לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פונץ' משחקים (:



Avatarכינוי:  צוות פונץ' (:

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

פוסט ראשון בפונץ' !


טוב אז בטח רובכם לא הבנתם למה אני (אנה) מגיבה בתגובות ולא מאיה אז אני יספר לכם חח (:

אני הייתי אמורה להיות השותפה החדשה אבל מאיה החליטה לפרוש מהבלוג בגלל סיבות שלה אז היא ביקשה ממני לנהל אותו במקומה.

זה לא אומר שאני לא מחפשת שותפה כי אני כן שווב חחח D:

אז..

שלום לכווווולם D:

טוב אז זה בלוג חדש שרובו משחקים והמפעל הזמנות למשחקים לבלוגים (:

 

אני מחפשת שותפה דחוווף !

אז כל מי שרוצה ויש לה קצת ניסיון

בפוטו או בפיינטשופ

שתודיע לי בתגובות (:

 

אממ.. טוב אז מי שישים את השלט הזה יקבל לינקוק בגודל 36 רק תודיעו לי ששמתם ..

חחח טוב אז נתחיל ?!

 

קודם כל החלפת שלטים :

 

 

 

משחק מס' 1

עיוותים (:

סליחה שהם יצאו קטנות.. מקווה שתצליחו

פרס : כפתור לינקוק של הסימפסונים D:

 

1. פתור- אבריל לאבין..

 

2.

3.

 

4.

 

5.

6.

 

7.  פתור- ריהאנה

 

8.

 

9.

10.  פתור- נינט טייב

11.

 

12.

 

 

אוקיי ולמשחק הבא :

כמה יש ?

חח חברה שלי נועה הכינה והיא רצתה שזה יהיה ..

האיכות טיפה ירדה אז סליחה .. לא להעתיק בבקשה !!

 

פרס :

משחק או כפתור לינקוק (:

 

1. פתור-11

 כמה תותים בתמונה ?!

 

2.

כמה עלים אדומים יש בפרחים ?

 

3.העננים 1728 פתור

מה סכום המספרים בכל העננים ביחד ?

 

 

 

 4.

 

 

 

מבצע מס' 1

פרס: לינקוק בגודל 36...

 

1.

2.

3. תפוווווס

4.

5.

6.

 

מבצע ביצים חח מס' 2

פרס :

כפתור לינקוק של בובספוג..

 

1.תפוווווס

2.

3.

4.

 

חחח 5 משפטים לרשימות

מתיקייה שלי.

ככה שאינלי מושג מי הכין ,

שלכם ?

תגידו ואני יוסיף קרדיט (: live.laugh.love <3

   

 

 

 

טווב אז עד כאן הפוסט הראשון..

אני יעלה עוד דברים מאוחר יותר (:

 

נכתב על ידי צוות פונץ' (: , 29/9/2008 16:33  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





771

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות פונץ' (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות פונץ' (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)