לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"בין הכוכבים אתה אולי צודק, אבל לא כאן"

אם מישהו אוהב פרח, שבכל מיליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, , די לו להסתכל בכוכבים והוא כבר מאושר.

Avatarכינוי:  הסוחרת מונציה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

10 שירי האהבה הגדולים שלי


בוקר טוב לכולם.

 

 

 

אמנם היום לא יום אהבה, לא עברי שכבר מאחורינו ולא הלועזי שעוד לפנינו *למרות שעם השנים שחוזרות על עצמן הכל מאחורינו והכל מלפנינו בו זמנית!*, החלטתי להשתתף בפרוייקט קטן של איקס שכל מי שמשתתף צריך לבחור את 10 שירי האהבה הלועזיים שהוא הכי מתחבר אליהם. הרעיון העומד מאחורי הפוסט הוא שאהבה היא דבר מאד אמורפי ועל כן כל אחד מתחבר אליה ממקומות שונים. בחירת שירי האהבה שלנו ודירוגם ככל הנראה תדגים זאת.

 

 

 

בנוסף אלי משתתפים בפרוייקט גם הבלוגרים הבאים: איקס , Mythicak K , חולמנית , נמשים , Anna Liya Shtein  ו- פפילון.

 

 

 

אני מכינה אתכם מראש, אני אדם קיטשי, אז בחירת השירים נעשתה באופן קיטשי להחריד, לא באתי כמובן לחדש משהו, את כל הקיטש הזה יצרו עוד הרבה לפני קול

 

 

 

אז השיר הראשון: Frank Sinatra - I lobe you baby

 

 

 

 

 

כי אין מצב שהשיר הזה מתחיל ואני לא נזכרת ישר בסצנה של הית לג'ר מהסרט "10 דברים שאני שונאת אצלך" שר את זה על המדרגות ברמקול בית הספר שלהם, עם תלתלים קופצים וחיוך שובה לב.

 

 

 

אם מישהו היה שר את זה לי כנראה לא הייתי יודעת איפה לקבור את עצמי, אבל כמה טוב ונפלא שרגעים כמו אלו שמורים לסרטים ולא לחיי :)

 

 

 

John Paul Young - Love is in the air

 

 

 

 

 

 

אין הרבה להסביר. קיטש שגורם לך להרים ידיים ולפסוע ברחביי העולם בצעדים בלתי מוסברים של כיף ואהבה.

 

 

 

בקשר לשיר השלישי התלבטתי אם לשים את זה כשיר אהבה. אבל החלטתי שHELL YEA! כמו שאיקס הבהיר בפרוייקט שלו שאהבה זה דבר אמורפי, חסר צורה לחלוטין, ואנחנו מעניקים לו את המשמעות שלנו. ומנסיון אישי, לא תמיד יש לנו אהבה, במקרה שלי, מעט מידי יחסית לכל מה שיש לי לתת בפנים. אז מצאתי את עצמי מוסיפה את השיר הזה לרשימה, ולא רק מוסיפה אלא חושבת שזה ה-שיר החשוב פה.

 

 

 

Queen- Somebody to love

 

 

 

 

 

 

זה נכון שזה לא הדבר הרגיל של שירי אהבה ,אבל זה כן עוסק בזה, ולפי דעתי זה יותר משמעותי משאר השירים. כי אנחנו, או לפחות אני, מוצאים את עצמנו הרבה ברגעים שפשוט , דמט תביאו לי כבר מישהו לאהוב. שיש כל כך הרבה אהבה שיש לנו להעניק ושאנחנו רוצים שאחרים יעניקו לנו אחרי שכל יום אנחנו עוברים ושורדים את השגרה המתישה, את החיים הלא פשוטים האלה שאנחנו רוצים להתנחם בזרועות אהוב ופשוט אין.  אז שיביאו לי אותו *וזה נשמע גרוע בעברית -_-*squint אבל אין ספק שכן הייתי מחשיבה את העניין כשיר אהבה, לא אחד שהייתי שמה בדייט כמובן אבל המהות שלו זו אהבה.

