לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"בין הכוכבים אתה אולי צודק, אבל לא כאן"

אם מישהו אוהב פרח, שבכל מיליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, , די לו להסתכל בכוכבים והוא כבר מאושר.

Avatarכינוי:  הסוחרת מונציה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

10 שירי האהבה הגדולים שלי


בוקר טוב לכולם.

 

 

 

אמנם היום לא יום אהבה, לא עברי שכבר מאחורינו ולא הלועזי שעוד לפנינו *למרות שעם השנים שחוזרות על עצמן הכל מאחורינו והכל מלפנינו בו זמנית!*, החלטתי להשתתף בפרוייקט קטן של איקס שכל מי שמשתתף צריך לבחור את 10 שירי האהבה הלועזיים שהוא הכי מתחבר אליהם. הרעיון העומד מאחורי הפוסט הוא שאהבה היא דבר מאד אמורפי ועל כן כל אחד מתחבר אליה ממקומות שונים. בחירת שירי האהבה שלנו ודירוגם ככל הנראה תדגים זאת.

 

 

 

בנוסף אלי משתתפים בפרוייקט גם הבלוגרים הבאים: איקס , Mythicak K , חולמנית , נמשים , Anna Liya Shtein  ו- פפילון.

 

 

 

אני מכינה אתכם מראש, אני אדם קיטשי, אז בחירת השירים נעשתה באופן קיטשי להחריד, לא באתי כמובן לחדש משהו, את כל הקיטש הזה יצרו עוד הרבה לפני קול

 

 

 

אז השיר הראשון: Frank Sinatra - I lobe you baby

 

 

 

 

 

כי אין מצב שהשיר הזה מתחיל ואני לא נזכרת ישר בסצנה של הית לג'ר מהסרט "10 דברים שאני שונאת אצלך" שר את זה על המדרגות ברמקול בית הספר שלהם, עם תלתלים קופצים וחיוך שובה לב.

 

 

 

אם מישהו היה שר את זה לי כנראה לא הייתי יודעת איפה לקבור את עצמי, אבל כמה טוב ונפלא שרגעים כמו אלו שמורים לסרטים ולא לחיי :)

 

 

 

John Paul Young - Love is in the air

 

 

 

 

 

 

אין הרבה להסביר. קיטש שגורם לך להרים ידיים ולפסוע ברחביי העולם בצעדים בלתי מוסברים של כיף ואהבה.

 

 

 

בקשר לשיר השלישי התלבטתי אם לשים את זה כשיר אהבה. אבל החלטתי שHELL YEA! כמו שאיקס הבהיר בפרוייקט שלו שאהבה זה דבר אמורפי, חסר צורה לחלוטין, ואנחנו מעניקים לו את המשמעות שלנו. ומנסיון אישי, לא תמיד יש לנו אהבה, במקרה שלי, מעט מידי יחסית לכל מה שיש לי לתת בפנים. אז מצאתי את עצמי מוסיפה את השיר הזה לרשימה, ולא רק מוסיפה אלא חושבת שזה ה-שיר החשוב פה.

 

 

 

Queen- Somebody to love

 

 

 

 

 

 

זה נכון שזה לא הדבר הרגיל של שירי אהבה ,אבל זה כן עוסק בזה, ולפי דעתי זה יותר משמעותי משאר השירים. כי אנחנו, או לפחות אני, מוצאים את עצמנו הרבה ברגעים שפשוט , דמט תביאו לי כבר מישהו לאהוב. שיש כל כך הרבה אהבה שיש לנו להעניק ושאנחנו רוצים שאחרים יעניקו לנו אחרי שכל יום אנחנו עוברים ושורדים את השגרה המתישה, את החיים הלא פשוטים האלה שאנחנו רוצים להתנחם בזרועות אהוב ופשוט אין.  אז שיביאו לי אותו *וזה נשמע גרוע בעברית -_-*squint אבל אין ספק שכן הייתי מחשיבה את העניין כשיר אהבה, לא אחד שהייתי שמה בדייט כמובן אבל המהות שלו זו אהבה.

