לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג עזר בחיות


לשאלות,מקרים שקרו תוכלו תמיד לפנות לכתובת האימייל שלנו: cat _ dog 123 @walla.com (כתובת האימייל שלנו מחוברת ללא רווחים** )

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

אפשר להגיד שחזרנו ;)


וואו לא הייתי פה יותר משנה..
אגב זאת אילנית..
דפדפתי לי בבלוגים הישנים שלי 
ומצאתי תבלוג הזה.. 
הפסקתי לעדכן כאן כי לא היה לי זמן.. ואז שכחתי ממנו.. 
בא לי להמשיך עם הבלוג הזה,
לתת לכם מדריכים, לענות על שאלות, להסביר על חיות 
וסתם לשים תמונות חמודות מידי פעם קריצה
אני יזמין עיצוב חדש מבלוג אבל עד שהוא יהיה מוכן 
נשתמש בישן D: 
אמ אני לא יודעת עם אנסטסיה תעדכן איתי תבלוג.. 
ואולי תיהיה שותפה חדשה
אני כבר אדבר אם אנסטסיה..
וכע אנחנו עדיין חברות D: 
כבר 7 שנים :$
אני עולה לכיתה י' אז אני לא אעדכן הרבה 
אבל אני תמיד יבדוק את התגובות ואת המייל 0:
אז בקרוב פוסט חזרה D: 
אתם יכולים לכתוב לי בקשות לפוסט חזרה ^^
וזהו 
שלכם 
אילנית (:
אגב אפשר למצוא אותי בבלוג השני שלי :


נכתב על ידי , 27/8/2011 18:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,558
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאגודה למען החיות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אגודה למען החיות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)