לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"בין הכוכבים אתה אולי צודק, אבל לא כאן"

אם מישהו אוהב פרח, שבכל מיליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, , די לו להסתכל בכוכבים והוא כבר מאושר.

Avatarכינוי:  הסוחרת מונציה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

שבת מנוחה :)


בוקר טוב :)

 

התסרוקת החדשה בינתיים עושה את עבודתה נאמנה וגורמת לי להרגיש קלילה יותר ונוחה יותר. כנראה הייתי בהלם כשראיתי אותה בהתחלה ועכשיו אני מתרגלת אליה קול

 

הבוקר שלי אמנם התחיל בבית קברות, אבל הוא היה בוקר נהדר. אמא שלי ממש ממשקימי הקום ומשונאי החום לכן את האזכרה של סבתא שלי תכננו לקיים לפני שהשמש מגיעה לשיאה, או כמעט מגיעה בכלל ויצאנו מהבית בשש וחצי. כשעמדנו כבר ליד שני הקברים המאובקים ומלוכלכים של סבי וסבתי זכרונם לברכה, הגיע בחור עם כיפה ושאל אם שלושת הגברים שאיתנו יכולים לבוא אליהם להשלים מניין. הם הסכימו והלכו איתו. פעם חשבתי שכל עניין המניין זה שטויות. אפלו צחקתי כי זה נשמע לי מגוחך. אבל דווקא באותו הרגע, היום בבוקר, זה נראה בעייני דבר נורא מייחד. מעיין "אני יהודי אתה יהודי, שנינו פה לאותה מטרה ואתה יכול לעזור לי ואני יכול לעזור לך". אני דוגלת ברעיון של עזרה הדדית בכלל לזולת, בלי קשר לאיזו דת אתה קשור. אבל באותו הרגע הייתה מונחת לפניי סיטואציה זו.

 

אחר כך חזרתי הביתה עם אחותי וההורים המשיכו להסתובב והיא הלכה לישון. קנינו בדרך לחמניות טריות, האלה עם הקצה למעלה, שאני לא יודעת אם עוד אנשים קראו לו כך, אבל אני קראתי לו "בולבול" *מחשבותיה של ילדה בת שש -__-"*. פתחתי את הלחמניה באמצע ומרחתי גבינה לבנה בנדיבות, הכנתי חביתה ושמתי בפנים גם עגבניה חתוכה. התענגתי כבר על הביס הראשון, כי בשבילי זו הייתה נגיסה וטעם של ילדות. יחד עם הקפה זה היה פשוט מושלם. בכלל סנדוויץ חביתה שמכינים בבית הכי טעים לי והכי מחמם לי את הלב.

 

ישבתי מול הטלוויזיה, מנוחה שהרגשתי שאני כל כך חייבת אחרי השבוע הזה. וסוף סוף מצאתי את הזמן לראות סרט. ראיתי מולן רוז' וכל כך אהבתי את זה. כמו נקבה טיפוסית דמעתי בסוף. אבל אני תמיד מתרגשת מסרטים. מוציא לשון

 

לא עשיתי הרבה עדיין, אבל הבוקר נתן לי את המנוחה הנפשית שהייתי זקוקה לה. עזבו חוק טל, עזבו צבא. אני בתחילת סוף שבוע עם שמש, ושמלות, ושיער קצר, ואודם, וארטיק קפוא, וחברים וספרים ובעיקר הרבה מנוחה וזמן להרגע ולנוח.

 



 

שלכם,

הסוחרת מונציה

חיבוק של הסוררת

 

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 29/6/2012 12:10  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-4/7/2012 00:12
 



סיפורי שיער


וואו אני לא מאמינה שיוני כבר כמעט חלף לגמרי. בסה"כ החודשים דיי עוברים מהר, מלבד אולי כמה שזחלו. לדוגמא נובמבר ודצמבר 2011 זכורים לי כחודשים רעים שהיו עמוסים בדברים מעצבנים גם בצבא וגם בחיים הפרטיים שלי. בכלל התקופה הצעירה שלי בלשכה הייתה מזעזעת. לא הייתי רוצה לחזור לשם אפילו לא ליום אחד. היא זכורה לי כתקופה אפלה כזו, ובכלל גם ירד בה מלא גשם והתחיל להיות קר והגעתי הביתה כל יום יותר מאוחר מעכשיו *תשע- עשר* והייתי צעירה אז עשיתי דברים קטנם ומעצבנים ולא באמת הרגשתי מועילה במשהו לסדר היום.