 

 

 

Madness - It must be love

 

 

 

 

אני לא בטוחה שקיים האדם שלא יחייך בשיר הזה או יצטרף בשירה לפזמון. אני זוכרת איזה בוקר שבוז אחד, בלשכה, בימי הסטאז', חיכיתי לראיון ופתאום התחיל השיר הזה ברדיו. כולם עזבו למשך דקת הפזמון את כל עיסוקיים והתחילו לשיר עם הרדיו. מבוקר שבוז זה הפך לבוקר מושלם.

 

 

 

The wonders - That thing you do

 

 

 

 

השיר הזה גם כן גורם לי להצטרף אליהם בשירים ובריקודים שדומים לזו של פרגית רכה. אבל עדיין. יש פה כמה משפטים יפים :)

 

 

 

השיר הבא, הוא שלמות. אין מה לעשות. שלמות. לא נכתב שיר כזה מושלם חוץ ממנו.

 

Elton John - Your song

 

 

 

 

אני זוכרת שהלכתי עם חברים באמצע הלילה על חוף הים והתחלנו לשיר את זה אל תוך הלילה, זה היה מושלם, כמעט ירדו לי דמעות. שלשום בחתונה זה היה השיר שסגר, החתן והכלה רקדו סלואו באמצע, כל הזוגות גם כן היו ביחד, ואני ועוד שלוש חברות נענו מצד לצד עם ידיים זו על כתפה של השניה. הרווקות של האירוע -_-" ועדיין זה היה מושלם לשיר את זה עם עוד אנשים. מהמם!

 

 

 

Whitney Houston - I will always love you

 

 

 

 

אין הרבה מה לפרט. פשוט להקשיב ולתפוס איזה מישהו אקראי *במקרה של רווקות כמוני* לאיזה סלואו מטורף.

 

 

 

ולשני שירים מבית היוצר של אהבת נעוריי : אלביס *הדברים שהייתי עושה לו הייתי בזמנך* פרסלי!

 

Elvis Presley - Love me tender

 

 

 

 

אין, אין! פשוט מקסים.

 

 

 

Elvis Presley - Can't help falling in love

 

 

 

 

זה שיר שמזכיר לי את וולברין. בערב רומנטי שהיה לנו , עוד בתחילת הקשר, ויותר נכון בערב ה-רומטני שפעם ראשונה התוודענו על מה שאנחנו מרגישים, הכנתי ארוחת ערב טעימה והוא הביא דיסק. זה היה אחד השירים. אתם לא מבינים כמה הרצתי את הדיסק הזה שוב ושוב במערכת אחרי שהוא הלך. שמעתי אותו איזה שבוע ברצף, פעם אחר פעם אחר פעם.

 

 

 

ואני אסיים בניחוח צרפתי, כי אני אוהבת שירים בצרפתית, וזה אחד מוכר , יפה ומרגש. *ואני כבר יודעת קצת את המילים ^^*

 

 

 

Jacques Brel - Ne me quitte pas

 

 

 

 

"אל תעזבי אותי..."

 

 

 


 

מקווה שנהנתם. שיהיה לכם בוקר נפלא של אהבה :)

 

 

 

והייתי רוצה להוסיף ציטוט של יאיר לפיד מהטור שלו בסוף השבוע: "כולנו נמות בסופו של דבר, וכל מה שנותר לנו הוא לדאוג לכך שעד שזה יקרה נמלא את חיינו במשמעות ובאהבה".

 

 

 

עכשיו רק להתחיל ליישם את העניין.

 

 

 

חג שמח

 

הסוחרת מונציה, שלא בנתה סוכה, אבל תמצא את עצמה מתנחלת באחת לא שלה ;)

 

חיבוק של הסוררת

 

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 30/9/2012 10:08  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-5/10/2012 20:04
 



בינוניות


בישראל, בימים שבהם מבחינת השעון היה כבר חורף ומבחינת האוויר הקיץ בשיאו, חיה אישה אחת. ולה הייתה משפחה המורכבת מבעל הגדול ממנה בכמה שנים וילד קטן.

