לקרוא את הקטע עד הסוף-מבטיח שזה ישתלם הוא לא הניח את העט במשך שעה ארוכה, חזר שוב ושוב על אותן שורות ללא מטרה ברורה.
הוא התעורר לבדו, מאוחר, ראשו המוכתם מדיו מתגולל בין הדפים ובדיוק באותו רגע, בשבריר השנייה שבין המציאות לחלום, הוא הבין כיצד יגמר הסיפור.
זה לא אני אבל תודו שזה נשמע טוב. |
| 9/2008
הרהורים בשעת שיעור מאוחרת... אומרים שכל חלום לוקח בדיוק 6 וחצי שניות, מבט אחד לכיוון השעון מספיק לי כדי להבין שמי שאמר את זה לא טעה בהרבה. עוד שלושים וחמש דקות לסוף השיעור אבל ידוע שהסוף הוא רק התחלה חדשה...
בזמן האחרון אני וחבר שלי החלטנו לנסות ולסווג את הזן הזה: מורים. בנינו קטגוריות מסודרות ואפילו תת קטגוריות ורשמנו אותם על דף, רק שבאותו רגע כמובן שהמורה התקרב ולקח אותו. הוא חזר על האמרה העתיקה שמורים מעבירים מדור לדור בירושה: "אולי תשתף את כל הכיתה במה שאתה עושה כי כנראה הוא יותר חשוב ממה שיש לי לומר" ברגע של תעוזה וטיפשות הסכמתי. התחלתי להסביר לו שאני עושה עבודה חשובה, חלוקת מורים לקטגוריות, והתחלתי למנות אותם לפניו: "יש ארבעה סוגי מורים" אחד חסר תועלת, אחד לא חכם במיוחד, אחד לא נחמד במיוחד ו-...", "אם מורים כאלה", הוא קטע אותי, "לא ברור לי איך אתם שורדים בלימודים בכלל!. ומה היא הקטגוריה הרביעית? אני מקווה שהיא קצת יותר מעודדת", "הקטגוריה הרביעית", השבתי, "היא של המורים שאתה עדיין לא מכיר מספיק, לפחות לא מספיק כדי להכניס אותם לאחת הקטגוריות האחרות".
| |
|