 

אני קצת חוששת כי בספטמבר תתחיל שוב אותה תקופה, ובל נשכח את אוגוסט, חוק טל מבוטל, הדבר הראשון שייפגע מעודף עבודה מטורף אלה אנחנו. ויצא לי קצת לחשוב , אני לא מסוגלת בכלל להעלות על הדעת איך זה יהיה אפשרי. אין לנו זמן לעבוד יותר, וזו תהיה עבודה קשה כי רובם כנראה לא ירצו להתגייס ויביעו זאת אצלנו ויהיה קשים בכוונה. לא יחסרו אימותים קשים של שעות ועצבנים, ויכוחים מעצבנים. אין לנו מספיק כוח עבודה, אין לנו מספיק מקום, אין לנו מספיק זמן. אני באמת לא יודעת מה הם מתכננים שנעשה.

 

גם יצא לי קצת לחשוב, אולי חלקם מסוגלים איכשהו להביא התנגדות לביטול החוק דרך כתובות נאצה מול לשכת הגיוס *לא שעכשיו אין. יש לנו קרוב ללשכה "ציונים=רוצחים* באדום שדהוי כבר מרוב הזמן שהוא על הקיר*. מה אם חלקם יפעלו באלימות? בזריקת אבנים? לא חסרו התפרצויות אלימות במאה שערים בנוגע למליון ואחד דברים.

 

ואלו סתם כמה תהיות שבאמת קצת מדאיגות אותי בזמן האחרון. אני בקונפליקט עם עצמי כי מצד אחד, אני תומכת בביטול החוק באופן חד משמעי. עד היום לא באמת הבנתי למה הוא קיים מלכתחילה. אבל מצד שני החיים שלי יהפכו לסיוט מהרגע שהחוק יבוטל. רוב האוכלוסיה הזו נמצאת אצלנו בלשכה ואין לי מושג מה דרגים בכירים יותר מתכננים עבורנו. :S

 

כשנגיע לגשר נחצה אותו. הבעיה שהגשר מתקרב בצעדי ענק.


אתמול בסופו של דבר הלכתי לספר. הוא כמעט ביטל לי ברגע האחרון אבל עמדתי קצת יותר על שלי אז הוא הסכים שאבוא. מסתבר שאני התרומת שיער האחרונה של המקום כי הם כנראה זקוקים לכסף ומתקשרים אליהם הרבה בנוגע לתרומות באופן שהם כבר לא יכולים לעמוד בו. אני שמחה שלפחות אני הספקתי. :)

 

חברה מהצבא התלוותה אלי והיא דיי שכנעה אותי לנסות קצת משהו חדש. אז דירגתי דיי הרבה והאורך של השיער לא קבוע ועשיתי פוני מלא שאני יכולה גם להסיט לצד. לא הייתי סגורה לגמרי בנוגע לתספורת וכשראיתי אותה בפעם הראשונה פשוט רציתי לבכות *כמו שאחר כך קרה*. זה היה נראה מזעזע. אני לא יודעת מה הוא עשה שם עם הפן נראתי כאילו בדיוק קמתי מסיוט רע או במקרה קצת יותר שלילי: נראתי כאילו התחשמלתי ממש.

 

לרגע כעסתי, למה הסכמתי לזה, ויכלתי כבר לעשות את מה שרציתי מלכתחילה ועכשיו אין לי בכלל איך לשנות את השיער כי אפילו קוקו קטנטן אני לא יכולה לעשות. זה הכי קצר שהיה לי בחיים. החברה כל הזמן ניסתה לעודד אותי והיא חשבה שזה יפה ושאני נראית כמו בובה. היא הרגישה אשמה כי ממש שכנעה אותי לגבי זה אז היא קנתה לי מלא סיכות תקניות לשיער שאני אוכל לשחק איתו בצבא ולסדר אותו איך שבא לי, והיא גם הקפיצה אותי הביתה למרות שאנחנו ממש לא גרות באותו המקום.

 

לא כעסתי עליה מן הסתם. אני אמרתי את המילה הסופית, וכשעשיתי זאת אני לקחתי אחריות על התוצאות, גם אם אני נראית בסוף כמו אפרוח מחושמל.