 

בנראה לכל, הייתה בינונית בכל רמ"ח איבריה. בינונית במוחה ובדעותיה, בינונית במידותיה, בינונית בצבעיה, במעמדה ובינונית בכישוריה. ובכל זאת אישה בינונית שכמוה מצאה איש בינוני שיתן לה את הדבר היחיד שלא תוכל להשיג לבדה; המשכיות בינונית לעולם. שתיתן חיים שיכללו מיזוג בלתי מזיק של עוד אנשים שיהיו כרקע ומילוי בעולם.

 

היא האמינה שככה העולם עובד. כולו כמו קאפקייק מקושט, כאשר רובנו הקרם האחיד והמשעמם אך צבעוני במעט, ורק מעטים זוכים להיות הקישוטים הבולטים והייחודיים שיש להם באמת משהו להוסיף.

 

"אבל למה לחשוב מחשבות סרק כאלו בשעת ערב מאוחרת זו" חשבה לעצמה כשישבה על כיסא המטבח, רכונה קדימה, על השולחן המכוסה במפת משבצות אדומה מהסופר "יש לי עוד לפנות מדיח ולהכניס את הכלים החדשים, לקפל את הכביסה שהתייבשה כבר על החבל ולתלות את החדשה. פעולות עבודות הבית שאף פעם לא נמאס להן לחזור על עצמן כל פעם מחדש".

 

ובכל זאת היא יושבת שם לא מאושרת וחושבת מחשבות של תחילת הלילה. הילד כבר שקוע בשינה בחדרו, בעלה במיטה, עם הלפטופ, וודאי כבר נמאס לו לחכות לה והוא צופה בפורנו זול תוך כדי סיפוק צרכיו. "יותר טוב, ככה אני לא אצטרך לעשות את העבודה" עוד העיזה לחשוב. "כל הזמן לעבוד. לעבוד בעבודה, לעבוד בבית, לעבוד על החינוך של הילד, לעבוד על התדמית, לעבוד על הקשר עם הבעל. שבילי החיים הובילו אותי מלעבוד בשביל שכרי שלי, ללעבוד בשביל כל אחד אחר חוץ מבשביל עצמי. ומה איתי? מה עם הסיפוק שלי מהחיים האלה? כל צרכיי מסתפקים בשקט שאני גונבת לכמה דקות, בלילה, במטבח, רכונה על מפת השולחן הזולה ונותנת למוח לנדוד". חשבה לעצמה האישה תוך כדי שקמה והלכה אל עבד הכיור הגדוש, התכופפה ופתחה את המדיח המלא שכבר הספיק להתקרר, והתחילה להעמיס כלים על ידיה ולהעביר למקומם הקבוע ברחבי המטבח.

 

בזמן שרעשי התנגשות חרסינות וסכו"ם מברזל מילאו את חלל המטבח, מחשבותיה שוב נדדו, כיאה לתהליכים כמו אלה של פינוי מדיח, שטיפת כלים וניקיון. הפעם חשבה על הגבר שאהבה בסתר לפני כמה שנים. איך הוא היה מושלם. המראה הנכון שהמיס אותה כל פעם מחדש, הוא ידע לדבר, היה אשף של מילים, ידע לחדור לאנשים ללב ולכן בשבילה היה כמו אלוהים שמשחק משחק מלוכלך, כאשר חודר לנפש האדם, ללב ולמוח, ומעוות את הכל. הוא היה מושלם, מלבד פרט אחד קטן שהיה חסר, העובדה שהוא לא אהב אותה בחזרה.

 

וככה היא חיה עם האכזבה, ידעה שכנראה כבר לא תמצא אהבה. זה מה שגרם לה להתפשר על הבעל של עכשיו. היא לא אהבה אותו מעולם, אבל העריכה אותו על שאהב אותה, שהיה מוכן להתחשב בה ולתמוך בה. הוא היה אב נפלא לילד שלה. הוא התחלק במטלות הבית ולא דרש יותר מידי.

