לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Welcome to my life



כינוי:  מיכלי D:

בת: 29

ICQ: 48609339 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009


סתם מסתובבת במקושרים ובישרא, מדברת במסן עם אנשים ולא מספיקה לשמוע צפירות ואזעקות סביבי...

ולא, אני לא גרה בשדרות או עוטף עזה. ולא, לא עברתי את מלחמת עופרת יצוקה או לבנון השניה,

אני פשוט מסמינת את זה בלי סוף.. שומעת את אותה צפירה שעולה ויורדת, את אותו צבע אדום או הצפירה של יום הזיכרון ..

אז אולי זה בראש שלי או שיש איזה סרט בטלויזיה,אבל גם שאני סתם ככה יושבת לי במחשב אני שומעת את זה בלי לרצות בכלל ובלי כח סיבה לכך.

אני לא אוהבת לסבול.

נכתב על ידי מיכלי D: , 31/5/2009 00:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הוא היה מן גיבור שלי, זה שתמיד קונה כל מה שאני רוצה, זה שלוקח לטיולים כל שבת שנכנס לכל בריכה, שבים משחק איתי, שקונה לי את הגלידה שאני הכי אוהבת, שתמיד ידע מה אני בדיוק רוצה לאכול, שתמיד שנשארים לבד בבית מזמינים פיצה, שתמיד יודע לתת אבל לא מדבר..

זה שתמיד חשבתי שהוא הנורמאלי, ורק פה ושם ראיתי את הצדדים הרעים,

אבל שגדלתי הבנתי שהוא לא מה שחשתבי, שאני לא נבויה בשבילו.. שאולי אני קשורה אליו וחשובה לו אבל הוא לא יודע לתת

ואין למה לצפות.

הוא שבר לי את הלב והרס אותו בכל דרף אפשרית. הוא לא יוכל לתקן את הלב לא משנה כמה שהוא ינסה, ואולי אם מדי פעם אני מביאה לו חיבוק, אני שניה אחרי זה מתחרטת כי אני יודעת כמה שלא מגיע לו וכמה הוא לא מי שהוא.

אני יודעת לא לפתח צפיות, אבל אני פשוט לא אוהבת אותו.

זהלא קרה סתם בוקר אחד שקמתי ואני מרגישה ככה, קרו דברים שלא כולם צריכים לדעת , שבעצם אפחד לא צריך לדעת.

חבל שדווקא דברים כאלה קוראים עם אבא, שלא אמור להיות ככה.

 

 

נכתב על ידי מיכלי D: , 29/5/2009 22:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני עדין כאן כי יש בי אהבה

כי אסור לפחד לומר את האמת

אם תשקר לי

תבין שזה נגמר ואולי מחר נחזור

למציאות אחרת שנגמרה מזמן

אבל אני מוצאת את עצמי

מול המראה לבד

 

וזה נגמר מזמן אבל

אני יודעת שאסור לוותר

נכון היה מזמן אבל

אסור לשכח כל מה קרה אבל

תביני ילדה זה נגמר

אם תנסי אחרת תשכחי את המצב

רק תזכרי

 

שאני עדין כאן כי בי אהבה

כי אסור לפחד לומר את האמת

אם תשקר לי

תבין שזה נגמר ואולי מחר נחזור

למציאות אחרת שנגמרה מזמן

אבל אני מוצאת את עצמי

מול המראה לבד

 

להפגש אחד אל אחד

בגן שקט שאין בו אף אחד
אולי תנסי מכיוון אחר

תביני שזה נגמר

אם רק תראי יש מגדל באופק

אליו תוכלי לברוח וממנו לעוף

 

אני עדין כאן כי יש בי אהבה

כי אסור לפחד לומר את האמת

אם תשקר לי

תבין שזה נגמר ואולי מחר נחזור

למציאות אחרת שנגמרה מזמן

אבל אני מוצאת את עצמי

מול המראה לבד

 

מסתכל שעות ולא מבינה מי נמצאת שם לבד.

נכתב על ידי מיכלי D: , 13/5/2009 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,664
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכלי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכלי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)