לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ליאור [=


היה לי משעמם...וגם היה לי משעמם..אז החלטתי לפתוח בלוג משעמם..!

Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

מחבואים אם הבנים(או בכינוים:הדבילים..)


היום שיחקנו מחבואים עם הבנים..

היה קורע..

אני וקרן נידבנו כובעים מכמה ילדים..

שמנו את הכובעים ישבנו על איזה ספסל,

אם הגב לאיפה שהסופר ספר,

והאידיוט לא זיהה אותנו!!!!!!!!!!!

 

ואז הלכנו לשיעור עם מיקי אלון..(צחוקים בלי הפסקה..)

והוא הצחיק את כל בכיתה(כמו תמיד)..

אז כמו שהוא אומר:קום וטוס מהכיתה שלי!

ובשינוי קל שלי:קומו וטוסו מהבלוג שלי!

 

תגיבו.

נכתב על ידי , 9/9/2008 20:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מגיבי נאצה..


טוב אז הפוסט הזה מיועד לכל מגיבי הנאצה!

קודם כל אני לא סובל שמגיבים לי בנאצה,

אז כל מגיבי הנאצה יכולים לחפש את ההתייחסות שלי בחור של התחת שלי!

אז אני שמה על כולכם פס אחד ענק!

אז סתמו ת'פה ולכו תמצאו לכם תחביב כמו..לנשק לאנשים ת'תחת

 

 

 

 

 

תמותו אמן,בי!

נכתב על ידי , 4/9/2008 18:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ירידות על מרום(חד גבר,מזדה גבות,גבות מיקדונלס,גבות ציפור וכו'..)


היום רצנו אחרי מרום כל ההפסקה וצעקנו לו :"לך תעשה גבות!"

"מזדה גבות,גבות מיקדונלס,חד גבה,גבות ציפור"

ואז כל  הבנות לקחו ת'פלאפונים שלהם ועשו לו פפאצי אף אחת לא הצליחה לצלם אותו,

אבל אני עוד אשיג תמונה שלו ואעלה אותה לכל אתרי האינטרנט

שהיו לי יש לי ויהיו לי!(מה שיגרום להתקפי הלב של חצי מהילדים בישראל)

 

אחר כך שחזרנו מהבית-ספר,אז בדרך הביתה ראינה את מרום ואחותו הולכים הבית,

כל הדרך צעקנו לו "מזדה גבות" בקול איזה פולנייה ונקרענות מצחוק..

 

ואז אמרתי לאוריאל שיש מצב שזה תורשתי,

אז רצנו כמו איזה שתי מפגרות כדי לראות אם גם לאחותו יש כאלה גבות..

אבל יש לילדה מזל..יש גבות נורמליות לא כמו  אח שלה הדביל!...

 

אבל השיא זה ששרון הציעה לו חברות!

של הבנים בכיתה קרועים לה על התחת והיא מציעה למרום חברות,

והוא לא הסכים,אז היא התחרפנה והחליטה להציעה לשחר חברות כדי לגרום לו לקנא,

ילדה דפוקה [=

 

תגיבו.

 

נכתב על ידי , 3/9/2008 18:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,747
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאורו'ש 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאורו'ש 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)