לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"בין הכוכבים אתה אולי צודק, אבל לא כאן"

אם מישהו אוהב פרח, שבכל מיליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, , די לו להסתכל בכוכבים והוא כבר מאושר.

Avatarכינוי:  הסוחרת מונציה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

I Just had sex ;)


החלטתי לכתוב הפעם על הנושא החם. כשאין סקס, חושבים על הסקס שהיה ;)

 

אבל האמת היא, שהפעם הראשונה שלי הייתה מהחוויות המתוקות והטובות שאני אזכור. כשהקשר עם וולברין התחיל, בשלהי גיל 15, והיינו שוכבים אחד לצד השני במיטת יחיד שלי דאז ומתלטפים ומתנשקים במשך שעות, דיברנו באחת הפעמים על סקס וזה הלחיץ אותי אז אמרתי, בתמימות של ילדונת, "אני חושבת שאני אחכה לפחות חצי שנה עד אז" ולמה אני קוראת לזה תמימות? כי לדברים האלה אין זמן מדוייק, יש תזמון. הם קורים כשמרגישים שהם צריכים לקרות ולא כשמציבים להם זמן מדוייק. ככה באמת גם היה אצלי. אחרי ארבעה חודשים של עשיית בערך כל דבר אפשרי חוץ מסקס, הרגשתי שאני כבר מעבר למוכנה, ומה שיש פה זו באמת אהבה ולא סתם משהו.

 

הוא ואני לא היינו מוכנים לעשות זאת בלי כל האמצעים שנדרשים. קונדום וגלולות. אז הלכתי לרופא נשים שהיה מגעיל אלי וזה הדבר השלילי היחיד שזכור לי החוויה הזו. ובנושא הזה, אני חושבת שרופאי נשים צריכים להיות קצת יותר סלחניים ונחמדים עבור כולם, ובייחוד עבור נערות בנות 16 שהמצב הזה כל כך רגיש וחדש ולא רגיל עבורן. יצאתי קצת דומעת, התחלתי לפקפק קצת בעצמי, אבל ברגע שראיתי שוב את וולברין והוא חיבק אותי והייתי שוב מוגנת בין זרועותיו, ידעתי שאני עושה את המעשה הנכון וכל פקפוק ולבטים יהיו מיותרים.

 

ככה יצא שחיכינו רק שהמחזור שלי יגיע, שאוכל ליטול את הגלולה הראשונה. כך יצא והמחזור הגיע, אני פתחתי את חפיסת הגלולות הראשונה בחיי ונטלתי אחת. כמובן שחיכינו שהמחזור יגמר, בינתיים קצת התרגשתי לקראת זה, אני זוכרת שאחר צהריים אחד שכבנו שנינו מעוכים, עם בגדים, על המיטה הגדולה שלו, וסתם מסקרנות ביקשתי שישכב עלי. רציתי לדעת איך זה נראה, ואיך זה להרגיש את כל משקל הגוף שלו על שלי. זה היה מטופש אני יודעת, אבל לכו תסבירו את זה לנערה מאוהבת בת 16 שהראש שלה סתום מלבבות אדומים וורודים. כך יצא שיום שישי הגיע, המחזור פסק,זה היה יום שבו חילקו תעודות מחצית בבית הספר והדבר היחיד שהיה לי בראש זה רק סקס.

 

התרגשתי לקראת הערב אבל ניסיתי לא לדבר על זה יותר מידי, לשמור את הקסם של ההתרגשות אצלי בבטן :)

 

הגעתי אליו בערב בשעה דיי מוקדמת, אחרי כל הארגונים הנחוצים לקראתו, לא משהו שלא הייתי עושה גם קודם. הוא סידר את החדר שלו, לשם שינוי, והחליף מצעים ככה שהכל הרגיש נורא טהור ונקי. זה היה באוויר. שנינו ידענו בדיוק מה עומד לקרות ואני לא מבינה בכלל איך עוד שתינו משהו לפני ולא ישר התנפלנו אחד על השניה.

 

זה התחיל בעמידה למרגלות המיטה. התחלנו להתנשק. חלצתי נעליים *ובבת אחת מהוד רוממותי ירדתי למטר שישים ושתיים וחצי של אז ;)*, הפשטנו האחד את השניה לאט וברוך, עם הרבה נשיקות רכות ונעימות. הוא זרק אותי *לא מצאתי מילה שתהיה פחות אגרסיבית מזרק, אבל זה היה פחות אגרסיבי* על המיטה והזדחל אלי והיה מעלי. אני זוכרת אפילו ששכבתי באלכסון על המיטה, וכשהוא היה הפעם מעלי ולא לידי המיטה נראתה לי גדולה יותר מאי פעם.

 

כשהוא נכנס אלי בפעם הראשונה זה הרגיש כל כך מוזר. לא כואב, פשוט לחץ מוזר שלא הרגשתי אף פעם. אבל זה היה רגע דיי מכונן, לא נהפכתי לבוגרת יותר או משהו, זה קרה דווקא כשהגעתי להחלטה שאני מוכנה, אבל אני זוכרת את האצבעות שלי מחזיקות חזק את הגב שלו, ואחרי כמה חדירות כבר הצלחתי להנות. לא הוא גמר ולא אני גמרתי אבל בשביל פעם ראשונה לא צריך לגמור כדי להנות.

 

הפעם השניה כבר הייתה עם נרות והכל, אבל באמת, עשינו את זה כל יום בערך בהתחלה. וכל פעם הייתה טובה יותר מהשניה :)

 

אחרי שהוא יצא, פשוט המשכנו להתכרבל, זה גם היה חורף, וזה היה מושלם.

 

אני מאושרת שהחוויה שלי הייתה כזו, עם האדם הזה, בסיטואציה הזו. לא הייתי משנה דבר. אני רק מתבאסת שאני לא זוכרת מה לבשנו, כנראה הייתי עסוקה יותר מידי בלהתרגש.

 

ואם כבר הזכרתי חורף, אני שומעת רעמים עכשיו ומחייכת כמו מפגרת. חורף, זה בדיוק מה שאני צריכה עכשיו :)

 

לילה מעולה לכם, תשתפו גם אתם, מתי ואיך נראתה הפעם הראשונה שלכם?

 

חחחח הייתי חייבת XDXD

 

 

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 25/10/2012 19:07  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-29/10/2012 17:52



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסוחרת מונציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסוחרת מונציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)