לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"בין הכוכבים אתה אולי צודק, אבל לא כאן"

אם מישהו אוהב פרח, שבכל מיליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, , די לו להסתכל בכוכבים והוא כבר מאושר.

Avatarכינוי:  הסוחרת מונציה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

טפיחה קלה לאגו


ערב טוב חברים :)

 

חזרתי עכשיו מטיול עם לונגי בשכונה והיה מה זה כיף. האוויר היה קריר *יחסית* והיה פשוט נעים להלך איתה בחוץ *חוץ מהעובדה שהיא משוגעת ומושכת לכל הכיוונים וכמעט פרקתי כתף -_-"*. היו ברקים רחוקים כאלה שכל כמה דקות האירו את השמיים וגרמו ללילה להראות קצת אפל, עם גן הילדים העזוב, הדשא הרטוב. פתיח נפלא לסרטי אימה. *שכמובן לא קיימים אין כזה דבר אימה! דיי אני מפחדת! **מחבקת את לונגי**

 

בכל מקרה, היום שלי התחיל שוב מזעזע. הפעם הצלחתי לנסוע לירושלים בלי בעיה ונרדמתי בקלות. אבל הייתי צריכה לקחת עוד קו בתוך העיר והוא היה עמוס אז נלחצתי נורא כשהייתי עליו והייתי חייבת לשירותים. *חרדת אוטובוסים מופלאה* הצלחתי להתמודד עם הבעיה דיי יפה בהתחלה עד שבשלב שהיינו תקועים בפקק שלא זז מילימטר כבר איבדתי את השפיות. ניגשתי לנהג בפרצוף עצוב ואמרתי לו שאני עומדת להקיא לו בכל האוטובוס אז הוא עשה פרצוף ופתח לי את הדלת. לא הבנתי מה הבעיה שלו, מה הוא עושה לי פרצוף. אז קצת כעסתי על החוסר נכונות לעזור. אחרי שיחה עם ההורים שלי מתישהו במהלך היום הבנתי שיש להם איזה איסור להוריד נוסעים שלא בתחנת אוטובוס. אז הוא בכל זאת היה מקסים למרות הפרצוף. הוא עשה משהו אסור בשבילי *ובשביל שלא יצטרך לנקות את הקיא לכאורה שלי מהרצפה של האוטובוס שלו*.

 

ירדתי, אלוהים יודע איפה. מצאתי את הדרך, גם כן אלוהים יודע איך. כשירדתי עדיין הייתי חייבת לשירותים אבל לא הייתי לחוצה כמו באוטובוס. אז קצת הליכה בשמש הקופחת של שעות הבוקר היחסית מוקדמות דווקא הועילו לי מאוד ועשו לי טוב בנפש :)

 

הפעם נכנסתי לרופא רק כעבור ארבע שעות, ובכל זאת היום היה יותר מעשיר מאתמול. פגשתי שם שתי חברות וראיתי שני סרטים דיי יפים.

 

הרופא כבר מכיר אותי, היום אפילו צחקנו ביחד וזה נחמד שאני לא צריכה להתחיל לספר לו כל פעם מחדש את סיפור חיי הבטן שלי. הוא הביא לי את הפטור לשבועיים נוספים, ראיתי את זה רק כשיצאתי אחרת הייתי מבקשת עוד. אבל הפעם אני חכמה. קבעתי מראש עכשיו תור לעוד שבועיים, ככה יקבלו אותי בלי בעיות ובלי עיכובים לרופא ואוכל להאריך את הפטור בראש שקט *כי אם לא יקרה נס הבעיה תמשיך גם עוד שבועיים כי אין לה באמת טיפול הולם עדיין*.

