לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"people dont change..they just become more of what they realy are"



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2008


כבר מלא מלא מלא זמן שלא עידכנתי את הבלוג.... ושאני מעדכנת בקושי מגיבים לי רק יש כמה מציפניות מושלמות :]]

ומי שמציפה יודעת שאני מתכוונת אליה !!

אז לא נראה לי שאני יעדכן בזמן הקרוב כי גם אחרי שממש השקעתי על ספיישל 153 חפירות ועשיתי יותר מ-10 תחרויות

והשקעתי ממש אף אחד כמעט לא נרשם.. וזה באסה כי ממש השקעתי ועבדתי על זה לפחות 5 ימים ...

 

אז תודה למי שמגיב והכל... אני ממש אוהבת אותכם אבל בזמן הקרוב אני לא יעדכן.. חבל לי שאני משקיעה ואז לסגור את הבלוג.. רק שתדעו אני לא סוגרת את הבלוג אני רק לא מעדכנת אותו.. אולי בשלב יותר מאוחר בחיי אני יעדכן XD

ואם אני יראה שנכנסים הרבה ומגיבים לי אז ... סבבה תודה אולי אני יעדכן עוד שבוע או אולי פחות,, אם ישעמם לי....

 

בינתיים אני ישוטט לי באתרים :]

 

33>

 

שחי המנהלת

נכתב על ידי , 21/10/2008 10:52  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



465
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)