לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My BuBblE


"העט כותב מה שהלב מרגיש"

כינוי:  my bubble :)

בת: 28

ICQ: 486082048 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

יום כיפור + עידככוןן + פוסטמונות (;


ההיי אנששיים @

מה קוררה איתכם ?

אומנם באיחור אבל חודש חדש , סוף סוף ה-10

לא יודעת למה אבל אני אוהבת את החודש הזה (;

מקווה שיעבור בכיייף .

אז ככה , מחר ערב יום כיפור ,

אני רוצה באותו הזמנות לבקש סליחה מכול מי שפגעתי בו ,

קיללתי , הצקתי ,חפרתי , שיגעתי , עצבנתי וכול מה שגרם למישהו להרגיש רע P;

באמת , סליחה .

הנה סליחה מעוצבת חח ;

http://www.iatraf.co.il/kippur/index.php?userid=10539

-

בלימודים נחמד ביותר , אני ממש התרגלתי כבר לבצפר , לילדים , לט"תניקים המעצבנים , ולהכול .

אפילו ליעקב השומר XD , טוב לי שם , יש לי הרבה חברות 5-5-5 , ואפילו אין כ"כ הרבה שיעורים .

למרות שהביאו לנו לוח מבחנים למחצית א' ויש 17 מבחנים רק עד ינואר !!! זה מלא , וזה עוד לא כולל בחנים !

זה ממש מעצבן , אני הייתי בשוק כשראיתי את זה. אבל בתכלס , ביסודי היה פחות , רק שם לא הביאו לך דף שכתוב שם במפורט על כול מבחן

ועוד הדף מלא. .. ^^ .

-

אולי שמחתי שהמחשב רק שלי כשאח שלי טס לNY וקנה לעצמו מחשב ועל הדרך קנה גם לאחי השני מחשב נייד שכזה .

אבל לא חשבתי על ההורים שלי שפתאום אמא שלי יודעת להיכנס ליו טיוב !!! , הייתי בשוק . אז חשבתי לחלק את המחשב .

כאילו שלכול אחד תיהיה סיסמא ודסקטופ משלו . אבא שלי לא בעד כי זה תוקע ת'מחשב .

בלי קשר מפרמטים לי אותו , הוא לא ישן , טוב זה הגירסה החדשה ביותר בארץ , אבל כבר מפרמטים לי אותו -_- .

אני צריכה לעשות אאייססיי חדשש !! , יש לי עכשיו איזה 130 איש ואני צריכה לפתוח חדשש .

כנ"ל על המסנג'ר :( . לא בא לי ... &

-

אווףףף , ממש בא לי חוררףף !!!

למרות שאני לא אוהבת חורף , בא לי . נמאס לי מהחום הזה ,

למרות שהיום הייתי בבסטודיו והמזגן שם נראה לי על איזה 17 מעלות חח XF

ועוד אני בשורה שנייה בול מול המזגן .;0


אני צריכה בגדים לחורף , בדחיפווותת 1!!!!!

בגדים ומגפיים , אני גם צרייכהה נייק , כי המורה לספורט רשמה אותי

כבר 3 פעמים במשוב שלא באתי עם נעליי נייק או NB , איזה מפגרת ,

בגלל שבאתי עם פומה היא רושמת אותי ? היא אומרת שהפומה שלי והנייק בלי הקפיצים זה לא נעלי ספורט .

לא זה לא נעלי ספורט זה סנדלים . מה היא סתומה ? !!!!

 

טוב בגלל שבאלי לשים פיקסל טלוויזיה נדבר טיפה על האח הגדול .

אתם רואים בלייב ? אני ראיתי בלייב בערוץ 20 0כול היום) יש להם חדר כושר !!!

היום באח במשדר הדחה יראו , יש להם משימה לעשות ריקוד בחדר כושר הזה על ההליכון .

ממש יפה תראו כולם !!!!

את מי תאם אוהבים ? אני בינתיים אוהבת את יוסי [ הוא עושה הכי הרבה צחוקים - תודו ! ] , רנין , ליאאוון הכוסוון וונסה .

אני אוהבת שם גםם חלק מהבנים אין לי כוח לכתובב חח .






וואיי יצאא פוססט מפוקסל , ואין לי כוח להוסיף תמונות .

מחר , או היום אחרי האח הגדגולל חח # , @ ^^

 

ביי אנשים יפים : *

 

מישלי











נכתב על ידי my bubble :) , 7/10/2008 20:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ולאדי מרי ב-16/11/2008 22:22
 





5,648

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy bubble :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my bubble :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)