לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"בין הכוכבים אתה אולי צודק, אבל לא כאן"

אם מישהו אוהב פרח, שבכל מיליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, , די לו להסתכל בכוכבים והוא כבר מאושר.

Avatarכינוי:  הסוחרת מונציה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

ריב אחיות


אחותי משגעת אותי עכשיו! יש תקופות שאנחנו מבינות אחת את השניה וחברות ויש תקופות שהיא פשוט יודעת להוציא אותי מדעתי כמו שאף אחד אחר לפניה לא הצליח!

 

לפני יומיים היא שלחה לי הודעת תמונה בפלאפון שראיתי רק בלילה כשהיא כבר ישנה וזו הייתה תמונה שלי מרוחה על הספה עם בגדי בית, אוכלת ארוחת ערב ובכללי נראית נורא, מהזווית הכי לא מחמיאה שיש! כל כך התעצבנתי כשראיתי את זה כי זו לא פעם ראשונה שהיא עושה לי את זה! היא פשוט אוהבת להוציא אותי רע בתמונות ולצחוק על זה. עם היה לי קצת ביטחון עצמי הייתי מחליקה על זה לחלוטין. אבל הוא בתהלי בנייה ונורא כעסתי. כי כן לא נעים לי שהיא עושה דברים בכוונה להוציא אותי מכוערת ואז עוד לצחוק עלי בפנים. כאילו מה היא תינוקת?! אז כתבתי לה אסאמאס זועם שהיא תראה בבוקר וכתבתי שהיא תפסיק לעשות את זה אחרת אני באמת לא אדבר איתה.

 

לא יודעת מאיפה זה בא, כנראה מטבע לשון ששגורה בי. כנראה כי כל פעם שאני אומרת את זה היא יודעת שזה רציני מבחינתי, אז למדתי להשתמש במשפט הזה כשאני רצינית בנוגע לדברים. והיא נעלבה כנראה היא לא הבינה כמה זה פוגע בי כל הזלזול הזה עם התמונות.

 

היא התעצבנה עלי אתמול וצעקנו אחת על שניה. וגם עכשיו צעקנו אחת על השניה באותו הנושא. וזה מעצבן אותי, אני לא יכולה לבקש סליחה זה פשוט לא יוצא לי מהפה כי אני לא מרגישה שעשיתי משהו לא בסדר. ואותו הדבר אצלה. היא לא מבינה כמה חמור מבחינתי מה שהיא עשתה. והכי אני שונאת שהיא, איך אני אגיד את זה.. טוב זה בלתי נמנע, במונחי צבא: מתפז"מת עלי. כולה ארבע וחצי שנים מעלי והיא אומרת לי משפטים כמו "חצופה" או "יש לך עוד הרבה מה ללמוד בחיים" או "את שולפת את הקלף של לא לדבר איתי" וחוזרת על המשפט הזה מליון פעמים.

 

כאילו היא תמיד צודקת, אני הילדה הקטנה כשבעצם היא מדברת כמו ילדה קטנה ואני לא מצליחה לתקשר איתה בדרך בוגרת. כבר אמרתי לה במילים הכי פשוטות "לא נעים לי כשאת מצלמת אותי מהצד מזווית כמו בהמה אוכלת ואז עוד צוחקת על זה ושולחת לי. לא חשבת מה זה עושה לביטחון שלי?!".

 

אז סתם אין הרבה פואנטה בפוסט הזה. בסוף נשלים אני יודעת, אבל אני לא מסוגלת לומר את הסליחה כי אני מרגישה שזה לא נכון. בדרך כלל אני מוותרת, ולא הייתי עושה מהעניין הזה בכלל אישיו אם היא לא הייתה מנפחת אותו ככה. אבל זה עניין עקרוני עבורי שהיא תפסיק לצלם אותי ככה, ונראה לי שהפעם היא סוף סוף תבין.

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 29/8/2012 19:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חולמנית ב-30/8/2012 10:15



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסוחרת מונציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסוחרת מונציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)