לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצביעו לסלייד (:



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

inter5222


inter5222

 

כן כן אינטר, מרגש!

אבל לא רק בשביל זה סלייד קיים [;

בקיצור, צלילוש?! אהובה שלי?!

סיימתי לעשות לך את העיצוב, שאני לא אגיד שעבדתי עליו קשה כי כל הקרדיט, לקלר ,  http://color-4u.com/Site/index2.htm

שאם לא הייתה לי אפשרות לערוך שומדבר, לא נראלי שזה היה קיים!

בקיצור, אני אוהבתותך המונמון, ומקווה שאת אוהבת את העיצוב.

ושכל מי שנכנס ישאר עם פה פתוח כי מגיע לנועה [;

חוצמיזה שאת הרשימות אני עשיתי וערכתי את הלוגו ושיניתי והזזתי,

היה קשה, אבל הכל היה שווה !

אז אני מאחלת לסלייד בהצלחה !

 

3> מור

נכתב על ידי , 6/10/2008 14:55  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



664
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Tzlilosh~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Tzlilosh~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)