 

אחרי התספורת תפסתי חלק מהשיער בסיכות והסתובבנו בקניון. הרגשתי שאני מסוגלת לקנות מלא דברים בשביל לפצות על ההרגשה הרעה. כאילו שמלה או כובע או כל דבר אחר שירגיש יפה ישפר את ההרגשה. בסוף קניתי עגילים שתמיד רציתי ואף פעם לא מצאתי סיבה מספקת ללמה לקנות אותם מבלי שזה יחשב לי כבזבוז כסף. טוב שיש ימי שיער רעים במיוחד בשביל זה.

 

ובכל מקרה, יש סוף טוב לעניין. כשחזרתי הביתה חפפתי, וסרקתי וייבשתי יפה יותר את השיער והוא נראה בסדר גמור. אני מנסה להתרגל אליו ואני קצת מצליחה. ואפילו התחלתי קצת לאהוב. יש לי מלא סיכות שלא השתמשתי בהן כבר עם השיער הארוך, וקשתות ועגילים שרואים עכשיו הרבה יותר טוב.

 

כולם גם החמיאו לי ממש בצבא וזה גם תרם לביטחון בתספורת. וגם שכחתי כמה זה נוח. מתקלחים בפחות זמן, מבזבזים פחות שמפו, השיער מסתדר לי כמעט בלי טיפוח, מסתרקים תוך שניה, השיער לא מסתבך בכל דבר שזז והחלק הכי נחמד בצבא: אני עם פזור בצבא, ואני מרגישה יותר עצמי עם המדים האלה! אני כבר לא עוד חיילת עם קוקו, אני חיילת עם שיער קצר ונפוח שנראית כמו עקרת בית בשנות החמישים *וזה בתנאי שלא אתן יותר לספרים לגעת לי בשיער*.

 

והכי חשוב. גם אם התספורת יצאה על הפנים, לפחותה מטרה הכללית הושגה: השיער שלי יעשה משהו יותר טוב מאשר סתם להתחכך לי בגב. הוא ישמש כפאה למישהי שבאמת צריכה אותו בשביל הנשיות שלה ובשביל הביטחון שלה והרצון שלה להראות רגילה בקרב כולם.


ואם כבר בנשיות עסקנו. התחלתי קצת לאהוב את השיער אבל הבעיה שאני מרגישה איתו חמודה, בפוזיציות מסויימות יש בזה אפילו סטייל, אבל אני לא מרגישה סקסית. אני לא מרגישה מושכת כל כך, וזה מוזר כי פעם קודמת שהיה לי שיער קצר הרגשתי סקסית יותר. אולי זה משהו שיבוא עם הזמן.

 

ואם כבר בסקסיות עסקנו. אני כבר לא יכולה יותר עם המחסור במגע של גבר. אני לא מדברת על סקס או שאר דברים גסים. אני מדברת על סתם ליטופים נעימים, או חיבוק. להיכנס למקום הזה מתחת לזרוע, עם הראש על החזה והסטנר שלו נוגע לך במצח. מקום שכאילו נוצר בשבילי. מקום שמרגישים בו הכי מוגנים ובטוחים ואהובים שיש.

 

אני אדם של חום. בלשכה, למרות שהתחלתי קצת לשנוא אנשים, עדיין לא איבדתי את החום. אני רק מרעיפה אהבה על אנשים, לא במובן המעיק והדביק של הדבר. אני מכינה פתקים משעשעים, ומחבקת הרבה, ומנסה לעודד כל הזמן. והתגעגעתי לחום שמופנה גם כלפי.


בכל אופן אני מרגישה שאני כבר לא מרוכזת ומתחילה לדבר שטויות. אני אלך להכין לי עוד קפה ולרבוץ מול הטלוויזיה. היה שבוע קשה, עם כל כך מעט שינה *בשמירה, כרגיל היה לילה ממש לא טוב, שוב חלמתי שם סיוטים, כמו כל פעם שאני ישנה שם. למרות שנרדמתי כל כך מהר מרוב עייפות. הגעתי לרמה שאני מתקשרת לאנשים בטלפון וכמעט נרדמת עד שהם עונים*. מגיע לי הסופ"ש הזה כדי לנוח. *למרות שמחר התכנון הוא לצאת. לא יצאתי כל כך הרבה זמן! ועכשיו התספורת החדשה דווקא עשתה לי קצת חשק לחנוך אותה בפומבי*.