 

 

 

Madness - It must be love

 

 

 

 

אני לא בטוחה שקיים האדם שלא יחייך בשיר הזה או יצטרף בשירה לפזמון. אני זוכרת איזה בוקר שבוז אחד, בלשכה, בימי הסטאז', חיכיתי לראיון ופתאום התחיל השיר הזה ברדיו. כולם עזבו למשך דקת הפזמון את כל עיסוקיים והתחילו לשיר עם הרדיו. מבוקר שבוז זה הפך לבוקר מושלם.

 

 

 

The wonders - That thing you do

 

 

 

 

השיר הזה גם כן גורם לי להצטרף אליהם בשירים ובריקודים שדומים לזו של פרגית רכה. אבל עדיין. יש פה כמה משפטים יפים :)

 

 

 

השיר הבא, הוא שלמות. אין מה לעשות. שלמות. לא נכתב שיר כזה מושלם חוץ ממנו.

 

Elton John - Your song

 

 

 

 

אני זוכרת שהלכתי עם חברים באמצע הלילה על חוף הים והתחלנו לשיר את זה אל תוך הלילה, זה היה מושלם, כמעט ירדו לי דמעות. שלשום בחתונה זה היה השיר שסגר, החתן והכלה רקדו סלואו באמצע, כל הזוגות גם כן היו ביחד, ואני ועוד שלוש חברות נענו מצד לצד עם ידיים זו על כתפה של השניה. הרווקות של האירוע -_-" ועדיין זה היה מושלם לשיר את זה עם עוד אנשים. מהמם!

 

 

 

Whitney Houston - I will always love you

 

 

 

 

אין הרבה מה לפרט. פשוט להקשיב ולתפוס איזה מישהו אקראי *במקרה של רווקות כמוני* לאיזה סלואו מטורף.

 

 

 

ולשני שירים מבית היוצר של אהבת נעוריי : אלביס *הדברים שהייתי עושה לו הייתי בזמנך* פרסלי!

 

Elvis Presley - Love me tender

 

 

 

 

אין, אין! פשוט מקסים.

 

 

 

Elvis Presley - Can't help falling in love

 

 

 

 

זה שיר שמזכיר לי את וולברין. בערב רומנטי שהיה לנו , עוד בתחילת הקשר, ויותר נכון בערב ה-רומטני שפעם ראשונה התוודענו על מה שאנחנו מרגישים, הכנתי ארוחת ערב טעימה והוא הביא דיסק. זה היה אחד השירים. אתם לא מבינים כמה הרצתי את הדיסק הזה שוב ושוב במערכת אחרי שהוא הלך. שמעתי אותו איזה שבוע ברצף, פעם אחר פעם אחר פעם.

 

 

 

ואני אסיים בניחוח צרפתי, כי אני אוהבת שירים בצרפתית, וזה אחד מוכר , יפה ומרגש. *ואני כבר יודעת קצת את המילים ^^*

 

 

 

Jacques Brel - Ne me quitte pas

 

 

 

 

"אל תעזבי אותי..."

 

 

 


 

מקווה שנהנתם. שיהיה לכם בוקר נפלא של אהבה :)

 

 

 

והייתי רוצה להוסיף ציטוט של יאיר לפיד מהטור שלו בסוף השבוע: "כולנו נמות בסופו של דבר, וכל מה שנותר לנו הוא לדאוג לכך שעד שזה יקרה נמלא את חיינו במשמעות ובאהבה".

 

 

 

עכשיו רק להתחיל ליישם את העניין.

 

 

 

חג שמח

 

הסוחרת מונציה, שלא בנתה סוכה, אבל תמצא את עצמה מתנחלת באחת לא שלה ;)

 

חיבוק של הסוררת

 

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 30/9/2012 10:08  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-5/10/2012 20:04



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסוחרת מונציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסוחרת מונציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)