 

היא הבינה שכנראה ברגע שויתרה על האפשרות להשיג את בכיר ליבה, חייה נהפכו לטבלה ריאלית של ייתרונות וחסרונות. טבלה שכל רגש הוסר ממנה בקפידה ולא השפיע על שום גורם.

 

ובעודה מסיימת להכניס את הכלים המלוכלים למדיח שרוקנה זה מכבר, היא חשבה "כנראה שרגש זה כמו תמימות, מאבדים אותו עם הזמן, עד שהוא נשאר בגדר זיכרון וחוזר בטעימות קטנות ברגעים שאנחנו נמלאים נוסטלגיה". היא נשענה בכפות ידיים רטובות על השיש, לפני הכיור. נשפה את שארית האוויר מריאותיה ברעש קל שרק גדל עם השקט שסביבה. היא משכה את המגבת מידית התנור וניגבה את ידיה בקפידה תוך שהיא בועטת קלות בדלת המדיח לסגירה של הזו. היא צעדה אל עבר הציאה מן המטבח , ליד המתג נתנה מבט אחרון על הדברים ונשמה לרווחה. "מסודר" חשבה לעצמה וחייכה. היא לחצה על המתג פעם אחת, חושך השתלט על המטבח. עוד קצת התארגנות של לילה וכניסה רגילה, כבכל יום, למיטה, לפני חצות, לשרוף את מה שעוד נותר ליום עד שייגמר, בשינה.

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 29/9/2012 14:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-30/9/2012 14:18
 



חתונה


אני יושבת כבר כמה דקות מול המלבן הלבן הזה של ישראבלוג, ולא יודעת איך בדיוק להתחיל את הפוסט. אני רוצה לספר בעיקר על החתונה אבל לא יודעת למה מאז שחזרתי ממנה אני בבאסה.

 

כפי שאתם כבר יודעים, חברה שלי התחתנה אתמול ואני הייתי השושבינה. הכנתי את עצמי עוד יום לפני עם הבטן. אכלתי רק דברים קלים, קבעתי דיקור בערב. במהלך היום לא עשיתי הרבה, קפצתי לדואר לקנות בולים לישראל ולגרמניה, קפצתי לסופר לקנות עם אמא כמה מצרכים נטולי לקטוז ועוד כמה מצרכים לעוגת גבינה המדהימה של אמא שלי שהיא מכינה לסוכות.

 

הבטן של לא הייתה על הצד הטוב ביותר אבל היא הייתה סבירה. עד הדיקור מצב הרוח שלי היה בסדר, אחרי זה כבר נהיה קצת מסריח כזה. דיברתי עם הדיקוריסטית על כל המצב שלי. היא ממש מתוקה, היא ניסתה לעזור והביאה לי סוג של כאפה למציאות. שאני אצטרך להתמודד עם הרבה דברים בחיים שלי אז אני צריכה כבר עכשיו ללמוד להתמודד עם דברים. אני לא זוכרת כבר בדיוק מה היא אמרה אבל זה קצת עשה לי שוב רע והכניס אותי ללחץ.

 

חזרתי הביתה עם פרצוף לא כל כך שמח אז כמובן ששמו לב. איכשהו יצא שפתאום באמצע הלילה נפתחתי בפני אמא שלי וסיפרתי לה ממש את כל מה שאני חושבת. שיש לי התקפי חרדה מדברים מסויימים, שאני חסרת ביטחון באופן מזוויע ושייתכן שבגלל זה יש לי את כל הבעיות בטן האלה. אני מפחדת שאני קצת אצטער על זה. כי היא מנסה לעזור , מן הסתם, אבל זה קצת מעיק עלי שפתאום היא נותנת לי יחס קצת מיוחד יותר: מנסה להצחיק אותי, מנסה לגרום לי לצאת יותר מהבית ומשתדלת יותר בשבילי.

