לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נגיעות קטנות של אושר


סתם בלוג,כתיבה,פרוק רגשות,אהבות.

יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008


 

 

אז זהו זה.

הפעם הראשונה שאני כותבת כאן,

מהלב אל המקלדת.

למרות כאבי המחוזר,שהורסים אותי

ממש יום לפני המיבחן [סתם של איזה סוג ספורט].

הראש שלי שקועה בדברים אחרים לגמרה.

שהינה אא שלי והאחים הרגע חזרו לבית שלהם בצפון..

זה שאני חושבת על מישהי בלי סוף,על זה שהיא מדהימה,מתוקה...

והשפתיים שלה,אלוהים...כן אלוהים תודה שהוא ברא שלמות כזו.

אני לא זוכרת את הלב לי מתרגש ככה,את הגוף שלי רועד היידים מזיעות..

לא זוכרת את ה מאז החבר לעבר שלי,שהוא סתם סיפור שגורם לכאב מיותר.

הבעיות לא מפסיקות,ישלי חבר שאני לא מסוגלת להיפרד ממנו,

ויש בחורה שאני כ"כ רוצה אותה..תקראו לזה אגואיסטית,חושבבת רק על עצמי...

אני לא מסוגלת לעשות צעדים,תמיד עשו אותם במקומי,אבא שחושב שהוא מבין,חברות חושבות שהן מבינות.

ועוד אנשים שמנסם "לעזור" לי בחיים,היה טוב אם הייתי יכולה להיות לבד..

פרפר,מועדונים ושתיה,להיזרק עם המוזיקה לזרום ולא לחשוב פעמיים

[בסוף להידבק באיידס ולבכות כל החיים...אבל אני אקח קונדומים בכל מקרה ]

פשוט להנות...

 

ארוטיקה כואבת


לבושה בלבן,
סדינים עם רכות של אהבה.
תשוקה,מגע,רודף מגע.

נרות שרופים,
מגע לוהט,
ערומה מרגשות,
בוכה תשוקות.

יד עוטפת יד,
רכות קלילה,
גניחה ועוד גניחה,
כמעט גומרת,
כמעט הולכת.

חודרת לתוכך,
כול כולי איתך,
שפתיי על גופך
נוגעות בעדינות שדייך,
מתמזגת לשפתייך.
רטובה,דומעת.
שורטת,מכאיבה,
כמעט בנשמה.

ואת חודרת אליי,
אצבעות בתוך גופי
מגע בדיוק בליבי...
גומרת,גומרת.
רק את אל תגמרי.
בבקשה.
אהבה זמנית,
אישה מיקרית.
אהבה אסורה.

אני אסורה.
זיינת לי את הנשמה.

 

[זכויות שמורות]


אז זהו זה,כשיש כל כך הרבה והכול צפוי..
אין למה לחכות לצפות,הרגש נרדם ומתעורר
במקול צליל מהקול העדין שלה..
מכל זיכרן קטן של יומיים לפני,חום ש תל אביב גגות עזריאלי...
והידי מזיעות אבל עדיין מחזיקות אחת את השיה..
שמלה לבנה שעפה ברוח..
ילדה בת 14 ומישהי בת 18...רוצות לבנות אהבה.
איכשהו לבנות אהבה...
לפעמים אני בעצמי לא יודעת מה יקרה לנו,
מה יהיה איתנו..
מה אני אחליט להיות עם החבר
שאני איתו שנה + וטובב לי איתו באמת טוב לי,
אבל אחרי שהכרתי מישהי שהסבירה לי שאני כן נמשכת לבנות
ולא משנה ששום דבר לא הצליח לנו חוץ מלבכות הכרתי מישהי חדשה...
לא פחות טובה לא פחות יפה...והיא אוהבת..
היא אוהבת אותי.
 
 
אבל את מי אני רוצה לאהוב,
אי אפשר את כולם.
בל מה שיש לי אלייה,זה בלתי מוסבר...
זה עולם אחר לגמרה...
 
 
כמה שאת טובה יקירתי..
 
 

נכתב על ידי , 28/8/2008 15:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכרות קטנה אני והשקט כאן.


 

 

הי מקום.

 

:/

 

אז,אני מאמינה שמתישהו מישהו יכנס לכאן.

ואולי אני אפילו אחזיק מעמד דיי הרבה זמן.

 

אני..

גל דוידוב

בת 18

ביסקסואל

חמודה

קופצת

יושבת

צוחקת

נושכחת

בוכה

כואבת

קמה

ונופלת.

 

מבאר-שבע

מתגייסת ממש בקרוב

3.11.08

 

אני כותבת במדור שירה פרוזה.

כבר קרוב ל3 שנים,אולי קצת פחות.

 

מאוהבת,מבולבלת...

ומקווה שיהיה טוב.

 

 

מקווה להכיר כאן

קוראים

להיזדהות

לאהוב ולתמוך.

 

נכתב על ידי , 27/8/2008 23:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsweet-pain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sweet-pain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)