לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לקרוא את הקטע עד הסוף-מבטיח שזה ישתלם


הוא לא הניח את העט במשך שעה ארוכה, חזר שוב ושוב על אותן שורות ללא מטרה ברורה. הוא התעורר לבדו, מאוחר, ראשו המוכתם מדיו מתגולל בין הדפים ובדיוק באותו רגע, בשבריר השנייה שבין המציאות לחלום, הוא הבין כיצד יגמר הסיפור. זה לא אני אבל תודו שזה נשמע טוב.

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

מדוע מתחפשים בחג הפורים ?


מדוע מתחפשים בחג הפורים ?

 

התשובה לשאלה זו, כמו רבות שכמותה, נעוצה אצל אחייננו הנוצרים. הבעיה לא הייתה עלילות שהמציאו הנוצרים או גזירות שהם גזרו, הבעיה פשוט הייתה – שלנוצרים היה יותר מידי כסף.

היהודים ניסו הכול בכדי לקחת את עושרם, העלו את מחיר העותקים של התנ"ך, הפסיקו לקנות בשר בהכשרו של האפיפיור אך לשווא. לנוצרים עדיין היה יותר מידי כסף.

זקני ציון החליטו להתאסף ולטקס עצה.

לאחר שבועות של התפלפלויות ולמידה עמוקה של מסכת חלם ופרושי חכמיה, החליטו הזקנים על תוכנית אמיצה- לשדוד את הבנק הראשי של הממלכה.

הם תכננו כל פרט ופרט בתוכנית, הם שקלו כל פרמטר וכיוון. אך רק על דבר אחד הם לא היו מסוגלים להחליט, מתי ובאיזה יום הם יוציאו לפועל את תוכניתם?

הם החליטו להטיל "פור" – גורל, ולתת לשמיים להחליט מתי תהה שעת הרצון. הפור נפל, ובצירוף מקרים מטורף, שאפילו נביא אמת לא היה מסוגל לנחש, נבחר יום י"ד באדר, יום בו נהגו כל היהודים להשתכר ולהקיא מרוב קדושה בגלל סיבה שאף אחד לא זכר, כיום השוד.

היהודים לא בזבזו זמן, הם החלו להתכונן ליום הגדול, ולקנות כלי פריצה ושבר. אך הנוצרים לא היו טיפשים עד כדי כך והתחילו לרחרח אחר מעשי היהודים, לכן כדי לחסות את מעשיהם סיפרו היהודים שהיום בו נהגו להשתכר, היה יום שבו הם ניצחו פעם את אויביהם וזכו בכבוד רב ע"י המלך שקר כלשהו... בקיצור, הנוצרים אכלו את זה, ונתנו להם לקנות כל דבר חשוד שרק ירצו.

ביום הפריצה ישבו כל היהודים כל אחד בבית הכנסת שלו והקריאו בקול את התוכניות שלהם ממגילה סודית שהרבנים הפיצו. הם אפילו קראו למגילה מגילת אסתר כי היא הסתירה את התוכניות שלהם. לנוצרים הם אמרו שאסתר זה שם של אל פרסי עתיק ושיקרי... שכמובן, גם אותו הם ניצחו בשלב כלשהו...

במשך היום הם עשו ארוחות ענקיות כדי לייצר אליבי לכל היהודים. הטריק היה, שאת היהודים שהלכו לפרוץ הם החליפו בעניים ברחוב, שקיבלו ארוחה חמה תמורת השתתפות בכיסוי המזימה. הפורצים יצאו לדרך בתור שליחים, הם הביאו לפקידי הבנק עוגיות משולשות עם חומר הרדמה שעשוי מפרג ונכנסו לכספות ללא התנגדות.

בדרך החוצה שמעו היהודים שהמשטרה מחפשת אחריהם לכן הם החביאו את הכסף מתחת לבגדים, שמו מסכות על הפנים ויצאו לרחוב.

כשרשויות החוק הגיעו למקום הם מצאו מאות ואלפי אנשים מחופשים, כולם מתנהגים באופן חשוד מרוב שתיתי יין וכולם צוהלים ושמחים.

היהודים השלימו את מזימתם, בעזרת ההוראה להגיד לכולם להתחפש לכבוד ה"חג" יכלו הפורצים לברוח ולהסתתר ללא חשש.

ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ובעיקר, הרבה כסף.

רק מנהלת הבנק, שושנה, נבוכה.

נכתב על ידי , 23/2/2010 01:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,060
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- עמיחי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - עמיחי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)