לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצביעו לסלייד (:



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

משתתפת גם החודש, התעזרו לי? D=


היי אנשים [=

מה נשמע איתכם?

איתי הכל טוב ברוך השם !

אני רוצה להתחיל מתודה גדולה,

על כל העזרה שלכם באינטר ~

בזכותכם ורק בזכותכם זכיתי ב- 500 ש"ח (:

המון תודה לכם , !!!1

וגם החודש אני משתתפתת 3 >

קולולולולולווווו ...

אני מקווה שגם החודש תעזרוו [=

הינה קישור להצבעה:

http://www.inter8ing.net/vote.php?b=6729&site_id=4515

ואם אתם ממש ממש חמודים ועוזרים,

בבקשה הצביעו לי בSMS שלא עולה

יותר מחצי שקל מסכן P=

כתבו בהודעה- 884515

ושלחו למספר- 8686

 

תדה רבה לכל אחד ואחד מכם שהצביע ! [=

אוהבת אתכם 3333>

צלילוש.

נכתב על ידי , 1/11/2008 00:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



664
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Tzlilosh~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Tzlilosh~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)