 

שיהיה לילה טוב,

הסוחרת מונציה,

שמרעיפה גם עליכם הרבה אהבה.

3>

 

נ.ב

שכחתי לציין דבר חשוב: עכשיו אני נראית כמו קיץ, שזה כבר אדיר, כי אני תמיד חורפית קריצה

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 28/6/2012 22:36  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-29/6/2012 17:38
 



נקודות טובות


וואו אני לא רגילה להיות כאן בימי ראשון. אני תמיד בחדר כושר ביום הזה, מלבד אולי שבוע שעבר שנשארתי עם אחותי לראות סרט. הפעם לא הלכתי לחדר כושר בגלל שאני שלומיאלית ואתמול אחרי הסלסה ירדתי מליון מדרגות שמובילות מהמועדון למטה. את הגרם הזה שרדתי בהצלחה. ואז הגיעה מדרגה קטנטונת ובמהלך קלאסי של הסוחרת, נחתתי לא טוב על הרגל, היא התעקמה ונפלתי כולי על ברך שמאל *שוב*. נקודה טובה: לא היו כמעט אנשים סביבי. נקודה הרבה פחות טובה: כואב לי לדרוך על הרגל וחידשתי את הסימן האדום בברך ששרד שם שלושה חודשים ודהה לאיטו, עכשיו הלך המאמץ. נקודה ממש לא טובה: הייתי אצל החובש היום ולא נתנו לי להיכנס לרופא, כך שגימל קטן לרפואה אין וצלעתי ללשכה אחרי שהוא חבש לי את הרגל ואיכשהו הרגל התפוחה מהתחבושת נכנסה לנעל, כך שהייתה לי רגל אחת רגילה ורגל ג'מבו. מצאתי גם בנקודה הרעה משהו טוב: מזמן רציתי תחבושת חדשה ;).

 

אחרי שנפלתי השתעשעתי במחשבה שהאורטופד בעצם צריך להביא לי מגני ברכיים במימון הצבא. טיפול מונע נראה לי מוצלח יותר מטיפול רגיל ;)

 

על היום בצבא אני אפילו לא רוצה לדבר. רק הייתי שבוזה ובתוך עננת הרגש השלילי החלטתי שדי לי. אני מוצאת נקודות אור שיעזרו לי לשרוד *לא דרמטי בכלל..*

 

1. יש לי למחר בצהריים פלפל ממולא שאמא הכינה והוא נראה מדהים. לא יכולה לחכות כבר לטעום ממנו.

2. הספר שאני קוראת עכשיו מרתק אותי כבר מהעמוד הראשון, וזה לא קורה הרבה.

3. ביום שלישי אני שומרת ואני אוהבת את השעות עירות הללו בלילה. ושמירה תמיד נראית כמו יום אחד ארוך אבל אלו בעצם יומיים.

4. יום חמישי בבוקר יש לי *סוף סוף* רופא עור שאוכל לטפל בבעיה נוספת.

5. ברביעי אני הולכת לתרום את השיער, בתקווה שהוא לא יבטל לי שוב בשביל לקוח שמשלם בשביל תספורת.

6.יש לי חתונה בשבוע הבא D: אני אוהבת חתונות ולא הייתי באחת כבר יותר משלוש שנים!

7.שבוע הבא גם יש טיול לשכתי מה שאומר, יום שהוא לא במשרד מול אנשים. בתקווה שאני לא אפול, יהיה יום מושלם.

8. ביולי אני לוקחת יום חופש. לא החלטתי בדיוק מתי, אבל אני צריכה את היום הזה בחודש הזה.

 

אלו נקודות האור הקרובות אלי כרגע. והן באמת שימחו אותי ברגע ששוב נתתי לעצמי להיסחף למחשבות רעות. ועכשיו כשאני כותבת את הנקודות האלה זה עושה אותן למוחשיות יותר וזה עושה לי יותר טוב :)

 

שיר חמוד ששמתי פה כבר בעבר :)

אני צריכה לראות את הסרט.

 

ולסיום מחשבה מעודדת: אולי בזמן שנותר לי להיות בצבא אני יכולה ללדת תינוק, אבל לפחות אני לא יכולה ללדת שניים שלא מאותה לידה קריצה

לילה טוב :)

*ולא, אני לא בהריון*

*עדיין*

קול

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 24/6/2012 22:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-28/6/2012 00:13
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסוחרת מונציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסוחרת מונציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)