לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

let me say that i like that



Avatarכינוי:  poison

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

עד הסוף ומעבר לו...


כמה  מדרגות .. כמה מדרגות הן לא נגמרות..

מזה אין קומות באמצע..? נקודה שבה אפשר לעצור לחנות בה?

אפשר לרדת עוד יותר נמוך מזה?? אני משארת שכן...

אבל אני לא רוצה לרדת יותר..

פשוט אינלי איפה לעצור..איך...ולמה..

 הסתבכתי אוקיי? עוד פעם נפלתי...

 

 

 

 

נכתב על ידי poison , 15/4/2010 23:43  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



RUN


רוצי רוצי רוצי ישר..

אל תסתכלי לצדדים !!

אמרתי לא להסתכל טיפשה!!

נפלת?שוב נפלת?יופי ילדה מפגרת...

קומי.. קדימה יותר מהר!!

רוצי לכי כמו חמור אלתסתכלי לצדדים .

תפלי ותקומי, תפלי ותקומי אני יודעת זה קורה הרבה

תמשיכי. נו תמשיכי. לא משנה מה קורה תתעלמי

תתעלמי  מהכל ותמשיכי ... לא משנה לי כמה  נופלים מסבבך

ומה נהרס לא אכפת  לי..רוצי יותר מהר רוצי!!!

ישלך אינסטיקטים משל עצמך!!

נכתב על ידי poison , 2/4/2010 19:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,567
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpoison אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על poison ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)