 

גם ענייני הפסיכולוג מתקדמים. אמורים להתקשר אלי היום או מחר אחרי ששלחתי להם טפסים מהביטוח ולקבוע איתי פגישה ראשונה ^^ אני כל כך שמחה על זה. בחיים לא הרגשתי שאני חייבת טיפול פסיכולוגי כמו שאני מרגישה עכשיו. באמת באמת צריכה את זה ואני כל כך שמחה שאני באמת יכולה ללכת ולטפל בעצמי :)

 

ומאז היום שלי דיי טוב. הייתי לחוצה כמו טמפון גם בנסיעות הביתה אבל הצלחתי לברוח לשינה אז זה היה נחמד. איכשהו לקראת הערב התגלגלתי לשיחה עם מישהו שאני מכירה להתכתבות של איזה שעתיים-שלוש שהיו מלאים בשנינות ובכיף. לא הפסקתי לצחוק לרגע והרגשתי שדיי הרשמתי אותו למרות שלא נסיתי להרשים, הייתי מה זה אמיתית.

 

זה מישהו שאני מכירה כבר כמה שנים אבל אף פעם לא היה בניינו ממש קשר. פגשתי אותו באחד המפגשים של חברים של וולברין. והיו סתם שיחות רגילות. והייתה איזה תקופה שדיברתי איתו יותר והיה בו משהו שקצת סקרן אותי, אבל הייתי עם וולברין. אני זוכרת שכשהוא רצה להיפרד ממני אחרי שנה וחצי ושקלתי את זה בראש חשבתי עליו בתור אופציה עתידית אם ניפרד. אבל אז החלטתי שאני מדברת שטויות ואני לא מוותרת על וולברין כל כך מהר.

 

הימים חלפו ונהייתה לו חברה, מישהי שאני גם כן מכירה מהמעגל חברים, ואני זוכרת גם שוולברין ואני נפרדנו סופית התבאסתי לשניה שיש לו חברה,אבל זה לא הפריע לי יותר מזה. היום הם כבר לא ביחד כמה חודשים אבל הוא לא היה לי בראש בכלל.. מן סקרנות כזאת שלא נתתי לה במה יותר מידי.

 

ועכשיו בעקבות סטאטוס שכתבתי וחילופי תגובות הוא שלח הודעה בפרטי ומפה לשם התגלגלנו לשיחה ארוכה יחסית. אבל מסוג השיחות שאתה מקדיש את כל תשומת לבך לשיחה עם האדם הזה ולא מתעסק בעוד דברים תוך כדי. והיו לו כמה משפטים מקסימים שדיי החמיאו לי. דבר ראשון הוא צחק מהבדיחות שלי *אני לא יודעת איזה שד נכנס בי אבל הייתי שנונה ביותר, ואני לא תמיד מוצאת את השנינות הזו בי*. דבר שני המשפטים שתפסו אותי :

 

"את ממציאה מילים, אני מוצא את זה חינני ביותר" , "את מצחיקה היום, או שזה בכללי?O:" , "וואלה קבלי ח"ח על מצויינות" *בהצחקה הכוונה*, "

את בחורה לעניין1 D: מצחיקולה".

 

לא אכפת לי לאן זה מוביל או לא מוביל אבל ממש נהנתי מהשיחה איתו. ברמה של כן בא לי לשבת על בירה בפאב. ואפילו לא אכפת לי מהבטן *בעירבון מוגבל כן?! ייתכן ובאותו הרגע כן יהיה לי אכפת :(*

 

בכל אופן נעשה נורא מאוחר, לי מחר יש צבא, ויש יומולדת לאמא *הכנתי לה ברכה מה זה מתוקה שהכנסתי במעטפה ואני אשים בדואר ככה כשהיא תחזור מהעבודה היא תמצא בתיבה מעטפה עם הכיתוב "לכבוד האמא המקסימה בתבל" ובפנים גם ציירתי אותי, את אבא ואת אחותי מרימים את אמא על כיסא אני רוצה לראות את הפרצוף שלה כשהיא תראה את זה XD*.

 

לילה טוב

חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 22/10/2012 23:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-24/10/2012 23:15



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסוחרת מונציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסוחרת מונציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)