 

בכל אופן, באישון לילה, הגענו לאיזשהי מסקנה, שכבר כל מי שאני מספרת לו את הסיפור המלא הגיע אליה גם כן, אני צריכה פסיכולוג.  אני צריכה את הכלים להתמודד עם דברים פשוטים בחיים, להתמודד עם התקפי החרדה האלה ועם הלחץ הבלתי פוסק, שבינתיים הורסים לי הרבה דברים בחיים וגורמים לי סתם להראות מוזרה.

 

אז כנראה שממש בשבוע, שבועיים הקרובים, אני אמצא פסיכולוג *אין לי מושג אפילו איך להתחיל לחפש. אני מפחדת ליפול על סתם מישהו גרוע* ואפסיק עם הדיקור והשיאצו כי אני מרגישה כרגע שהבעיה שלי פסיכולוגית נורא ואין לי כסף לשלם על שאר הדברים. וגם כן פסיכולוג, אני אקח אותו פעם בשבועיים, כי זה נורא יקר . אני מקווה לא להרגיש שזה מעט מידי ושאני צריכה יותר פעמים :S

 

הלכתי לישון, בקצת פחד לקראת החתונה למחרת. אבל זה בסדר, כי אני פחדתי מהרגע הזה עוד מלפני שבועיים.

 

התעוררתי לי בבוקר, כמסוכם לא אכלתי כלום, אבל הייתי בלחץ מעורבב עם התרגשות. כי בכל זאת, חברה דיי טובה שלי מתחתנת! קמתי בכוונה שעתיים לפני הזמן שאני יוצאת מהבית, כדי שאוכל להתארגן לאט ובלי לחץ. וכך אכן היה. עוד בבית לקחתי אדוויל אחד וגם רסקיו. הרסקיו בכלל ליווה אותי עד החופה חופשי. בחיים לא לקחתי כמות כזאת גדולה. הרגשתי את ההשפעה כבר על הגפיים שלי, שנהיו קצת חלשות יותר, כמו שקורה לי אחרי אלכוהול. אבל לכאבי בטן מלחץ זה לא השפיע.

 

לפני החופה לא היה עם מי לדבר. באמת. אנשים ניסו לדבר איתי על דברים אחרים כדי להסיח את דעתי, אבל פשוט לא יכולתי לחשוב על כלום חוץ מעל להרגע ולהבין שאין מצב שאני הולכת להרוס לחברה שלי את החופה. שוב ביקורים בשירותים לפני, עוד רסקיו, דיברתי גם עם השושבינה האחרת שהייתה לידי בחופה, היא גם הייתה לחוצה והיא גם מכירה את הבעיה שיש לי אז זה הוריד ממני קצת לחץ. והשושבין שהיה גם כן לידי הוא ידיד טוב של הכלה ואני מכירה אותו עוד מלפני יום החתונה. הוא היה רגוע לחלוטין אז זה היה מעולה. הוא נתן לי חיבוק מרגיע לפני, ובטקס עצמו שלח לי מבטים מפעם לפעם, לראות שהכל סבבה איתי. אז זה גם הרגיע. מרגע שהטקס התחיל גם הרגשתי שהלחץ קצת ירד כי התרגשתי נורא. ראיתי את אמא של חברה שלי מובילה אותה לחופה וזו הייתה חופה אחרת, כי היא יהודיה משיחית והוא נוצרי פרוטסטנטי. אז הראש קהילה שלהם חיתן אותם. זה היה באנגלית כי החתן לא מדבר עברית. הייתה החלפת נדרים, היו נאומים של שני חברים קרובים, אנחנו, השושבינים, הקראנו פסוקים מהתנ"ך ומהברית החדשה בעברית ובאנגלית והיה נורא יפה. הייתה גם איזשהי אישה בלי כפות ידיים שנגנה איזשהו שיר תפילה נוצרי בכלי נשיפה כזה שאין לי מושג איך קוראים לו. היה מרגש.

