לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"The sun never shine on closed doors"


כינוי: 

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011


לא מאמין בכוח עליון,  או באלוהים ..

אבל כן כן מאמין שיש סמנים בחיים.

 

כל השבוע הזה היה דיי מחורבן לי, בעיקר ביגלל הפציעה בשבת.

המוגבלות הזו, כאילו יש לי רגל מעץ, גורמת לי ליהיות על פתיל קצר כל היום. וגם ככה הפתיל שלי לא ארוך במיוחד..

 

תוך כדי שאני שוקע בדיכדוך בחדר בחוסר אונים, אני גולש לי באתרי אופנועים.. בונהל.

ולעיתים רחוקות אני ניכנס לקרוא מאמרים.

אם זה לא אופנוע חדש או סיקור מרוץ שהיה.. בדרך כלל אני מרפרף וממשיך לפייסבוק או משו.

 

באותו יום בלי הסבר מיוחד פתחתי כתבה על בחור נכה, משותק מהמותניים ומתה, שהתחרה בראלי באחה .. חוצה ישראל.

שם מספרים את סיפור חייו, איך ומתי קרתה התאונה, ואיך הוא מתמודד עם הנכות ביום יום.. במיוחד בענף הספורט המוטורי.

 

 

(http://www.fullgaz.co.il/home/p/6541/ לסקרנים)

 

 

פתאום קיבלתי כאפה!

 

על מה אני מתבאס!? הבנאדם במצב שאם אני הייתי בו הייתי מרגיש מת! והוא?! להפך.. ממשיך כרגיל!

 

 

 

 

 

 

אין לי הסבר לזה אבל, זה חושרמוטה סימן... לאדע מה או מי.. אבל דואגים לכוון אותי לדרך הנכונה!

 

 

 


 

 

ווהשיר.. מוקדש לכל החולות נפש למינהן.  תשרפו קול

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 6/11/2011 03:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,380
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwithout names , sorry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על without names , sorry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)