לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

סופשבוע יבש.


19:54: [אני צריכה להשיג משקפיים כאלה.]

 

טוב, החלטתי להוציא את עצמי מהמצברוח הזין הזה,
אז היה סופשבוע משפחתי ומשעמם - צריכים כאלה לפעמים.
יש לי הרגשה שהשבוע גם לא הולך להיות לגבות משהו אבל אני חייבת להפסיק עם הגישה הזאת.

עוד מעט יש לי יומולדת, וייצא לי להיזכר ביומולדת של שנה שעברה - חגגתי מסיבת הפתעה [?] צולעת,
שהחברות עשו לי ולאחותי, היה כל כך צבוע ומטומטם.
אבל השנה הולך להיות פגזי. זהו - ולזה מגיע סמיילי גדול כזה D:

 

עריכה: הלכתי ל- G סנטר החדש בכפר סבא - וואו כל כך מאכזב , אבל קניתי 2 לקים בגווני אפור :]


18:41: [החרערע עברה.]

היה מזג אוויר מדהים היום בבוקר, התעוררתי לגשם זלעפות ,
ושיצאתי מהשיעור הראשון היו מלא שאריות של שלוליות ורוח קרירה כזאת .
הלוואי שיישאר ככה לתמיד, אין על החורף.
היום נכנסתי למצברוח של סידורים, אשכרה הזזתי את כל הבגדים שהיו על המיטה והשולחן - 
וקיפלתי אותם לארון, אני יודעת שזה נשמע מטומטם אבל זה סימן דיי טוב, סימן שעדיין זז שם משהו
בתאים האפורים האלה שעושים אותי עצלנית.
למדתי קצת, אבל עדיין נשאר עוד הרבה:
- בוקרפורט אנגלית
- עבודה באנגלית
- משהו בהיסטוריה [1,2,3,4,5]
- שיעורים במתמטיקה
-להתכונן במתמטיקה
-לעבור ת'בוחן הזין הזה .

נכתב על ידי , 23/1/2010 19:53  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



3/>


*ישראבלוג עושה לי בעיות, אז הפוסט הקודם נמחק - הוספתי אותו שוב.

סורי על האיכות, שוב.

נכתב על ידי , 22/1/2010 08:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר שאחרי.


13:05: [אוף, אני צריכה אהבה, שלא יהיה חתיך, רק שיחבק.]

חזרתי אתמול בארבע ומשהו, ובבוקר [צהריים] מצאתי ילדה מהשכבה ישנה לידי בחדר,

כנראה לא היה לה איך לחזור אז היא פשוט נשפכה פה.

היא הלכה הבייתה לפני חצי שעה, אני לא קולטת שיצאתי נקייה מכל הסיפור הזה.

היה ממש כיף ופרוע אתמול ראינו סרט קרוע ועשינו משהו שדומה לאורגיה 5 ילדים על הספה..

פאן. 

*סורי על האכות, ישרא לא נותן לי להעלות את זה נורמלי.

נכתב על ידי , 16/1/2010 12:41  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiv, אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Liv, ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)