לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"בין הכוכבים אתה אולי צודק, אבל לא כאן"

אם מישהו אוהב פרח, שבכל מיליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, , די לו להסתכל בכוכבים והוא כבר מאושר.

Avatarכינוי:  הסוחרת מונציה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

יום חופש :)


שירבו ימים כאלה.

 

חתמתי על היום חופש הזה בשבוע שעבר אחרי שהיום ידעתי שיש טיול לשכתי ואני עדין לא מוכנה נפשית להתמודד עם טיול ועם הבטן. הפיתרון היחיד שלי להתחמק מזה היה יום חופש, אז כבר החלטתי לנצל את הזמן במימוש מתנת היומולדת של אמא שלי: כסף לבגדים. וכיף עם אחותי. :)

 

קמתי בבוקר אחרי לילה נפלא, שירבו לילות כאלה! עוד נפלתי שדודה על המיטה עשר דקות לפני חצות ושקעתי לשינה עמוקה של בערך שמונה שעות. קמתי רעננה כמו נענע טרייה בעדנית אחרי הגשם קול אחרי התארגנות ממושכת והתגנדרות מול המראה *עד שלמדתי להתאפר כמו שצריך!* שמנו פעמינו, אני ואחותי, אל עבר קניון דיי גדול. היה חנוכה אז בקניון היינו כבר בתשע וחצי, לפני שכ-ל עם ישראל וצאצאיו יחליטו לעוט על החנויות כאילו אין מחר. החנות הראשונה שנכנסנו אליה, וידענו שגם המבטיחה, הייתה H&M היא אף פעם לא מאכזבת אותי ואת הכיס שלי. השארתי שם חמש מאות שקלים ונשאתי עימי: מכנס, חצאית,ג'קט מחוייט, סוודר, קרדיגן, שתי גופיות ושני פרחים לשיער :) משם הסתובבנו בעוד כמה חנויות.. בתמנון השארתי 40 שקלים בתמונה לסוודר פשוט ונחמד ובאלדו השארתי 200 בתמורה לנעלי בובה שחורות מקסימות ופשוטות כמו שרציתי. אני סומכת על אלדו. קניתי אצלהם לפני חמש שנים נעלי בובה על קצת פלטפורמה שעלו אז 400 ש"ח והם אצלי במצב מעולה עד היום!

 

אין לי יותר מידי מה לספר, היה יום נפלא כמו כל השבוע האחרון *בלי עין הרע! שרק ימשיך ככה!*. שוב קצת דיבור עם יוהן *יהי! מכתב אחד שלו בדרך אלי והיום הוא כתב לי עוד מכתב ארוך! אני כל כך מצפה כבר לקבל ממנו ^^*, ביקרתי את לונגי ושיחקתי איתה מלא בצעצועים המצפצפים שלה, ועכשיו אני פה, מחכה כבר לסיים את שלושים העמודים שנותרו לי ולעשות רשימת מטלות שאני צריכה ורוצה לעשות השבוע כדי שלא אשכח :)

 

הפעם אין הרבה מלל, רק קצת תמונות של מה שקניתי *והן באיכות מזעזעת כי זה נורא קשה לצלם את עצמך כשאתה גם לא טוב בצילום -_-"*:

 

 

סוודר ב-120 ש"ח מH&M, מכנסיים ב60 ש"ח מ&MM, נעלי בובה ב200 מALDO, ודוגמנית בשקל מה *נו באמת אתם לא באמת רוצים לשמוע מאיפה באתי לעולם*.


 

 

 


 




חולצה ב40 ש"ח מתמנון :)

 





קרדיגן ב-99 ש"ח מH&M והסוחרת ב30% הנחה *יש קונים? ;)*

 



חצאית ב90 ש"ח, אני אחזור על זה, חצאית ב90 ש"ח מH&M

 





ג'קט ב85 ש"ח *בערך..אחרי 30% הנחה* מH&M

 







 



פפיון לשיער ב12 ש"ח מBIG TON ושני פרחים לשיער ב20 ש"ח מH&M

 



 

וזהו :)

 

שיהיה לילה טוב

וחג שמח כמובן

חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 9/12/2012 22:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-13/12/2012 21:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסוחרת מונציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסוחרת מונציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)