 

אחרי שהחופה נגמרה נעלמו לי כאבי הבטן כלא היו. שמחתי שזה עבר בהצלחה, שהצלחתי לעמוד בזה ושלא הרסתי לחברה שלי את החופה.

 

היו מעט אנשים, לפי דעתי כמאה מוזמנים. וזה מה שהיה הכי כיף. אחרי זה היה זמן לאוכל, ואז ריקודים. ומי אם לא אנחנו, החברים, מתפקידנו להרים את המסיבה ולגרום לכך שיהיה שמח ושאנשים ירקדו. אז הלכתי לבקש מהברמן משהו חזק והוא הביא לי ויסקי. זה פסיכולוגי כנראה, או שהשילוב של זה עם הרסקיו ממקודם עשה איכשהו את העבודה, משכתי את החברות לרקוד ובסופו של דבר כמעט ולא נשארו אנשים ישובים על הכיסאות.

 

בהתחלה זה היה קצת משונה, ללבוש את הלבוש החגיגי הזה ולרקוד באור יום עם מעט קהל ככה שרואים כל אחד טוב טוב. אבל לא יודעת, היה לי ממש כיף. הייתה גם מוזיקה כיפית ועשינו תנועות מצחיקות. מקווה שאחרי שאני אראה את הוידאו אני לא אצטער על הכל -_-"

 

בינתיים אחרי שחזרתי הביתה וראיתי שתי תמונות שהצטלמתי עם שתי חברות שלי בסוף האירוע, חשבתי לעצמי לעזעזל. שתיהן גם רזות ממש , עם גוף נשי יפה, ולידן אני פשוט רחבה. אז גם שהייתי עם השמלה הזאת שקניתי והתאימה לי הרגשתי שזה לא נראה טוב. ובכלל, אתמול שלבשתי את השמלה הרגשתי שהיא הייתה יפה יותר לפני חודש.

 

בגלל זה התבאסתי. אתמול. גם כי אני לפני מחזור אז אין ספק שההורמונים בגוף גועשים. אבל גם נמאס לי, כי עם האוכל של עכשיו אני פשוט לא יכולה לרזות. לחם בלי גלוטן הוא משמין, ואני לא יכולה לאכול ירקות. אין לכם מושג אפילו איך אני מתגעגעת לסלט. ירקות חתוכים טריים. כל כך טעים ומגרה ורענן!

 

את אתמול העברתי בבאסה בבית. זה היה גם מסוג הערבים שאף חברה לא זמינה כל כך ואני מוצאת את עצמי רק נרקבת בבית חסרת משמעות.

 

הבוקר גם לא כזה להיט. אבל החלטתי שאני אצא לסיבוב בעיר עם הMP יותר מאוחר. אולי להיות מדוכאת, אבל לפחות לעשות את זה קצת מחוץ לבית.


כבר תקופה ארוכה שאני פשוט לא מוצאת סיבה לחיות. כתבתי את זה פה בבלוג מממן. לא מוצאת מה עושה את החיים האלה כיפים בשביל לחיות אותם ככה? למה לצפות בכלל?

 

אני לא הולכת להרוג את עצמי או משהו, אז אפשר לחסוך את הדאגה. במקרה הכי גרוע אני אתבודד מכל העולם ואשב לבד בחדר כל חיי, במעצר בית שאני אצור לעצמי.

 

אבל אני לא מוצאת סיבה לעשות שום דבר מהדברים שאני עושה עכשיו. *זה חתיכת משפט מסורבל*


כתבתי אתמול סיפור קצר. אבל אני חושבת שאשים אותו בפוסט נפרד.

 



הכי קרוב לסוחרת מונציה שיש לי. וגם זה מגיל 12.

נכתב על ידי הסוחרת מונציה , 29/9/2012 12:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסוחרת מונציה ב-30/9/2012 14:20
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסוחרת מונציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסוחרת מונציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)