישר חישוק?"

גיא: לא מה פתאום החור עוד קטן, את תצטרכי לחכות שבוע שזה יחלים קצת ורק אז.."

"אוקי..,אז את התכלת,אין משהו קצת יותר קטן?שלא יראה בולט מדי.."

גיא:רגע...(והוציא את הקופסא האחרת),את מעדיפה כאלו?

"כן .."וחייכתי

גיא:תגידי לי אם זה המקום שאת רוצה,שמאלנכון?

"כן .."

[סימן לי בטוש סגול ..]

"אממ .."והסתכלתי שוב ושוב במראה..

[כן.. סבבה]

((אחרי 15דק כולל המתנה בין עשייה של עגיל כזה לאחר,יצאתי מהחדר.. מא ו ש רת ! ))

מירית:תביאי לראות מה את מסתירה?

(הורדתי את הידים מאף)

מירית:יה! זה מ ה מ ם לך ! !

אני:באמת?

מירית:כן !!מה את שואלת בכלל? תביאי לראות תעגיל באוזן ובפופיק

(הראתי לה את האוזן)

מירית:אחח ..זה נראה כלכך כואב

"את האמת?זה קצת כאב.. אבל בקטנה!"

מירית:והפופיק?

"לא כאב בכלל,והראתי לה"

מירית:חח דווקא ורוד?

"נו הכי סטייל" וחיקיתי את אוריאל כמו שהיא אומרת "הכיי סטייייייייייל! "

 

יום למחרת , התעוררתי עם כאבים בבטן, ירד דם מהעגיל,כל 2שניות היייתי צריכה לקחת נייר טישו חדש, ופעמיים ביום הייתי צריכה לחטא את העגיל הדפוק הזה,רק עצבים מביא לי!

אביטל:בוקר טוב אורי'ני,מה זה?!(והצביע לכיוון האף)

אני:חשבתי שראית את זה(וחייכתי), אתמול עשיתי איך,יפה?

אביטל:את האמת?

"נו?"

אביטל:ל-א

"טוב,אני אוהבת את זה העיקר שאני אוהבת,עשיתיי גם באוזן"[והראתי לה]

אביטל:תסתכלי איך תנוך האוזן התנפח לך מהעגיל הזה,מה זה למה עשית כלכך הרבה?

"גם בפופיק עשיתי"(וחייכתי ,כלכך אהבתי שהיא מתעצבנת מהדברים הקטנים האלו)

אביטל:אבא יודע על זה?

"אממ.. ל-א ! "

אביטל:אז הוא ידע

"שידע, זה הגוף שלי"

אביטל:שתהיי בת..

"בת מה ?100?אני כבר בת 18 ברוך ה' !"צעקתי עלייה..

אביטל:עוד מעט צבא,למה הרסת את הפנים שלך ככה?

"או או,עד הצבא..!,טוב יאללה אימא אני יאחר.. "(לקחתי את התיק ויצאתי לכיון הבית ספר)

[ננכסתי לבית ספר,כולם דיברו על מכות מכות .. ואי איזה דם איזה מכות]

אוריאל:שמעת מה קרה!?רגע, עזבי מה קרה, תתחדשייייי!!!(ונתנה לי נשיקה ענקית),מדהים מדהים לך

אני:תודה בייבי,שמעתי מכות בין מי למי?

אוריאל:ניר ועוז

אני:מה?! מתי

אוריאל:אתמול,כשאת היית ב"אירוע"

אני: דיי ,למה?

אווריאל:לא יודעת !

אני:טוב מה אכפת לי שיחנק מצידי. .

[פתאום שראל מאחורי עושה לי"האממ"]

שראל:שיחנק?למה ככה כפרה?

אני:ככה .

שראל:נדלקת עליו אה?

אני:נראה לך? !

שראל:כן!זה שקוף

אני:ל-א ממש לא ..

שראל:Tת יודעת שאת יכולה לשתף אותי ..

אני:.ל=-א

שראל:ובכל זאת?

אני: אולי ..

שראל:ידעתי ידעתי,אני מלכה אני!בואי תבקרי אותו .. מספיק הוא עצבני מאתמול ,לא פותח את הדלת לאף אחד ,אולי לך הוא יפתח

אני:לא ,למה נראה לך רבתי איתו .

שראל:הוא... הווא...

(ואוריאל מסמנת לה עם העיין..)

שראל:ההא, ישלו פנס בעין את חייבת לראות! מסכן,כולוו עם פנסים ..

אני:מה-??!-

שראל: כן..כן ..(וקרצה אל אוריאל)

אני:סרט אה? [מסכן חשבתי בלב]

שראל:אה אגב, יפה לך העגיל(וחייכה)

נכתב על ידי Blue eyes_crying , 10/9/2008 15:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

262
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlue eyes_crying אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blue eyes_crying ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)