לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Miss R#


Avatarכינוי:  Miss R#

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

הסיבה שבגללה נשים לא אמורות להיאנס


 

 

הסיבה שבגללה אני לא אמורה להיאנס

"זכותו של כל אדם לחיות מבלי לחשוש מפגיעה גופנית או נפשית,

פיזית או מילולית המסכנת את חיו או פוגעת בשלמות גופו" (הזכות לחיים ביטחון ושלמות הגוף)

 

 

למה אני כבחורה צריכה לפחד שפתאום חולה נפש יחליט לקפוץ עלי ברחוב ולאנוס אותי? בגלל שאני אישה? בגלל שאין לי את הכוח להתנגד לידיים הענקיות שאוחזות לי את הגוף בכוח?! בגלל שיש לי חזה?! ושיער ארוך?!

כן - אישה יכולה ללכת עירומה ברחוב ולאף אחד אין את זכות לגעה בה! לאף אחד! גופי נמצא ברשותי בלבד ולאף חולה נפש שאינו מסופק מינית אין את הזכות להפעיל את הכוח שלו עליי ולעשות כרצונו.

 

 

גם בימינו בחורה שמשתלבשת חשוף או 'לא לראות עיניניו' היא נחשבת לשרמוטה. מישהו יכול להעיד על עצמו אחרת? אם אתם יוצאים למסיבה ורואים בחורה לבושה בגופיה והחזה שלה נושם אוויר, הדבר הראשון שעולה בראש זה "שרמוטה"

אבל לבחורה הזו יש את הזכות המלאה להתלבש כרצונה ואיך שהיא אוהבת ואיך שהרגיש לה נכון וטוב באותו הרגע, אם זה חשוף ואם זה צנוע, ולאף גבר אין את הזכות להתנפל כנגד רצונה של הבחורה רק בגלל צורת הלבוש שלה.

זה שהוא גבר וצורת המחשבה שלו היא מעוותת וחולנית לא מאפשר לו להגיע למצב שהוא הופך לאנס בערב אחד, בגלל האלכוהול או כי היא לובשת מכנס מאוד קצר. זכותי המלאה להתלבש כרצוני מבלי שכף יד אחת של גבר שאייני מעוניינת בו תיגע בי.

ולא רק במועדון, לכל אחת ואחת מאיתנו יש את הזכות להתלבש איך שרק מתחשק לה, להתאפר איך שהיא אוהבת, לפזר את השיער, ופאקינג ללכת ברחוב מבלי לפחד שאף אפס יקפוץ עליה ויבצע את זממו ר-ק כי היא מימשה זכות טבעית שלה!

 

למה אני, כילדה בת 8 צריכה לפחד ללכת לבית ספר כי בכולבוטק מספרים על ילדה שנאנסה באכזרות כי החליטה ללכת ברחוב?

זכותי המלאה לחיות חיים שלמים ללא פחד, ללא פחד מזה שאני אישה. 

 

תודה לאל שלא כל הגברים נשלטים על פי היצרים שלהם, וחלקם עדין משתמשים בדבר הגאוני הזה שנקרא מוחחיוך

זו היא דעתי. 

 



נכתב על ידי Miss R# , 29/2/2012 20:20  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss R# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss R# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)