לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שווה שלוש 3=


סתם עוד בלוג שמומלץ להיכנס אליו. (כמובן שלא מומלץ- אבל עדיף תמיד תמיד לשקר מאשר לומר מתיישהו את האמת. )

כינוי:  IDontLikeU

בת: 29

ICQ: 240488220 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פחח פחח פחח- אוצר מילים חדש :]


אז כפי שבוודאי לא שמת לב, הוספתי אוצר מילים בצד=]
בינתיים יש שם רק 5, מושגים, אבל זה יגדל.
מבטיחה. אז בא לי לפצפץ לכם ת'עיניים עם ציור שלי, זכויות שמורות וכן, אני מצפה לתגובות ממך. שלשום חברה שלי חזרה מאילת. היא כולה מצוננת ומנוזלת. אני:"יש לך אלרגיה!" היא:"לא, הצטננתי באילת". איך בדיוק? תשערו בעצמכם. ועוד אומרים שכדור הארץ מתחמם. רק באילת קורה ההפך. אגב אילת- אני מכירה סרטון נורא נורא ישן משנת 1960 על אילת כשהיא עוד הייתה רק עיר מפתחת קטנטנה. מי שרוצה לשרוף 20 דקות על אילת ועל איך הגיעו לשם תושבים וכל השי הזה- מוזמן- http://w3.castup.net/JFA/FilmsScreen.asp?NFilm=format%3Dwm%26s%3DB1C209CA833B44A4922430FC2434A54F%26ci%3D17321%26ak%3Dnull%26ClipMediaID%3D23143 שבו ותיהנו.
נכתב על ידי IDontLikeU , 7/7/2008 15:42  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





767
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIDontLikeU אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על IDontLikeU ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)